En nu in het Nederlands graag?quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:37 schreef Archangelo het volgende:
Gisteren beetje verder verdiept in de story. Vannacht werd ik wakker(yeah, I do that) met een ingeving.
Consus, the Erudite god
Erudito, ook een blijkbaar omnignostisch figuur (=?)
Zet je de Er van Erudito van achter en omgedraait, krijg je Uditore. Alternatieve spelling: Auditore
Mind = blown
Cool pak wel!quote:Op zaterdag 5 november 2011 08:55 schreef Bart het volgende:
Even alle filmpjes uit Amsterdam op een rijtje
Volgens mij doen ze dat overal waar je hem pre-ordered. Bart Smit en FRS in ieder geval ook.quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:20 schreef Ongedierte het volgende:
12games verkoopt de Special Edition voor de prijs van de normale, like a boss.
Nee die zijn er niet.quote:Op donderdag 10 november 2011 16:27 schreef rumiii het volgende:
Zijn er mensen die hun controller aan de pc hangen?
Sorry.quote:
Ik op de Xbox. Vind dit nou echt een spel om relaxt op de bank op een grote tv te spelen met dikke surroundinstallatie, in plaats van op mijn zolderkamertje met monitor en stereospeakers rechtop in mijn bureaustoel. Die is voor shooters en RTS.quote:Op donderdag 10 november 2011 16:33 schreef rumiii het volgende:
Zit natuurlijk met een klassieke dilemma.
Niet weten op.. laat ook maar
Dinsdag 15-11 is de release.quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:34 schreef CoExist het volgende:
Issie al ergens te koop!? Ik wil 'm namelijk!!!
Zojuist de collecters edition opgehaald voor E 55,- Fuck de embargo's!quote:
Welke winkel?quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:51 schreef CoExist het volgende:
[..]
Zojuist de collecters edition opgehaald voor E 55,- Fuck de embargo's!
Nadeel is... 7810MB install op 2%
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |