Ok.. nogmaals, ook al heeft Zuffa Strikeforce gekocht waar ik van op de hoogte was hebben ze afgesproken om de contracten te laten zoals ze zijn, volgens mij mag het ook niet zomaar van de wet om dan mensen te ontslaan of er mee te doen wat je wilt !?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:18 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
En laat Strikeforce nou net in handen zijn gevallen bij de Fertitta brothers. Wat ik ermee wil zeggen: degene die de cheques schrijven bepalen de wedstrijd. Dana White zou zomaar een vlucht nemen naar Diaz om hem over te halen om deze wedstrijd te doen. Diaz zou zelf denk ik ook maar al te graag wraak willen nemen op GSP omdat zijn teamgenootje het niet is gelukt, en hij wel de pace kan dictaten.
Nogmaals geld hoeft niet eens een probleem te zijn. De fusie is er al, en de hype al helemaal.
Ja.. opzich wel, haha .. *doingquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:05 schreef incognitoomuch het volgende:
Dan herhaal je nu toch eigenlijk wat ik zeg?
Oh, ik wil het zelf ook graag zien, hoor. Ik zie Diaz alleen absoluut niet winnen, en ik zie GSP hem ook niet finishen (tenzij het op cuts is), dus ik voorspel weer een hoop gebitch achteraf.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:19 schreef incognitoomuch het volgende:
Als Diaz en GSP het nu beiden willen? Win/Win toch?
Casual fans geloofden niet echt in Shields, hoor. Onterecht, want Shields' prestaties spreken voor zich, en hij is nog steeds de nummer 2 of 3 welterweight ter wereld.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:38 schreef Geo3kant het volgende:
Wat jij zegt de hype.. dat klopt maar dat draait allemaal om geld, hoeveel mensen geloofde opeens in Hominick en Shields? Puur door het gehype van de UFC.. waardoor je denkt dit wordt een epic fight (aldo/hominick ja, Shields/GSP meehh).. maar mensen kopen dan sneller de PPV ---> draait wel om geld
Oh dat heb ik hier nog niet gepost, dan was het op Sherdog.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:12 schreef Splackavellie02 het volgende:
Allemaal leuk en aardig, maar wanneer heeft Diaz het ooit goed gedaan tegen worstelaars? Diaz' kin en jiu jitsu zijn goed genoeg om niet gefinisht te worden, maar ik kan hier niet meer in zien dan een high profile matchup die bedoeld is om GSP's status verder op te krikken.
Ik verwachtte van tevoren 10x meer van Hominick dan van Shields hoorquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:57 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Casual fans geloofden niet echt in Shields, hoor. Onterecht, want Shields' prestaties spreken voor zich, en hij is nog steeds de nummer 2 of 3 welterweight ter wereld.
In Hominick geloofde vrijwel niemand die MMA serieus volgt, en hij deed het beter dan iedereen verwachtte. Of dat door hem kwam of door een teleurstellende Aldo, is een tweede.
Wie nietquote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:31 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik verwachtte van tevoren 10x meer van Hominick dan van Shields hoor
That being said, ik zag hém eerder de upset pakken dan Shields, vandaar dat ik hem uitkoos.
Ik zat dan ook in die 5e ronde op t puntje van mn stoel
Ik wil niks van Homnicks performance weghalen, maar ik had het idee dat Aldo echt zoiets had van.. laat hem maar doen, hij kan mij niet KO slaan en ik sta zover voor..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:41 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Wie niet
Ik was die-hard voor Aldo, maar toen Hominick in die 5e tekeer ging was ik die-hard voor Hominick
Aldo schijnt ziek geweest te zijn... (als het klopt natuurlijk)quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:50 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik wil niks van Homnicks performance weghalen, maar ik had het idee dat Aldo echt zoiets had van.. laat hem maar doen, hij kan mij niet KO slaan en ik sta zover voor..
Hij was ook wel echt uitgeput, maar hij voelde zich (zoals ik er tegen aan keek) erg zeker om de grond om te blijven liggen en wachten op de bel.
Very nice! Maar gezien dat gewicht... is het dan niet voor de LHW title? Want dan zou het @ 205 moeten zijn toch?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:15 schreef Tazmaniac het volgende:
Report: Fedor Emilianenko vs. Dan Henderson bout @ 220 finalized for July 20th
Bring it on!!!
Ik heb de wodka al klaar staan voor 20 juli!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:15 schreef Tazmaniac het volgende:
Report: Fedor Emilianenko vs. Dan Henderson bout @ 220 finalized for July 20th
Bring it on!!!
Haha, geniaal! Die fles kan wel leeg dan!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:21 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik heb de wodka al klaar staan voor 20 juli!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |