abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96236887
GSP ON FACEBOOK

Georges St-Pierre
Hey guys just want to say that I am ok. I'll need to see a doctor in the next days! Yesterday I was told it was not a retina problem. THANK YOU FOR THE SUPPORT!!!! I am so lucky my BJJ instructor Bruno Fernandes is an ophtamologist!!! I'll be in good hands!!!
10 hours ago · 270616881 · Like ·
pi_96242722
Mark The Unicorn Hominick :')
Geweldig event, vanaf moment 1 op t puntje van de bank gezeten _O_
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
pi_96243640
Machida vs Couture Mortal combat style!

_O-
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
pi_96244459
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 12:21 schreef Fyodor het volgende:
Machida vs Couture Mortal combat style!

_O-
:D _O-
pi_96245396
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 23:31 schreef Geo3kant het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb net in alle rust de 1e ronde weer gezien. Aldo wint duidelijk, maar om het nou 10-8 te scoren? Hominick heeft nog wel iets gedaan, in tegenstelling tot Aldo in de laatste ronde.

Verder heeft Aldo met Andy Souwer getraind, dus van de 'Dutch style' zie je inderdaad wel wat terug ja! Het mooiste vind ik z'n combo left bodyshot/livershot en right lowkick.
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
pi_96247561
Ik krijg gewoon zin om het nog een keer te kijken tot aan het main event _O_
  maandag 2 mei 2011 @ 14:09:50 #257
308998 Fenomeno
Wearing sunglasses at night
pi_96247993
Het enige wat nog miste was Anderson Silva die na het gevecht van GSP in de kooi springt en zegt: "I am not impressed by your performance"
pi_96258276
7 Fights Official for TUF 13 Finale

Clay Guida vs. Anthony Pettis
Jonathan Brookins vs. Jeremy Stephens
Kyle Kingsbury vs. Fabio Maldonado
Ed Herman vs. Tim Credeur
Josh Grispi vs. George Roop
Scott Jorgensen vs. Ken Stone
Reuben Duran vs. Francisco Rivera
  maandag 2 mei 2011 @ 18:13:03 #259
308998 Fenomeno
Wearing sunglasses at night
pi_96258976
Guida vs pettis _O_
pi_96261272
Wat doet Steven Seagal opeens bij UFC nu eigenlijk :D? _O-
pi_96263532
Net de prelims gezien, my god wat was dat genieten _O_
Met Diaz vs McDonald als hoogtepunt!

En Dana had weer z'n Caps Lock op z'n stembanden aanstaan :') wat komt daar toch een raar geluid uit :') :D
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
pi_96264860
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 19:40 schreef Hoogstaande het volgende:
Net de prelims gezien, my god wat was dat genieten _O_
En Dana had weer z'n Caps Lock op z'n stembanden aanstaan :') wat komt daar toch een raar geluid uit :') :D
Inderdaad, echt niet om aan te horen :')

Het was trouwens toch een eye poke van Shields:

Hier schreef JustinK het volgende:
@:Hooidraad spreekt altijd de waarheid
  maandag 2 mei 2011 @ 20:07:26 #263
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_96265039
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 20:04 schreef Hooidraad het volgende:

[..]

Inderdaad, echt niet om aan te horen :')

Het was trouwens toch een eye poke van Shields:

Dan heeft hij geluk dat hij geen blijvende schade heeft, zag er echt slecht uit :{
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_96281622
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
  dinsdag 3 mei 2011 @ 07:02:10 #265
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_96283251
GSP vs Shields viel idd tegen, maar ik kan me goed voorstellen dat het lastig is om te boxen als je nog maar 1 oog hebt. Je hele gevoel van diepte is weg, zal het niet makkelijker gemaakt hebben.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 10:04:46 #266
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_96285611
Aldo Vs Hominick..... pffff het was net alsof ik Rodriguez "Planet Terror" aan het kijken was....! :X
Ge-wel-dig event dit! Ik heb gewoon lopend uit de metro alles uitgekeken op me telefoon zonder ook maar om me heen te kijken waar ik liep... :')
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
Casual MMA fan :')
  dinsdag 3 mei 2011 @ 10:14:36 #267
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_96285859
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 10:04 schreef incognitoomuch het volgende:
Aldo Vs Hominick..... pffff het was net alsof ik Rodriguez "Planet Terror" aan het kijken was....! :X
Ge-wel-dig event dit! Ik heb gewoon lopend uit de metro alles uitgekeken op me telefoon zonder ook maar om me heen te kijken waar ik liep... :')
Ik was samen met een vriend aan het schreeuwen tegen de tv in de 5e :')
pi_96286015
Oh no.... Not this shit again! }:|

quote:
"Jake had a leg a couple of times, GSP got out very well, it looked like a couple of times his leg just kind of slipped right out of there, you know, so it must have been really slippery or something, I don’t know." - Cesar Gracie on the Brian Hemminger Radio Show (transcribed by Fight Opinion) ...here we go again.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 10:35:31 #269
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_96286442
Buh...... wat een gezever...
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
Casual MMA fan :')
pi_96289652
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 10:20 schreef Fyodor het volgende:
Oh no.... Not this shit again! }:|

[..]

Tja ik zeg niet dat het is, maar als er 1 gevecht waar hij echt glibberig moet zijn.. ;)
Ik zeg niet dat GSP vaseline op hem heeft, maar het zou mij niet verbazen als hij een bepaalde bodylotion heeft ofzo waar je glad van wordt zodra je zweet.

Hij kwam ook makkelijk uit de clinches, maargoed.. Shields was ook gewoon zwak.. werkte er niet voor, je moet gewoon als Chael Sonnen er kei hard in rushen (rushen tegen rush pie air !)..

Mogelijkheden zijn er wel zoals op postfight al werd gevraagd Nick Diaz vs GSP. Verdiend Nick een title shot in de ufc? Waarschijnlijk niet.. maar het levert wel geld op.
Gooi je nu GSP vs Fitch 2 ergens neer over 6 maanden met een matige undercard denk ik dat de PPV's toch zullen dalen met GSP.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 12:16:46 #271
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_96289897
Nick Diaz verdient dat wel degelijk hoor.
Geef hem nog een reele kans ook.
pi_96290035
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 12:16 schreef Paxlie het volgende:
Nick Diaz verdient dat wel degelijk hoor.
Geef hem nog een reele kans ook.
Waarom? Waarom verdiende Shields dan ook niet meteen een title fight? Hij was ook de Strikeforce champ maar hij besloot te vertrekken.

Btw nog een mooie foto van Rory Mcdonald's slam.

pi_96290758
St. Pierre, 6 Others Receive 60-Day Medical Suspensions
SPOILER
Effe in spoiler tag gedaan, lange lijst :)
pi_96290771
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 12:10 schreef Geo3kant het volgende:

[..]

Tja ik zeg niet dat het is, maar als er 1 gevecht waar hij echt glibberig moet zijn.. ;)
Ik zeg niet dat GSP vaseline op hem heeft, maar het zou mij niet verbazen als hij een bepaalde bodylotion heeft ofzo waar je glad van wordt zodra je zweet.

Hij kwam ook makkelijk uit de clinches, maargoed.. Shields was ook gewoon zwak.. werkte er niet voor, je moet gewoon als Chael Sonnen er kei hard in rushen (rushen tegen rush pie air !)..

Mogelijkheden zijn er wel zoals op postfight al werd gevraagd Nick Diaz vs GSP. Verdiend Nick een title shot in de ufc? Waarschijnlijk niet.. maar het levert wel geld op.
Gooi je nu GSP vs Fitch 2 ergens neer over 6 maanden met een matige undercard denk ik dat de PPV's toch zullen dalen met GSP.
GSP vs Fitch 2, dan ga ik zeker weten geld inzetten op de uitkomst 'decision'.

Diaz verdient in mijn ogen direct een titleshot, hij is immers de WW champ van Strikeforce. Shields kwam van MW en heeft eerst een gevecht op WW in de UFC gevochten voordat hij de titleshot kreeg.

En het is nu dinsdag, alles hoeft niet meer in spoiler hoor ;)
pi_96291056
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 12:42 schreef Fyodor het volgende:

[..]

GSP vs Fitch 2, dan ga ik zeker weten geld inzetten op de uitkomst 'decision'.

En het is nu dinsdag, alles hoeft niet meer in spoiler hoor ;)
Eens met decision, maar zou jij de PPV kopen als je Amerikaan was? Ligt er natuurlijk aan wat er nog meer bij komt, maar een gemiddelde card gezien..

Spoiler tag is niet voor spoilers,dat is omdat anders mijn post super lang was en niet iedereen hoeft erin geïnteresseerd te zijn ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')