abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96251171
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 15:27 schreef Herushingu het volgende:

[..]

Hoe reageerde zij daarop? Ik zou echt niet blij zijn met zo'n opmerking.
Seks met meerdere mensen, dan wordt het wel van je verwacht dat je niet alleen aan je vriendin denkt :P
  maandag 2 mei 2011 @ 16:49:54 #27
342490 Herushingu
You knew it
pi_96255237
quote:
99s.gif Op maandag 2 mei 2011 15:29 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Seks met meerdere mensen, dan wordt het wel van je verwacht dat je niet alleen aan je vriendin denkt :P
Makes sense :) Maar dan zie je letterlijk een ander, je denkt er niet expres aan. Als ik met m'n vriendin seks heb kijk ik naar haar en d'r lichaam. Zou niet weten hoe ik dan aan een ander zou kunnen denken. Tenzij je je ogen dichtdoet of het licht uit ofzo. Maar zelfs dan ben ik teveel met haar bezig om aan iemand anders te denken. Zelfs al zou ik willen :P
It is only when you refuse to give in with all your heart that you begin to transcend your humanity.
pi_96261729
Ik denk nooit aan iemand anders tijdens de sex :p Hij is veel te lekker en de sex is veel te intens om aan iets anders te kunnen denken.

Ja, 1 keer gebeurd toen ik met iemand anders sex had dan met wie ik dat normaal gesproken heb, maar toen dacht ik dus de hele tijd aan degene waar ik normaal gesproken sex mee heb.

Fantaseren ben ik sowieso niet zo goed in, ook niet als ik vinger. Dan kan ik alleen fantaseren over iets wat ook werkelijk gebeurd is en dat zijn dan meestal andere vrouwen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')