Dat heb ik weer he...

Net thuisgekomen uit TU/e in Amsterdam waar ik 16 uur aan 1 stuk door onbetaald mijn project af aan het maken was en dat op een vrijdag/koninginnennacht

En dan nog hebben die Rechtse varkens het lef om mij een luie student te noemen,

Studiefinanciering krijg ik allang niet meer want Henk & Ingrid hebben nooit hun master gehaald en tijd om te werken heb ik niet wegens ZEER onregelmatige school/projecttijden/deadlines en dus uitwonen lukt ook niet wegens geldgebrek.
Ik vraag mij dagelijks nog steeds af waarom ik deze autistenstudie genaamd Elektrotechniek doe terwijl mijn alfa-vrienden de hele week bier hebben lopen zuipen en nog eens meer dan mij gaan verdienen en mij als loonslaaf hard laten werken voor weinig geld (je doet het toch voor je plezier, dat techniek?

). Ik werk mij al 2 maanden aan 1 stuk aan gort en heb niet eens een dag rust gehad na 4 weken tentamens inclusief herkansingen terwijl economen en recht en nog meer alfa's 1 à 2 tentamens krijgen en dan 2 weken "vakantie" (eigenlijk hebben zij 300 dagen per jaar vakantie), terecht dat ze mij vragen waarom ik een nerd ben die nooit vrij is... En dan heeft dit gore stinkland het lef zich kenniseconomie te noemen om mij als toekomstig ingenieur te onderbetalen. Wat zit er in die varkenshoofden van Mark Rutte? Wat zit er in?

Het begon hoopvol op de open dagen: jaaaaaaaaaa jullie gaan echt superveel verdienen de meeste van iedereen

rot toch op

Leugens verkopen aan tieners die nog moeten kiezen voor subsidie

Nu ben ik eenmaal 4e jaars dus ik MOET het wel afmaken. De enige reden dat de zwijnen in dit land nog propageren voor technici is omdat ze onmisbaar zijn. Een schilder/geschiedkundige is makkelijk te missen, een techneut niet. Maar geld betalen, ho maar!
TL;DR TS is een autist die als een van de weinige studenten echt hard studeert voor weinig geld terwijl hij met een opleiding als bedrijfseconomie kon liggen zuipen en nog eens meer verdienen