Fuck you Zwab, ik blijf je niet ten huwelijk vragenquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
and yet, ik ben een klussende nerd and still single
Niks gemistquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:53 schreef APK het volgende:
Oh, opeens iets in MyAT.
Samenvatting van het vorige topic?
Nee?
Dacht ik al
ik twijfelde tussen dit en een veredelde contactadvertentie als ttquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Fuck you Zwab, ik blijf je niet ten huwelijk vragen![]()
en ik was net Stomen tot ze komen aan het maken omdat jij zo lang dr over deed, nepnerd
+1, ik geloof er ook niks van, volgens mij zitten ze te slijmen zodat je wij er komen klussen of nerdenquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
and yet, ik ben een klussende nerd and still single
quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:59 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
+1, ik geloof er ook niks van, volgens mij zitten ze te slijmen zodat je wij er komen klussen of nerden
Ik heb m'n eigenste klusnerd hoor.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:59 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
+1, ik geloof er ook niks van, volgens mij zitten ze te slijmen zodat je wij er komen klussen of nerden
ik begin een patroon te zien ja, ik ga tegenwoordig nog nauwelijks op pad zonder gereedschap of computerquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:59 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
heej, die was van mij hoorquote:
quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik begin een patroon te zien ja, ik ga tegenwoordig nog nauwelijks op pad zonder gereedschap of computer
het lijkt er soms wel op ja, gebeurt vaak zat dat ik met een rugzak me computer en een koffer met een boormachine in me hand op pad gaquote:Op zaterdag 30 april 2011 00:15 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik zie nu echt een beeld voor me van Zwabber die een kruiwagen achter zich aan sleept met een computer en gereedschap er in.
ik moest ook nog eens bij jou langs he?quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:17 schreef oh-oh het volgende:
Ik woon hier al bijna 6 jaar en er moet nog steeds geklust worden
Ho ja maar wij zouden kokenquote:Op zaterdag 30 april 2011 00:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik moest ook nog eens bij jou langs he?
Ja, kom je langs?quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
zeg, had jij niet een nieuw huis dat af moest?
ik ben em nu aan het downloaden, ik kan er precies 1 versie van vindenquote:Op zaterdag 30 april 2011 00:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ho ja maar wij zouden koken![]()
Is die Murakami film al te vinden?
Oeh, ben benieuwdquote:Op zaterdag 30 april 2011 00:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik ben em nu aan het downloaden, ik kan er precies 1 versie van vinden
ik ben nu bijna klaar met norwegian wood, best een afschuwelijk traag leestempo, maar ik heb nu eindelijk eens vakantiequote:Op zaterdag 30 april 2011 00:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oeh, ben benieuwd![]()
Heb je nog wat gelezen eigenlijk?
De nieuwe komt eindelijk in oktober in t Engels
Dat hotel wat ik je gaf?quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:24 schreef APK het volgende:
oh-oh, dat Lovina-beach..
Is dat wel okay voor backpackers en is het niet het foute seizoen in december?
Mijn stiefvader is ook schilder, die is aan het werkquote:Op zaterdag 30 april 2011 00:25 schreef DanseMacabre het volgende:
M'n zus d'r man is schilder. Die heeft hier in twee weekenden alles extra-gratis geschilderd.
We hadden hier nog van die renovatieverf nodig vanwege de vorige bewoner. Je kon precies zien waar z'n rookstoel stond. En nog steeds een beetje.
Oh ik lees soms ook heel snel en soms heeeeel langzaam.quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik ben nu bijna klaar met norwegian wood, best een afschuwelijk traag leestempo, maar ik heb nu eindelijk eens vakantie
norwegian wood bijna, and that's itquote:
Wij zoeken hutjes en het weer leek best kut in decemberquote:Op zaterdag 30 april 2011 00:25 schreef oh-oh het volgende:
Dat hotel wat ik je gaf?
Waarom zou dat niet ok zijn voor backpackers?
Seizoen weet ik niet eigenlijk, maar dat zou je op moeten kunnen zoeken toch?
Vreselijk leuk he!quote:
uhuh, heb hier kafka ook al klaar liggen voor als ik klaar ben met murakamiquote:Op zaterdag 30 april 2011 00:47 schreef oh-oh het volgende:
Ik wil nog steeds es Kafka gaan lezen door Murakami
Ik nog niet eens, ik moet me er es in verdiepenquote:Op zaterdag 30 april 2011 00:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
uhuh, heb hier kafka ook al klaar liggen voor als ik klaar ben met murakami
sexy salsaquote:Op zaterdag 30 april 2011 01:30 schreef oh-oh het volgende:
Sjon is nog de knapste geloof ik, maar ja, die heeft dat kutkarakter van zn ma dan weer![]()
Zn zus is ook al zo een lelijke pad![]()
Kijk maar
Echtquote:Op zaterdag 30 april 2011 01:44 schreef oh-oh het volgende:
Nah, eigenlijk is Billy wel dichter bij familie, want die is aan beide kanten familie, das echte lijnteelt, Billy is een achterkleinzoon van Chico, dus een echte nakomeling, zijn vader is een kleinzoon van Chico en zn moeder is een dochter van Chico zn halfbroer![]()
Maar Sjon en Chico zijn achterneven![]()
![]()
![]()
Dat kutkarakter komt van de andere lijn in Sjon zn moeder, van haar vaders kant, dat is niks als bagger
dat had je verteld jaquote:Op zaterdag 30 april 2011 01:41 schreef oh-oh het volgende:
Kijk, deze heb ik ook bedacht, let vooral ook op hun geboorte datum, check Sateh en zn broers en zussen
![]()
![]()
![]()
Goed zijn die he, 1 april nestjequote:
Potjandorie jaquote:
Oh zo lelijk hequote:
Fijn!quote:Op zaterdag 30 april 2011 07:33 schreef _Multiply86_ het volgende:
Kereltje heeft voor t slapen gaan buiten geplast en gepoept en vanochtend zette ik hem gelijk op het balkon, ging hij weer plassenHeb 5 uurtjes geslapen en hij heeft de hele tijd naast me gelegen. Lekker ding
Dat kan gemakkelijk, Marilene kun je wegblazenquote:Op zaterdag 30 april 2011 10:49 schreef oh-oh het volgende:
Ik wil met Maurits trouwen
![]()
Whahaha, met je poes op een tompouce
Het is niet alleen dr kleding, dr lelijke hoofd werkt ook niet meequote:Op zaterdag 30 april 2011 10:48 schreef indaha het volgende:
Nee ik heb het idee dat ze misschien wel een van de leukste is, maar qua kleding legt ze het altijd af tegen de andere prinsessen.
Ik vind Marilene wel mager hoor
Ja maar daar kan ze weinig meer aan doen als een zak eroverheenquote:Op zaterdag 30 april 2011 10:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Het is niet alleen dr kleding, dr lelijke hoofd werkt ook niet mee
Diaz en zijn nieuwe vriendjesquote:Op zaterdag 30 april 2011 10:54 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik was ff een uurtje weg, ligt Diaz tussen de bank en de hocker die tegen de bank aanstond![]()
Zo lekker naar het water met hem. Hij heeft buiten al leuk lopen spelen met Jules, probeerde haar uit te dagen, beetje grommenBinnen vinden de dames het nog niets, maar buiten is het goed
Ja ik dacht het is stampvol daar, anders was ik misschien nog gegaan voor Mauritsquote:Op zaterdag 30 april 2011 11:08 schreef oh-oh het volgende:
Ik wilde echt net hetzelfde zeggen![]()
ALS ik was gaan kijken zou ik juist wel naar Thorn gegaan zijn, das zo mooi daar
Nee alleen Jules en Diaz.quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:00 schreef oh-oh het volgende:
Aw Diaz![]()
Neem je alle hondjes lekker mee naar het water?
Doe ik heel vaak, ik vind het wel fijn om ze ook apart mee te nemen..ff alle aandacht voor 1 of 2 honden. Jules gaat sowieso elke dag apart mee om een half uurtje te apporteren. En Jazz vind het ook wel lekker om in dr uppie door het bos te crossen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:24 schreef oh-oh het volgende:
Ik zou daar zo niks aan vinden, altijd apart gaan met hondjes
Die van mij doen ook allemaal hun eigen ding, maar ze willen het liefst samen gaan.quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:28 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Doe ik heel vaak, ik vind het wel fijn om ze ook apart mee te nemen..ff alle aandacht voor 1 of 2 honden. Jules gaat sowieso elke dag apart mee om een half uurtje te apporteren. En Jazz vind het ook wel lekker om in dr uppie door het bos te crossen.![]()
Ze gaan ook vaak genoeg allemaal mee hoor, hangt er ook vanaf met wie ik ga wandelen.
quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:39 schreef oh-oh het volgende:
Chico is echt the big chief ja
![]()
Je zou het hem niet geven, maar echt, als ik de riemen aan doe staan die andere 3 reuen altijd zijn bekkie te likken heel onderdanig en ze staan allemaal op als hij wil liggen waar een van hun ligt![]()
Als Chico opstaat om te corrigeren dan duiken ze echt allemaal weg![]()
Maar hij is een hele rustige leider, heel kalm en zonder veel dreigementen, als ie ingrijpt dan is het snel en grondig.
Zelfs Sandor deed al mee met dat onderdanige bekkenlikken bij de baas, en dat doet ie nu ook als ie hem ziet nog![]()
De honden van de griek idem dito
Ja die is echt superhandig hequote:Op zaterdag 30 april 2011 11:56 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik hang nu overal de fundle aan, in de auto, trein in bus. Heerlijk vindt ie dat.
Die is vetloosquote:Op zaterdag 30 april 2011 11:59 schreef DanseMacabre het volgende:
Onze zelf geknutselde stoomcake was lekker. Smaakt als cake maar dan veeel minder vet.![]()
WJ is bijna jarig en dan gaan we die van jouw recept maken, oh-oh.
Ik hang 'm achter mijn stoel, dat ie tussen de voorstoel en de achterbank in hangt. Echt het geld waard hoor is dat ding.quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja die is echt superhandig he![]()
Frits hing ik ook altijd in de auto met de fundle op, dan haarde ie de auto niet zo onder
Told yaquote:Op zaterdag 30 april 2011 12:00 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ik hang 'm achter mijn stoel, dat ie tussen de voorstoel en de achterbank in hangt. Echt het geld waard hoor is dat ding.
Ja, dat boeit niet. Ik eet verder ook nooit snoep ofzo.quote:
Niet als je niet rijdtquote:Op zaterdag 30 april 2011 12:00 schreef _Multiply86_ het volgende:
Op schoot vind ik engk zet gewoon dat mandje neer met een dekentje erin en dan hou ik hem wel vast als die irritant gaat doen.
Ik heb geen rijbewijs, dus ik rijd nooit. Maar in de fundle vindt ie fijner.quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Niet als je niet rijdt![]()
Alhoewel, ze zitten ook vaak bij de buuf op schoot als die rijdt hoor.
Kees vooral.
En Frits zat altijd bij de Griek op schoot als die reed.
Maar bij die piepkleine hondjes merk je dat niet eens
Veel plezier en maak je ook foto'squote:Op zaterdag 30 april 2011 12:04 schreef _Multiply86_ het volgende:
Naja ik ga ff mn spullen pakken en dan ga ik
Oh cool, dat wil ik ookquote:Op zaterdag 30 april 2011 12:04 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik gister 8 nieuwe nagellakjes gekocht gekregen.![]()
Ik heb ook van die matte topcoat. Superhandig.
Veel plezier, ik ben zo blij dat ik niet aan verplichtingen doequote:Op zaterdag 30 april 2011 12:08 schreef Greys het volgende:
En mogguh
Ik ga me maar eens aankleden en een rondje durp zo.
Verplicht nummer op Kanneginnedag enzo
Het is ook een 'verplichting' van mezelf hoorquote:Op zaterdag 30 april 2011 12:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Veel plezier, ik ben zo blij dat ik niet aan verplichtingen doe![]()
Ja die beelden zijn leuk van vroeger, dat ze over het strand racet met haar paardquote:Op zaterdag 30 april 2011 12:11 schreef oh-oh het volgende:
Ah Trix en die paarden, das wel een hit natuurlijk
Nou dat koekhappen en zo, volgens mij vindt de jonge garde dat allemaal echt leuk, ik zie ze altijd oprecht genieten, en dat vinden die oudjes dan ook leuk.quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja die beelden zijn leuk van vroeger, dat ze over het strand racet met haar paard
Ze heeft dat sowieso liever dan het zoveelste koekhappen enzo lijkt me
Ik vind dr jurkje niet zo mooi zonder jasjequote:
Yups, die achterkant vind ik ook lelijk, van voor issie wel okquote:Op zaterdag 30 april 2011 12:16 schreef indaha het volgende:
Nee ik vond met jasje ook mooier, vooral van achter vind ik hem niet mooi
quote:Nick
Happy Koninginnedag aan al mijn Nederlandse vrienden. Hebben een geweldige dag gevierd worden!
Ach en je zou best een leuk prinsesje geweest zijnquote:Op zaterdag 30 april 2011 12:21 schreef oh-oh het volgende:
Omdat die boerekinkels van die stomme schutterij in Sittard elk jaar kwamen smeken of we prinses wilden zijn en we nooit wilden. Mn ouders zeiden altijd "ja leuk" en dan moesten we ze weer gaan teleurstellen![]()
Like no way in hell
Dat dat hoefde ik gelukig niet van mijn oudersquote:Op zaterdag 30 april 2011 12:24 schreef oh-oh het volgende:
We werden ook al altijd geronseld voor de kinderoptocht omdat dr bijna geen kinderen in de binnenstad woonden.
Mn zusje heeft es de hele optocht keihard jankend mee gelopen![]()
Mn ouders vonden altijd dat we gezellig mee moesten doen met die activiteiten![]()
Ze keken zelf niet eens
Mijn ouders gelukkig niet.quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:26 schreef oh-oh het volgende:
Wij deden het gewoon niet , we waren altijd woest op mn ouders omdat die altijd van die stomme beloftes deden. Die vonden dat dan weer reuze lollig
Je lijkt m'n zus wel.quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:28 schreef oh-oh het volgende:
Naja, toen mn zusje de heeele optocht huilde had ik dr ook wel lol in
Ik kijk daar echt zo naar uit hequote:Op zaterdag 30 april 2011 12:30 schreef indaha het volgende:
O ja dat is echt stukken beter,ik heb door het hele huis laminaat, tegels en zeil.
Alleen 1 slaapkamer nog vloerbedekking maar die gaat er ook nog uit
Ons huis is toch zo klein dat de meubels niet anders neergezet kunnen worden dus dat scheeltquote:Op zaterdag 30 april 2011 12:32 schreef oh-oh het volgende:
Van zeil vind ik het nadeel weer dat je geen meubels kan verplaatsen, dan heb je putjes
Ha zuipschuit , heb je nog gips om je pootjequote:Op zaterdag 30 april 2011 12:37 schreef Qwea het volgende:
Wehehehehe, Greys heeft whatsapp.
Damn, bier ging hard gisteren
Ja ik vind hem ook zo ouderwets een oma jurkquote:Op zaterdag 30 april 2011 12:42 schreef oh-oh het volgende:
Die outfit van prinses Anita ( echt, die naam alleen al ) is echt ugly
Jupsquote:Op zaterdag 30 april 2011 12:38 schreef indaha het volgende:
[..]
Ha zuipschuit , heb je nog gips om je pootje
Toen dachten ze oh nee dit loopt uit de handquote:Op zaterdag 30 april 2011 12:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jups
En met gipsenpoot gisteren 2 wijven uit elkaar getrokken. Iemand begon met een vriendin van me te rellen![]()
Zooi beveiligers staan er naast, en die deden nikspas toen ik er tussen kwam, gingen ze in actie.
Zag je dat niet net?quote:
Nou , je hebt je weer eens ouderwets goed geamuseerd dusquote:Op zaterdag 30 april 2011 12:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jups
En met gipsenpoot gisteren 2 wijven uit elkaar getrokken. Iemand begon met een vriendin van me te rellen![]()
Zooi beveiligers staan er naast, en die deden nikspas toen ik er tussen kwam, gingen ze in actie.
Nou, ze hadden mazzel dat ik er hinkend tussen jumptequote:Op zaterdag 30 april 2011 12:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Toen dachten ze oh nee dit loopt uit de hand
Ik welquote:Op zaterdag 30 april 2011 12:46 schreef indaha het volgende:
[..]
Nou , je hebt je weer eens ouderwets goed geamuseerd dus
Nah Qwea, das zo niet damesachtigquote:Op zaterdag 30 april 2011 12:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, ze hadden mazzel dat ik er hinkend tussen jumpteJezus, wat een wijven
Haren trekken, klauwen, sla dan vol met je vuist ofzo
Nee net gemistquote:Op zaterdag 30 april 2011 12:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zag je dat niet net?
Die bejaarde die m helemaal vastgreep
Ja echt, stom oud wijfquote:Op zaterdag 30 april 2011 12:49 schreef indaha het volgende:
[..]
Nee net gemist,maar ik heb het opgenomen voor mijn schoonzus dus ik zal straks eens terugkijken.
quote:
Dat is echt zo fucking een no go. Als je dan zo nodig moet meppen, doe het dan wel goedquote:
Oh wat fijn dat je online kan , stukken minder saai voor je in elk gevalquote:Op zaterdag 30 april 2011 12:57 schreef ferrari_rood het volgende:
Vriend heeft een i-net gekocht maar wat zijn die dingen duur zeg
Dus live vanuit het z-huis
Mijn bd daalt wel maar is nog wel hoog
wel eitwitten in de urine maar niet hoog genoeg voor zwangerschapsvergiftiging
En eenvoor die bd pillen ik heb mijn eten binnen gehouden
O F-r wat fijn om weer van je te horenquote:Op zaterdag 30 april 2011 12:57 schreef ferrari_rood het volgende:
Vriend heeft een i-net gekocht maar wat zijn die dingen duur zeg
Dus live vanuit het z-huis
Mijn bd daalt wel maar is nog wel hoog
wel eitwitten in de urine maar niet hoog genoeg voor zwangerschapsvergiftiging
En eenvoor die bd pillen ik heb mijn eten binnen gehouden
Nou dan hadden wij ook nog wel een kusje kunnen halenquote:Op zaterdag 30 april 2011 13:16 schreef oh-oh het volgende:
Godsamme Maurits kust gewoon die oude vrouw
Verdikkeme jaquote:Op zaterdag 30 april 2011 13:17 schreef indaha het volgende:
[..]
Nou dan hadden wij ook nog wel een kusje kunnen halen
Ja, erg hequote:
Dat is waarquote:Op zaterdag 30 april 2011 13:42 schreef oh-oh het volgende:
Maar op tv kijken is zoveel leuker, dan zie je tenminste alles goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |