Fuck you Zwab, ik blijf je niet ten huwelijk vragenquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
and yet, ik ben een klussende nerd and still single
Niks gemistquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:53 schreef APK het volgende:
Oh, opeens iets in MyAT.
Samenvatting van het vorige topic?
Nee?
Dacht ik al
ik twijfelde tussen dit en een veredelde contactadvertentie als ttquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Fuck you Zwab, ik blijf je niet ten huwelijk vragen![]()
en ik was net Stomen tot ze komen aan het maken omdat jij zo lang dr over deed, nepnerd
+1, ik geloof er ook niks van, volgens mij zitten ze te slijmen zodat je wij er komen klussen of nerdenquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
and yet, ik ben een klussende nerd and still single
quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:59 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
+1, ik geloof er ook niks van, volgens mij zitten ze te slijmen zodat je wij er komen klussen of nerden
Ik heb m'n eigenste klusnerd hoor.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:59 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
+1, ik geloof er ook niks van, volgens mij zitten ze te slijmen zodat je wij er komen klussen of nerden
ik begin een patroon te zien ja, ik ga tegenwoordig nog nauwelijks op pad zonder gereedschap of computerquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:59 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
heej, die was van mij hoorquote:
quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik begin een patroon te zien ja, ik ga tegenwoordig nog nauwelijks op pad zonder gereedschap of computer
het lijkt er soms wel op ja, gebeurt vaak zat dat ik met een rugzak me computer en een koffer met een boormachine in me hand op pad gaquote:Op zaterdag 30 april 2011 00:15 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik zie nu echt een beeld voor me van Zwabber die een kruiwagen achter zich aan sleept met een computer en gereedschap er in.
ik moest ook nog eens bij jou langs he?quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:17 schreef oh-oh het volgende:
Ik woon hier al bijna 6 jaar en er moet nog steeds geklust worden
Ho ja maar wij zouden kokenquote:Op zaterdag 30 april 2011 00:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik moest ook nog eens bij jou langs he?
Ja, kom je langs?quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
zeg, had jij niet een nieuw huis dat af moest?
ik ben em nu aan het downloaden, ik kan er precies 1 versie van vindenquote:Op zaterdag 30 april 2011 00:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ho ja maar wij zouden koken![]()
Is die Murakami film al te vinden?
Oeh, ben benieuwdquote:Op zaterdag 30 april 2011 00:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik ben em nu aan het downloaden, ik kan er precies 1 versie van vinden
ik ben nu bijna klaar met norwegian wood, best een afschuwelijk traag leestempo, maar ik heb nu eindelijk eens vakantiequote:Op zaterdag 30 april 2011 00:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oeh, ben benieuwd![]()
Heb je nog wat gelezen eigenlijk?
De nieuwe komt eindelijk in oktober in t Engels
Dat hotel wat ik je gaf?quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:24 schreef APK het volgende:
oh-oh, dat Lovina-beach..
Is dat wel okay voor backpackers en is het niet het foute seizoen in december?
Mijn stiefvader is ook schilder, die is aan het werkquote:Op zaterdag 30 april 2011 00:25 schreef DanseMacabre het volgende:
M'n zus d'r man is schilder. Die heeft hier in twee weekenden alles extra-gratis geschilderd.
We hadden hier nog van die renovatieverf nodig vanwege de vorige bewoner. Je kon precies zien waar z'n rookstoel stond. En nog steeds een beetje.
Oh ik lees soms ook heel snel en soms heeeeel langzaam.quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik ben nu bijna klaar met norwegian wood, best een afschuwelijk traag leestempo, maar ik heb nu eindelijk eens vakantie
norwegian wood bijna, and that's itquote:
Wij zoeken hutjes en het weer leek best kut in decemberquote:Op zaterdag 30 april 2011 00:25 schreef oh-oh het volgende:
Dat hotel wat ik je gaf?
Waarom zou dat niet ok zijn voor backpackers?
Seizoen weet ik niet eigenlijk, maar dat zou je op moeten kunnen zoeken toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |