Fuck you Zwab, ik blijf je niet ten huwelijk vragenquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
and yet, ik ben een klussende nerd and still single
Niks gemistquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:53 schreef APK het volgende:
Oh, opeens iets in MyAT.
Samenvatting van het vorige topic?
Nee?
Dacht ik al
ik twijfelde tussen dit en een veredelde contactadvertentie als ttquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Fuck you Zwab, ik blijf je niet ten huwelijk vragen![]()
en ik was net Stomen tot ze komen aan het maken omdat jij zo lang dr over deed, nepnerd
+1, ik geloof er ook niks van, volgens mij zitten ze te slijmen zodat je wij er komen klussen of nerdenquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
and yet, ik ben een klussende nerd and still single
quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:59 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
+1, ik geloof er ook niks van, volgens mij zitten ze te slijmen zodat je wij er komen klussen of nerden
Ik heb m'n eigenste klusnerd hoor.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:59 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
+1, ik geloof er ook niks van, volgens mij zitten ze te slijmen zodat je wij er komen klussen of nerden
ik begin een patroon te zien ja, ik ga tegenwoordig nog nauwelijks op pad zonder gereedschap of computerquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:59 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
heej, die was van mij hoorquote:
quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik begin een patroon te zien ja, ik ga tegenwoordig nog nauwelijks op pad zonder gereedschap of computer
het lijkt er soms wel op ja, gebeurt vaak zat dat ik met een rugzak me computer en een koffer met een boormachine in me hand op pad gaquote:Op zaterdag 30 april 2011 00:15 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik zie nu echt een beeld voor me van Zwabber die een kruiwagen achter zich aan sleept met een computer en gereedschap er in.
ik moest ook nog eens bij jou langs he?quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:17 schreef oh-oh het volgende:
Ik woon hier al bijna 6 jaar en er moet nog steeds geklust worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |