Het is zaak zoveel mogelijk foto's van jezelf op dat rad te krijgen, want als ze gaan draaien dan krijgt degene op wiens foto hij uitkomt een wildcard voor de finale.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:43 schreef Day het volgende:
[..]
Ok, maar ze heeft er geen geld mee gewonnen toch? Bij elke missie valt alleen een foto op het rad te winnen, toch?
Klopt!quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:46 schreef cindy11 het volgende:
[..]
En dan lekker kammen in de woonkamer(wat ik Jo trouwens zelf ook heb zien doen!)
Denk dat Gerard thuis ook gaat gillen als hij de beelden allemaal ziet....quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
Gerard is net op tijd weg. Die was anders wel gillend naar huis gegaan, denk ik.
Weet ik. Toch wel verrassend dat ze dan toch in aanmerking wil komen voor de wildcard. Er zou zo onderhand toch een belletje moeten gaan rinkelen bij Flip?quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het is zaak zoveel mogelijk foto's van jezelf op dat rad te krijgen, want als ze gaan draaien dan krijgt degene op wiens foto hij uitkomt een wildcard voor de finale.
Precies en daarom dat Mo het ook niet erg vond om naast Cynthia te liggen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:52 schreef Day het volgende:
[..]
Klopt!
Overigens is achteraf gebleken dat Mo een veel grotere smeerpijp is dan Cynthia.
Denk dat ze nu voelen wat ze gedaan hebben om Gerard te elimineren.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:54 schreef iBenny het volgende:
Wat een actie in dat huis
Ik wil Gerard terug
quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:53 schreef Noelle06 het volgende:
[ afbeelding ]
Karim ligt op bed maar mist zijn maatje zo.
Wat dat betreft was Cynthia gelijk zichzelf vanaf dag 1,bij Mo werd pas na een week duidelijk dat het een klein vies meisje isquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:52 schreef Day het volgende:
[..]
Klopt!
Overigens is achteraf gebleken dat Mo een veel grotere smeerpijp is dan Cynthia.
Ik vind het sneuquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:53 schreef Noelle06 het volgende:
[ afbeelding ]
Karim ligt op bed maar mist zijn maatje zo.
Nee want Mo heeft ondertussen alweer gezegd dat ze niet naar huis wil alleen als ze genomineerd word en de kijkers het beslissenquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:54 schreef Day het volgende:
[..]
Weet ik. Toch wel verrassend dat ze dan toch in aanmerking wil komen voor de wildcard. Er zou zo onderhand toch een belletje moeten gaan rinkelen bij Flip?
Anyway, zo lang ze maar geen cent verdiend, vind ik het prima. Dan mag ze lekker naar de finale, waar ze met 4% en blut eruit als eerste eruit geknikkerd wordt.
Echt he...en zo bloed sst dood omdat ze Gerard naar huis gestuurd hebben.quote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:54 schreef Day het volgende:
[..]
Weet ik. Toch wel verrassend dat ze dan toch in aanmerking wil komen voor de wildcard. Er zou zo onderhand toch een belletje moeten gaan rinkelen bij Flip?
Anyway, zo lang ze maar geen cent verdiend, vind ik het prima. Dan mag ze lekker naar de finale, waar ze met 4% en blut eruit als eerste eruit geknikkerd wordt.
Dat meen je niet!!quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:55 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Nee want Mo heeft ondertussen alweer gezegd dat ze niet naar huis wil alleen als ze genomineerd word en de kijkers het beslissen
Ik hoop dat het kei-hard aankomtquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:54 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Denk dat ze nu voelen wat ze gedaan hebben om Gerard te elimineren.
Dan wordt ze tweede. Want Joanna gaat er dan als eerste uit.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:54 schreef Day het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso steeds saaier nu er maar vijf mensen over zijn. Als ze slim zijn gooien ze inderdaad wat oud bewoners het huis.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:55 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Echt he...en zo bloed sst dood omdat ze Gerard naar huis gestuurd hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |