Dat wel, maar ze zijn zo saaiquote:Op zaterdag 30 april 2011 00:00 schreef Starlie het volgende:
Ik vind ze wel schattig samen! Kate was echt prachtig en William was duidelijk onder de indruk!
True, ze hadden elkaar sowieso even kunnen vasthouden! Het blijven stijve britten hequote:Op zaterdag 30 april 2011 00:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat wel, maar ze zijn zo saai
Juist omdat ze van nu en jong zijn en zoon van Di had ik iets meer verwacht
Al was het maar een lekkere slobberzoen op het balkon
stiff upper lipquote:Op zaterdag 30 april 2011 00:03 schreef Starlie het volgende:
[..]
True, ze hadden elkaar sowieso even kunnen vasthouden! Het blijven stijve britten he
Mee eens. De internationale allure, waar bij Adlicious over gesproken wordt, zie ik bij Rochelle.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:55 schreef Guanabana het volgende:
Ik gun het Eric echt, betekent dus dat Rochelle zou moeten winnen, en daar kan ik prima mee leven. Ze is de enige met echte starquality.
quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:05 schreef Balisto het volgende:
[..]
Mee eens. De internationale allure waar bij Adlicious over gesproken wordt, zie ik bij Rochelle.
Stiff upper lipsquote:Op zaterdag 30 april 2011 00:03 schreef Starlie het volgende:
[..]
True, ze hadden elkaar sowieso even kunnen vasthouden! Het blijven stijve britten he
Relatief wel ja. Het is wel een seizoen waar ik m'n favorieten echt goed moet zoeken, maar vergeleken met het grootste deel van de rest is het een opluchting als zij weer mag.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |