Ehm wil je er war rap door heen mixen dan? Wat van Snoop, Dre of Eminem?quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:10 schreef EggsTC het volgende:
[..]
GOEIE MORGEN, EN WELKOM BIJ DE VERZOEKJENS AUTOMAAT.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:13 schreef EggsTC het volgende:
[..]
ZODRA HET OVER MYR GAAT BEN IK BLOEDSERIEUS
zovaak gehoord, dit nummer heeft ZO'N godse raar effect op me 8f8f8e88832quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
lemontree
* Knetterkrankjorum geniet
Gezien en ik wilde je hier weer quoten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gezien en ik wilde je hier weer quoten.
Man neem van mij aan dat ik geen bij bedoelingen heb buiten jou plagen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu ben jij degene die hapt geloof ik... counterflame.Lambo of Rekt
En jij dacht nog wel dat de onzinreeks niks voor je zou zijnquote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:19 schreef quaas het volgende:
Hallo, en welkom op deze prachtig saaie koninginnenacht, hier is uw vervelende host, Quaas.
Danku, danku
Kaasknabbeltjequote:Op vrijdag 29 april 2011 23:19 schreef quaas het volgende:
Hallo, en welkom op deze prachtig saaie koninginnenacht, hier is uw vervelende host, Quaas.
Danku, danku
T zal. Ik ben vaak te serieus dus zou nu zomaar ook weer zo kunnen zijn.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:18 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nu ben jij degene die hapt geloof ik... counterflame.
En herkenbaar, trouwens.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
T zal. Ik ben vaak te serieus dus zou nu zomaar ook weer zo kunnen zijn.
Mja ik ben nieuw hier he dus ja ik weet niet wie wat hoe en waar.
Ik wl antwoordquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Gaat er nog een geskaipd worden straks na onlogisch zn show?
Serieus?!quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:22 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Gast, ik heb meer eieren dan jij kan bedenken.
Mja mede door jou geniaal zieke geest!quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
En jij dacht nog wel dat de onzinreeks niks voor je zou zijn
1 nacht en je bent verslaafd
quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja mede door jou geniaal zieke geest!
anders doe je even gezelligquote:
Ik niet met jou iig. Jij wil niet eens hier heen komen om me te verkrachten....quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Gaat er nog een geskaipd worden straks na onlogisch zn show?
Het eindigt zo:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herman Finkers... He buurman, ik hier ?
quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:24 schreef EggsTC het volgende:
[..]
GOEIE MORGEN EN WELKOM BIJ DE VERZOEKJENS AUTOMAAT
Ik had in de fipo al een verzoekje geplaatst.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:24 schreef EggsTC het volgende:
[..]
GOEIE MORGEN EN WELKOM BIJ DE VERZOEKJENS AUTOMAAT
Ik heb al bier op man, mag niet meer rijdenquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik niet met jou iig. Jij wil niet eens hier heen komen om me te verkrachten....
quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:24 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Het eindigt zo:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |