Lol, mijn vader heeft ook een zooi platen van CCR.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:05 schreef knagsje het volgende:
[..]
ik heb hun LP the chronicles....met alle hits
mijn vader ook, ik ga 'm van de week eens halen en op computer zettenquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:05 schreef knagsje het volgende:
[..]
ik heb hun LP the chronicles....met alle hits
quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:07 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, mijn vader heeft ook een zooi platen van CCR.
hihihihiquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:07 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
mijn vader ook, ik ga 'm van de week eens halen en op computer zetten
zusjesquote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:09 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Niet eens!Vaders met dezelfde smaak, dat dan weer wel.
quote:
schlager lijstje van BOL,quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:09 schreef Ceetje.. het volgende:
oef oef oef, ik vind in iemands spotify lijstje nog zo'n plaat die mijn ouders hebben op vinyl
Freddy Breck![]()
zijn jullie dan zo jong of ik zo oud????quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:07 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, mijn vader heeft ook een zooi platen van CCR.
die is doodquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:10 schreef superkokje het volgende:
[..]
schlager lijstje van BOL,
En wat is er mis mte freddy breck
komt niet op mijn Memorylane lijstje hoor... maak jezelf maar een PaMa memorylane lijstjequote:Op vrijdag 29 april 2011 23:09 schreef Ceetje.. het volgende:
oef oef oef, ik vind in iemands spotify lijstje nog zo'n plaat die mijn ouders hebben op vinyl
Freddy Breck![]()
niks hoor, lekker meelallen, dit komt meestal als we heel dronken zijn op een feestje hier op de karaoke machinequote:Op vrijdag 29 april 2011 23:10 schreef superkokje het volgende:
[..]
schlager lijstje van BOL,
En wat is er mis mte freddy breck
ligt eraan hoe oud je bent hèquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:10 schreef knagsje het volgende:
[..]
zijn jullie dan zo jong of ik zo oud????
Ik denk dat we er gevoeglijk van uit kunnen gaan dat er enigzins leeftijdsverschil tussen ons bestaat....quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:10 schreef knagsje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:11 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
niks hoor, lekker meelallen, dit komt meestal als we heel dronken zijn op een feestje hier op de karaoke machineen da's lachen
quote:
ik ben 14quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:10 schreef knagsje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |