Nice savequote:Op vrijdag 29 april 2011 22:53 schreef clevy het volgende:
[..]
en waarom zou jij dan niet behoren tot het onverwacht mooie speelgoed dat uit die hoek komt?
oepsie.. respawn verantwoordelijkheid was me ff ontgaanquote:
Hij is een mietje...dit was zo'n mooi moment om je te bashenquote:
gamenerd alertquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:56 schreef clevy het volgende:
[..]
oepsie.. respawn verantwoordelijkheid was me ff ontgaan
meer geluk dan wijsheid maar dat heeft een mens nodig hequote:
Waarom doe jij altijd zo vervelend tegen mij?quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:56 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Hij is een mietje...dit was zo'n mooi moment om je te bashen
omdat ik aan je tieten wil zitten en vrouwen houden van klootzakkenquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Waarom doe jij altijd zo vervelend tegen mij?
alleen t lingo.. game helemaal niet..quote:
nah.. bashen geheel niet nodig.. knuffelen is interessanterquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:56 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Hij is een mietje...dit was zo'n mooi moment om je te bashen
Oh is dat het...quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
omdat ik aan je tieten wil zitten en vrouwen houden van klootzakken
een liedje...van mij, voor jouquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:58 schreef missbehavin het volgende:
Ik zal zelf wel even aan ze zitten, hoef jij het niet meer te doen Artic
quote:
Ik moest die zin 3 keer lezenquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:03 schreef ArTiC het volgende:
Waar ik wel schijtziek van aan het worden ben op YT...al die justin bieber comments de zo hoog gemod worden
Dat, én Frank Sinatra.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:03 schreef ArTiC het volgende:
Waar ik wel schijtziek van aan het worden ben op YT...al die justin bieber comments de zo hoog gemod worden
lag dat aan mij of aan jou?quote:
Ouwe zeurkousquote:
Frenk is cool jaquote:
Aan jou natuurlijkquote:
Andrea >>>>>>>>>>>>>>>>> Frenk ja.quote:
ugledna zaslu¸na oseba jaz no! - bitje schijtziek s zavoj ¸ivljati been no¨en YT.quote:
Die skêle wiewawquote:
Google translate FTW?quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:07 schreef ArTiC het volgende:
ugledna zaslu¸na oseba jaz no! - bitje schijtziek s zavoj ¸ivljati been no¨en YT.
nix geen FTW aan..quote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:08 schreef missbehavin het volgende:
Oh die mooie Sloveense is Mrs. Trump
quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:08 schreef ArTiC het volgende:
ik wist niet dat schijtziek gewoon sloveens is trouwens
krijgen we mini cursus?quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nu ken ik heel weinig Sloveens. Schelden, dat kan ik dan weer wel.
quote:
Trump, Trompquote:
naam van t plaatje is tromp.. maar ik vin 'm op een goalkeeper lijkenquote:
Weet ik veel of dit ook echt de Hr Ms Tromp is...ik heb geen verstand van die zooiquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:12 schreef clevy het volgende:
[..]
naam van t plaatje is tromp.. maar ik vin 'm op een goalkeeper lijken
Als het een schoenenmerk was geweest had ze het wel begrepenquote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Weet ik veel of dit ook echt de Hr Ms Tromp is...ik heb geen verstand van die zooi
Wat wil je weten?quote:
Angel Alanis, dat vindt je vast mooi.quote:
behalve je diepe donkere geheimen?quote:
Oeh die wil je helemaal niet wetenquote:
ok. dan neem ik ff genoegen met een knuffelquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oeh die wil je helemaal niet weten
Dan wil ik dansenquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:15 schreef Techno het volgende:
[..]
Angel Alanis, dat vindt je vast mooi.
Hr Ms staat toch voor Hare Majesteit?quote:
*kijkt weer naar je kont*quote:
Nou vooruit. Liever dan mijn duistere geheimenquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:17 schreef clevy het volgende:
[..]
ok. dan neem ik ff genoegen met een knuffel
Ik ook niet hoorquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Hr Ms staat toch voor Hare Majesteit?
ik heb er geen verstand van
quote:
HMS dan toch?quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Hr Ms staat toch voor Hare Majesteit?
ik heb er geen verstand van
quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:19 schreef AbXorb het volgende:
Ik dacht, ik sluit me ook eens aan bij een Singles topic, maar ik snap er nog niet echt veel van.
Wat valt er nou niet aan te snappen?quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:19 schreef AbXorb het volgende:
Ik dacht, ik sluit me ook eens aan bij een Singles topic, maar ik snap er nog niet echt veel van.
meedoen is belangrijker dan begrijpenquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:19 schreef AbXorb het volgende:
*prik*quote:
quote:
jij komt met die vork aanzetten!quote:
Haha okee, ik zal m'n best doen.quote:
niet "Her" ivm queen.. maar dat zou goed kunnen jaquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:21 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat betekent His Majesty's Ship zover ik weet.
Succesquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:21 schreef AbXorb het volgende:
[..]
Haha okee, ik zal m'n best doen.
Geniale sig trouwens.
Dan hoef je toch nog niet te gaan prikken!quote:
Wikipedia is our friend:quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:21 schreef clevy het volgende:
[..]
niet "Her" ivm queen.. maar dat zou goed kunnen ja
dank. en zet 'm op!quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:21 schreef AbXorb het volgende:
[..]
Haha okee, ik zal m'n best doen.
Geniale sig trouwens.
wakker worden schone slaapster!quote:
Doe je het in een potje?quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:24 schreef ArTiC het volgende:
ik moet pissen maar ik ben altijd bang als ik ga tijdens onweer...stel dat de bliksem inslaat, dan word ik geëlektrocuteerd via mijn lul
Ach, eindelijk weer eens wat vuurwerk daarquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:24 schreef ArTiC het volgende:
ik moet pissen maar ik ben altijd bang als ik ga tijdens onweer...stel dat de bliksem inslaat, dan word ik geëlektrocuteerd via mijn lul
zie je wel dat je het snaptquote:
Kan beide, zie http://en.wikipedia.org/wiki/Her_Majesty%27s_Shipquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:21 schreef clevy het volgende:
niet "Her" ivm queen.. maar dat zou goed kunnen ja
Het was een stille hint dat jullie gelul over schepen saai isquote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:25 schreef missbehavin het volgende:
Het was een stille hint dat jullie gelul over schepen saai is
ok.. ik vond t een prima excuus om een onschuldig lijkend complimentje te injecteren in het gesprekquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het was een stille hint dat jullie gelul over schepen saai is
quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach, eindelijk weer eens wat vuurwerk daar
quote:
Da's morgen pas schatquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:26 schreef AbXorb het volgende:
Maar ik ben blij dat ik niet de enige ben die thuis zit met Koninginnedag.
Ghehehe, omdat we uiteindelijk allemaal hoeren zijn alleen het prijskaartje varieert.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:23 schreef AbXorb het volgende:
Maarem TS, waarom zijn we tramps?Is dat nou lief?
quote:
Complimentjes mogen altijdquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:26 schreef clevy het volgende:
[..]
ok.. ik vond t een prima excuus om een onschuldig lijkend complimentje te injecteren in het gesprek
weet ik tochquote:
Asdfgkut. KoninginneNACHT dan?quote:
Ik niet.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:27 schreef Techno het volgende:
[..]
Ghehehe, omdat we uiteindelijk allemaal hoeren zijn alleen het prijskaartje varieert.
quote:
op mijn toetsenbord komt er een l na de kquote:
Dan heb je gewoon nog geen aanbod gekregen dat hoog genoeg was.quote:
Oef...daar zeg je zo wat.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:30 schreef Techno het volgende:
[..]
Dan heb je gewoon nog geen aanbod gekregen dat hoog genoeg was.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:30 schreef Techno het volgende:
[..]
Tja, ik weet wel welke plaatjes ik moet draaien.
kerels zijn net indianen, voor wat kralen en spiegeltjes doen ze veel.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:30 schreef Techno het volgende:
[..]
Dan heb je gewoon nog geen aanbod gekregen dat hoog genoeg was.
memory speler !quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:30 schreef Techno het volgende:
[..]
Tja, ik weet wel welke plaatjes ik moet draaien.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
kerels zijn net indianen, voor wat kralen en spiegeltjes doen ze veel.
ach jee ja.. moet niet denken wat er allemaal is voorgevallen voor de belofte van een zoentje.. *zucht*quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
kerels zijn net indianen, voor wat kralen en spiegeltjes doen ze veel.
Hoe dronken was je?quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:32 schreef clevy het volgende:
[..]
ach jee ja.. moet niet denken wat er allemaal is voorgevallen voor de belofte van een zoentje.. *zucht*
de ene keer high on life.. de andere keer nogalquote:
quote:
On life?quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:33 schreef clevy het volgende:
[..]
de ene keer high on life.. de andere keer nogal
ja.. klinkt 'on love' romantiser dan?quote:
quote:
ach.. verliefdheid is een nutteloze menselijke uitvindingquote:
dáár willen we beelden vanquote:
I know!quote:
Nee hoor, anders waren we al uitgestorvenquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:36 schreef clevy het volgende:
[..]
ach.. verliefdheid is een nutteloze menselijke uitvinding
quote:
Inderdaad, zo denk ik er helaas ook al een hele tijd over...quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:36 schreef clevy het volgende:
[..]
ach.. verliefdheid is een nutteloze menselijke uitvinding
Vroegah. Nu klinkt het meeste hetzelfde: ge-auto-tunede shite.quote:
dag favo drank van abbiquote:
hoi singlequote:
Zoiets denk ik, met vooral aardig wat cafeine zou ik denkenquote:
thats me! Voorlopig nog singlequote:
quote:
Trouwens 2 newbies???? Ik kan me niet bedenken jullie eerder gezien of gesproken te hebbenquote:
is het dan niewbie of kom je niet vaak genoeg langs om de mensen te kennen?quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:46 schreef cafpow het volgende:
Trouwens 2 newbies???? Ik kan me niet bedenken jullie eerder gezien of gesproken te hebben
Klopt, is ook mijn eerste singles topicje. Kent iedereen elkaar hier zo goed dan?quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:46 schreef cafpow het volgende:
[..]
[..]
Trouwens 2 newbies???? Ik kan me niet bedenken jullie eerder gezien of gesproken te hebben
quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:45 schreef cafpow het volgende:
[..]
Zoiets denk ik, met vooral aardig wat cafeine zou ik denken
[..]
thats me! Voorlopig nog singlehoewel iemand in het buitenland mij blijkbaar leuk vind
maar zo'n afstandsrelatie geloof ik neit in
iets sponsigs in je hamsterwang?quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:47 schreef CherryLips het volgende:
de linkerkant van m'n gezicht maakt soppige geluidjes
wtf?quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:47 schreef CherryLips het volgende:
heh? Hoezo?quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:47 schreef CherryLips het volgende:
Daarom vraag ik het netjesquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:47 schreef clevy het volgende:
[..]
is het dan niewbie of kom je niet vaak genoeg langs om de mensen te kennen?
quote:
ah owke.. als t een nette vraag was zal ik mee spelen en netjes antwoord geven.. kom over de laatste stel weken zo af en toe wat langs.. maar wor nogal eens genegeerd blijkbaar.. maar das fokquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:48 schreef cafpow het volgende:
[..]
heh? Hoezo?
[..]
Daarom vraag ik het netjes
beterschapquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:49 schreef CherryLips het volgende:
snothopelijk geen ontstoken holtes ofzo
quote:
quote:The mountain was too high for 593 people :/
SamPearson123 1 week ago 53
MIschien dat even stomen helptquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:49 schreef CherryLips het volgende:
snothopelijk geen ontstoken holtes ofzo
bij iedere video heb je tegenwoordig van dat commentaar...deze zijn dan nog net wel leuk iddquote:
U2quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:52 schreef AbXorb het volgende:
Als we toch met lieve/mooie nummers gooien: dit is meer mijn cup of tea.
ok, tja, laatste weken was ik nogal wat aanwezigquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:50 schreef clevy het volgende:
[..]
ah owke.. als t een nette vraag was zal ik mee spelen en netjes antwoord geven.. kom over de laatste stel weken zo af en toe wat langs.. maar wor nogal eens genegeerd blijkbaar.. maar das fok
Wij zitten tegenwoordig behoorlijk op 1 lijn ja, dat viel mij ook al opquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:53 schreef Techno het volgende:
[..]
Elke dag ga ik je weer een beetje meer waarderen.
Mja, alleen is mijn muzieksmaak iets breder.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:54 schreef ArTiC het volgende:
Wij zitten tegenwoordig behoorlijk op 1 lijn ja, dat viel mij ook al op
pffff... er zit nog meer melodie in "poing"quote:
Meh, jij hebt een dance hoek, ik metalquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:55 schreef Techno het volgende:
[..]
Mja, alleen is mijn muzieksmaak iets breder.
wat was er dan?quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:57 schreef clevy het volgende:
hmm.. lijkt wel of ik missbehavin heb weggejaagd
Als je komende nacht rare geluiden aan je voordeur hoort....sterktequote:Op vrijdag 29 april 2011 23:57 schreef clevy het volgende:
hmm.. lijkt wel of ik missbehavin heb weggejaagd
stelde een vraag.. en opeens werd t stilquote:
quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:00 schreef clevy het volgende:
[..]
stelde een vraag.. en opeens werd t stil
niet apart, gewoon verkeerdquote:Op zaterdag 30 april 2011 00:02 schreef cafpow het volgende:
[..]
het moet dan wel een zeer aparte vraag zijn geweest
denk je nou echt dat ze weg is om jou?quote:
Ken uw klassiekers. Zonder pioneers als Jochem had 2 Unlimited niet eens bestaan.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:56 schreef clevy het volgende:
pffff... er zit nog meer melodie in "poing"
ik denk niet zo gek veel maar geef bij voorkeur wel de uitleg waar het meeste verhaal in zitquote:Op zaterdag 30 april 2011 00:05 schreef ArTiC het volgende:
[..]
denk je nou echt dat ze weg is om jou?
Je krijgt haar echt niet weg met een opmerking hoor..sloveens onkruid is het...neemt vergif als ontbijtquote:Op zaterdag 30 april 2011 00:07 schreef clevy het volgende:
[..]
ik denk niet zo gek veel maar geef bij voorkeur wel de uitleg waar het meeste verhaal in zit
Het zingende autoalarmquote:
Ja volgens mij is er geen tussenweg, je houdt ervan of niet. Ik houd er wel van.quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:11 schreef ArTiC het volgende:
Het zingende autoalarm
Volgens velen, maar ik hou ervan
das nogal een beladen zinsnede.. zou bijna denken dat ze je eens flink je hartje gebroken heeftquote:Op zaterdag 30 april 2011 00:09 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Je krijgt haar echt niet weg met een opmerking hoor..sloveens onkruid is het...neemt vergif als ontbijt
Nee hoorquote:Op zaterdag 30 april 2011 00:12 schreef clevy het volgende:
[..]
das nogal een beladen zinsnede.. zou bijna denken dat ze je eens flink je hartje gebroken heeft
Het centrum van wat?quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:14 schreef AbXorb het volgende:
Ik ga pitten zo denk ik, hopen dat het lukt met al die herrie.*woont in het centrum*
Trusten Fok!
sta nergens meer van te kijken.. vroeg vorige week aan een pittig geklede dame of ze ook een zweep bij d'r outfit had.. en het antwoord was nog ja ookquote:
Dat was Anky van Grunsven?quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:17 schreef clevy het volgende:
[..]
sta nergens meer van te kijken.. vroeg vorige week aan een pittig geklede dame of ze ook een zweep bij d'r outfit had.. en het antwoord was nog ja ook
ja, tot je de stilte verbrakquote:
nee die was het niet.. maar de uitleg was wel dat ze paard rijdt en daarom altijd zo'n ding in de auto heeft iddquote:
dan is het nog te begrijpenquote:Op zaterdag 30 april 2011 00:27 schreef clevy het volgende:
[..]
nee die was het niet.. maar de uitleg was wel dat ze paard rijdt en daarom altijd zo'n ding in de auto heeft idd
desalwelteplus had ik geen bevestigend antwoord verwacht.. ze ging ff weg om zich te verkleden en kwam terug in een strakke zwarte jurk en d'r haar op een knotje..quote:
Hallo Klutsquote:
De kabouterdans? WTF?quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:31 schreef ArTiC het volgende:
Ik zet mijn koptelefoon af omdat ik naar bed ga, wat hoor ik buiten vanuit het centrum komen...een 'zanger' die de kabouterdans aan het zingen is
Vanavond thuis blijven was het beste idee van de dag
De wind staat deze kant op....heb medelijden met me. Ik moet nu met dat soort muziek in slaap zien te vallenquote:
nah.. geen medelijden met unne herriemondertquote:Op zaterdag 30 april 2011 00:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
De wind staat deze kant op....heb medelijden met me. Ik moet nu met dat soort muziek in slaap zien te vallen
Bloed, zweet en tranen 'zingt' ie nu
Er zijn 2 soorten mensen die geen recht van spreken heeb als ze klagen over Helmond(ers)...dat zijn mensen uit Almere en mensen uit Eindhoven.quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:37 schreef clevy het volgende:
[..]
nah.. geen medelijden met unne herriemondert
ik ook van jou vriendquote:Op zaterdag 30 april 2011 00:40 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Er zijn 2 soorten mensen die geen recht van spreken heeb als ze klagen over Helmond(ers)...dat zijn mensen uit Almere en mensen uit Eindhoven.
Welke kut komt er hier uit Hellmond jonge?quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:40 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Er zijn 2 soorten mensen die geen recht van spreken heeb als ze klagen over Helmond(ers)...dat zijn mensen uit Almere en mensen uit Eindhoven.
quote:Op zaterdag 30 april 2011 08:16 schreef ArTiC het volgende:
op koninginnendag om 8 uur uit je bed gebeld worden voor een storing
quote:Op zaterdag 30 april 2011 08:16 schreef ArTiC het volgende:
op koninginnendag om 8 uur uit je bed gebeld worden voor een storing
Half 9quote:
Dwaas!quote:
zo verf halen en dan klussen in m'n flatje. Heeft een doel dusquote:
Nest uit komenquote:
quote:Op zaterdag 30 april 2011 08:50 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
zo verf halen en dan klussen in m'n flatje. Heeft een doel dus
En klopt
Foto'squote:Op zaterdag 30 april 2011 08:50 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
En klopt
quote:Op zaterdag 30 april 2011 08:50 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
En klopt
Dan moet jij er natuurlijk wel bij komen zittenquote:Op zaterdag 30 april 2011 09:05 schreef ArTiC het volgende:
[..]
![]()
schilder maar een mooie lijn op de vloer waar je op kan gaan zitten
Ik wacht ff tot de verf droog isquote:Op zaterdag 30 april 2011 09:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dan moet jij er natuurlijk wel bij komen zitten
Ik ben Belg vandaagquote:
Fijne 30 april danquote:
Jij ook een fijne doodnormale 30 aprilquote:
Mjah daar ben ik bang voor dat het dat gaat worden iddquote:Op zaterdag 30 april 2011 09:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Jij ook een fijne doodnormale 30 april
quote:Op zaterdag 30 april 2011 09:22 schreef ArTiC het volgende:
Het enige wat ik aan Q-day wil doen vandaag is met een badmuts op een rood shirt dragen met daarop het hoofd van Q.
Flauwquote:
Heldenactie welquote:Op zaterdag 30 april 2011 09:22 schreef ArTiC het volgende:
Het enige wat ik aan Q-day wil doen vandaag is met een badmuts op een rood shirt dragen met daarop het hoofd van Q.
Straks zit mijn mooie strakke reedtje onder de verfquote:
Teveel bier zuipen terwijl ik als een malloot verkleed ben doe ik wel met carnavalquote:
reetjequote:Op zaterdag 30 april 2011 09:24 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Straks zit mijn mooie strakke reedtje onder de verf
Het is vroeg, ik heb een halve kater en ben net wakker. Dan is Q-day gewoon korter en het is een verkapte eerbetuiging naar Q natuurlijkquote:Op zaterdag 30 april 2011 09:24 schreef stbabylon het volgende:
Koninginnedag
Het meest Nederlandse feest van het jaar, en dan afgekort, in het engels schrijven...
Of kunnen we Koninginne niet schrijven
Hi mensquote:
*schudt*quote:
Ja, Qday als in onze Q is wel heel tof, maar dat is pas morgenquote:Op zaterdag 30 april 2011 09:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is vroeg, ik heb een halve kater en ben net wakker. Dan is Q-day gewoon korter en het is een verkapte eerbetuiging naar Q natuurlijk
Dat kan niet....Q-day tegelijk met de dag van de arbeidquote:Op zaterdag 30 april 2011 09:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, Qday als in onze Q is wel heel tof, maar dat is pas morgen
Maandag toch?quote:Op zaterdag 30 april 2011 09:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, Qday als in onze Q is wel heel tof, maar dat is pas morgen
quote:
En toch is die kerel op 1 mei jarig. Het universum is al 32x niet ontploft, ik maak me niet druk om morgenquote:Op zaterdag 30 april 2011 09:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dat kan niet....Q-day tegelijk met de dag van de arbeid
Op zn facebook staat toch 2 meiquote:Op zaterdag 30 april 2011 09:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En toch is die kerel op 1 mei jarig. Het universum is al 32x niet ontploft, ik maak me niet druk om morgen
Oh ok, dan is hij maandag vrij. Hij zij gisteren dat het zijn laatste dag als 32 jarige aan het werk was.quote:
Op de dag van de arbeid geboren? Q is de anti-christquote:Op zaterdag 30 april 2011 09:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En toch is die kerel op 1 mei jarig. Het universum is al 32x niet ontploft, ik maak me niet druk om morgen
Ik vergis me dus, was ook niet mogelijk eigenlijk he, Q op de dag van arbeidquote:Op zaterdag 30 april 2011 09:32 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Op de dag van de arbeid geboren? Q is de anti-christ
HA! 3,5quote:Op zaterdag 30 april 2011 09:33 schreef Wicked-Game het volgende:
Goedemorgen! Zo 3 uurtjes nachtrust was weer voldoende
Goed geslapen?quote:
helaas nietquote:Op zaterdag 30 april 2011 09:33 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Goed geslapen?
Er was gisteravond iemand bang dat ie je weggejaagd had
alsof je weg te jagen bent
Ghehequote:Op zaterdag 30 april 2011 09:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh ok, dan is hij maandag vrij. Hij zij gisteren dat het zijn laatste dag als 32 jarige aan het werk was.
Ik was even alle vertrouwen in de mensheid verloren jaquote:Op zaterdag 30 april 2011 09:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vergis me dus, was ook niet mogelijk eigenlijk he, Q op de dag van arbeid![]()
Ja maar het is Q. Die is sowieso geweldig, ook al wordt hij 133quote:Op zaterdag 30 april 2011 09:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ach, het is iig een oude lul, wordt begin mei al 33!!1
quote:Op zaterdag 30 april 2011 09:33 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Goed geslapen?
Er was gisteravond iemand bang dat ie je weggejaagd had
alsof je weg te jagen bent
De grap ontgaat je, dus ik leg het even uit, ik word de 22ste 33quote:Op zaterdag 30 april 2011 09:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar het is Q. Die is sowieso geweldig, ook al wordt hij 133
quote:
Ja hallo ik weet toch niet wanneer jij jarig bent schatquote:Op zaterdag 30 april 2011 09:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De grap ontgaat je, dus ik leg het even uit, ik word de 22ste 33
Daarom vertel ik het evenquote:Op zaterdag 30 april 2011 09:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja hallo ik weet toch niet wanneer jij jarig bent schat![]()
Maar ook in jouw geval maakt de leeftijd niet uit. Je blijft woest aantrekkelijk
quote:
Clevyquote:Op zaterdag 30 april 2011 09:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]Welke fool was dat?
En erg diep geslapen zowaar
Dat doe ik ookquote:Op zaterdag 30 april 2011 09:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daarom vertel ik het even
Maar blijft geweldig om 3 weken na iemand anders jarig te zijn met dezelfde leeftijd, kun je diegene wel 3 weken vertellen dat hij echt al VET oud is
Hahaha Ja dat is idd wel leuk jaquote:Op zaterdag 30 april 2011 09:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daarom vertel ik het even
Maar blijft geweldig om 3 weken na iemand anders jarig te zijn met dezelfde leeftijd, kun je diegene wel 3 weken vertellen dat hij echt al VET oud is
Hoewel.. ochtendseks..quote:Op zaterdag 30 april 2011 09:39 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Clevy
Diep
Hard en diep
Ok...te ranzig voor half 10 op zaterdagochtend
Ja, hier heb je een lollyquote:
Noem je nou iemand uit 1980 vet oudquote:
Jaquote:Op zaterdag 30 april 2011 09:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Noem je nou iemand uit 1980 vet oud
Pas op Yuki, dat is vast geen echt lolly!quote:
Nouhou!!quote:
Ik mag geen snoep aannemen van vreemde mannenquote:Op zaterdag 30 april 2011 09:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Pas op Yuki, dat is vast geen echt lolly!
Ik ben niet raarquote:Op zaterdag 30 april 2011 09:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik mag geen snoep aannemen van vreemde mannen
Niks doen wat ik niet zou doen hequote:Op zaterdag 30 april 2011 09:46 schreef missbehavin het volgende:
Oh ja, laat ik ook eens gaan douchen
Zal er een vogel in de douche liggen of misschien wel een muisjequote:Op zaterdag 30 april 2011 09:46 schreef missbehavin het volgende:
Oh ja, laat ik ook eens gaan douchen
Dat laat nog een wereld van freaky mogelijkheden openquote:Op zaterdag 30 april 2011 09:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niks doen wat ik niet zou doen he
Een eendjequote:Op zaterdag 30 april 2011 09:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zal er een vogel in de douche liggen of misschien wel een muisje
Hi hiquote:Op zaterdag 30 april 2011 09:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat laat nog een wereld van freaky mogelijkheden open
quote:Op zaterdag 30 april 2011 09:48 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Een eendje
Of de fijne bips van StBabs
quote:Op zaterdag 30 april 2011 09:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zal er een vogel in de douche liggen of misschien wel een muisje
Ik had katten die mij kikkers kwamen brengenquote:
Proost dan maarquote:Op zaterdag 30 april 2011 09:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hi hi
In ander nieuws: nadorst, verschrikkelijke nadorst
Andersom zou vreemder zijnquote:Op zaterdag 30 april 2011 09:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had katten die mij kikkers kwamen brengen
Dankoe dankoe! Zometeen een fles water mee in de auto, en in Eindhoven maar weer aan het bier.quote:
Ik zei gisteren dat ik zondag met een kater mijn voordeur ging schilderen.... Ze vonden het zielig voor de katerquote:
Nou dit vond ik al erg genoegquote:
Veel plezier in Eindhovenquote:Op zaterdag 30 april 2011 09:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dankoe dankoe! Zometeen een fles water mee in de auto, en in Eindhoven maar weer aan het bier.
quote:Op zaterdag 30 april 2011 09:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zei gisteren dat ik zondag met een kater mijn voordeur ging schilderen.... Ze vonden het zielig voor de kater
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |