humorquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:18 schreef Pearlbitch het volgende:
Monique wil haar tampontouwtje laten trekken voor 10 euro
moet zometeen segredo(niet te verwarren met secreet-jo) gaan voorlezenquote:
volgende weekquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:25 schreef sjampoeh het volgende:
wanneer komt het script nu met die romance tussen karim en sharon
Dat trekt Mo niet.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:25 schreef sjampoeh het volgende:
wordt naar toe gewerktquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:25 schreef sjampoeh het volgende:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:26 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
wordt naar toe gewerkt
hij ligt nu nog maar 1 bed van haar verwijderd
Met hun vijf die er nog zittenquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:26 schreef iBenny het volgende:
Ik hoop dat er morgen een feestje komt met Nederlandse hits
Zat het ook net te denken. Dit gaat niet werken zoquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:27 schreef Pearlbitch het volgende:
Lekker consequent zijn ze weer met de pup. Eerst moet ie met alle geweld in de bench en nu mag hij weer bij Sharon op bed..
quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:29 schreef Wijnneus het volgende:
Het ligt niet aan jullie maar ik kan dit niet meer aanzien nu
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:29 schreef Wijnneus het volgende:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:29 schreef Wijnneus het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben sowieso geen voorstander van hond op bed of op de bank.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:28 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Zat het ook net te denken. Dit gaat niet werken zo
quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:31 schreef evaxsis het volgende:
Zo wat zie ik, dus we liggen allemaal op bed?
En dat was het weer voor vandaag
Dit is het voor aankomende twee wekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Loslaten, is het ultieme houden van.
Toedels Wijnneus ik begrijp jequote:Op vrijdag 29 april 2011 23:29 schreef Wijnneus het volgende:
En wij gaan toch maar op stapquote:
Ik ook niet. Mijn huisdieren komen beslist niet op de slaapkamer en al helemaal niet op bed.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik ben sowieso geen voorstander van hond op bed of op de bank.
Dat denk ik zelf ookquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:31 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Dit is het voor aankomende twee weken
Als ze slim zijn bij de redactie kwakken ze de laatste week alle oud-bewoners er weer in..quote:
Thanksquote:
Echt jij hebt goeie ideeën, dat brengt weer leven in de brouwerij.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als ze slim zijn bij de redactie kwakken ze de laatste week alle oud-bewoners er weer in..
Ik ookquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:35 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Echt jij hebt goeie ideeën, dat brengt weer leven in de brouwerij.
Ik ben voor!
Ik ook niet,quote:
Doen en wel snel...anders krijgen ze helemaal geen daily meer vol.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als ze slim zijn bij de redactie kwakken ze de laatste week alle oud-bewoners er weer in..
Denk niet dat ze allemaal willen/kunnen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:35 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik ben voor!
Nee hèquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:37 schreef Day het volgende:
[..]
Denk niet dat ze allemaal willen/kunnen.
Dan de eerste 5 die eruit zijn gegaan om nog even de boel op te jutten.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:37 schreef Day het volgende:
[..]
Dat vond ik bij BB6 ook zo briljant en dan de tweede avond een filmavond, waarin alle roddel en achterklap wordt getoond. Schept gelijk de juiste sfeerquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:35 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik ben voor!
Ik wil Jurien wel terug in het huis, daar hebben we zo weinig van gezienquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:38 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Dan de eerste 5 die eruit zijn gegaan om nog even de boel op te jutten.
Gerard is er klaar mee.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:38 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Nee hèvooral Gerard is er klaar mee
En die ruzie tussen Egbert en Hilde toenquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:39 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat vond ik bij BB6 ook zo briljant en dan de tweede avond een filmavond, waarin alle roddel en achterklap wordt getoond. Schept gelijk de juiste sfeer![]()
Hoewel ik moet zeggen dat het geroddel in SST best wel meevalt. Wat dat betreft hebben ze een saaie club bij elkaar geraapt. Alleen Aafke, die kon er wat van
Ja vind ik ook. En Cynthia die weer even lekker ruzie kan maken met Sharon en Jo.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:39 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik wil Jurien wel terug in het huis, daar hebben we zo weinig van gezien
Cynthia mag ook wel, even reuring brengen daar.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:39 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ze zullen wel moeten. Bij elke RLS staan de deelnemers voor de hele periode onder contract, dus Endemol kan ze lopende het programma ongelimiteerd oproepen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:37 schreef Day het volgende:
[..]
Ja met een missie.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:40 schreef Day het volgende:
Dus ikwilzograagnaarhuis-mo heeft toch haar best gedaan om haar foto op het rad te krijgen?
quote:
De laatste weken wordt er minder geroddeld, lijkt wel of ze op hun hoede zijn.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:39 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat vond ik bij BB6 ook zo briljant en dan de tweede avond een filmavond, waarin alle roddel en achterklap wordt getoond. Schept gelijk de juiste sfeer![]()
Hoewel ik moet zeggen dat het geroddel in SST best wel meevalt. Wat dat betreft hebben ze een saaie club bij elkaar geraapt. Alleen Aafke, die kon er wat van
Vind het nu niet saai ofzo want tegen deze tijd lag Geer meestal toch al op bed maar je merkt inderdaad wel hele duidelijk dat karim zich een ontzettend verveeld zonder Geer.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:42 schreef cindy11 het volgende:
Ik word plaatsvervangend moe,lusteloos,en deprie als ik naar de overgebleven bewoners kijk....
Gerard is weg,en daarmee ook het laatste restje pit in dat huis,geloof ik.
Toch raar,want gerard lag doorgaans netjes op tijd in bed,schreeuwde en lalde niet als een bezetene en maakte geen ordinaire ruzie`s.
Maar toch had hij een goede invloed daar,en bracht gezelligheid.
Karim lijkt zich nu verloren te voelen,en de rest is ook niet echt boeiend bezig.
Ok, maar ze heeft er geen geld mee gewonnen toch? Bij elke missie valt alleen een foto op het rad te winnen, toch?quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:41 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ja met een missie.
een half uur in KvdW, moest een volkslied instuderen en is geslaagd.
De Martin van SSTquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:39 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Nou ik had een brok in mijn keel van hoe hij daar uitgeblust zat bij de daily.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:40 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Gerard is er klaar mee.
Wat zag hij er moe en emotioneel uit in de daily.
Hahahaha dan hoop ik dat ze haar oude haar in doet alleen om Jo te pestenquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:40 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Ja vind ik ook. En Cynthia die weer even lekker ruzie kan maken met Sharon en Jo.
Denk dat hij nu pas voelt en beseft hoe vermoeiend het allemaal was.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:44 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Nou ik had een brok in mijn keel van hoe hij daar uitgeblust zat bij de daily.
En toch geloof ik niet dat hij echt naar huis wilde volgens mij vond hij het echt wel jammer!quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:44 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Geweldig!!! En de bijna-vechten sfeer tussen Egbert en E10.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:40 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
En die ruzie tussen Egbert en Hilde toen
quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:45 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Hahahaha dan hoop ik dat ze haar oude haar in doet alleen om Jo te pesten
dat dus en het filmpje waar hij bedankt.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:44 schreef evaxsis het volgende:
[..]
En dan lekker kammen in de woonkamer(wat ik Jo trouwens zelf ook heb zien doen!)quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:45 schreef evaxsis het volgende:
[..]
eensquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:42 schreef cindy11 het volgende:
Ik word plaatsvervangend moe,lusteloos,en deprie als ik naar de overgebleven bewoners kijk....
Toch raar,want gerard lag doorgaans netjes op tijd in bed,schreeuwde en lalde niet als een bezetene en maakte geen ordinaire ruzie`s.
Karim lijkt zich nu verloren te voelen,en de rest is ook niet echt boeiend bezig.
Ik hoop oprecht dat ze dat haar in de fik heeft gestoken. Damned, wat was dát goedkoop, zeg.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:45 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Het ging er gewoon om dat ze elkaar niet moesten daarom zeurden ze ook allebei over elkaar dat met die haren was gewoon een excuus om eens lekker te ruzieen met Cynthia volgens mij hahaquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:46 schreef cindy11 het volgende:
[..]
En dan lekker kammen in de woonkamer(wat ik Jo trouwens zelf ook heb zien doen!)
Idd, zie Karim nu rusteloos dor het huis lopen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:42 schreef cindy11 het volgende:
Ik heb medelijden met hemquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:47 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Idd, zie Karim n rusteloos door het huis lopen.
100 % Nylon hoor!quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:47 schreef Day het volgende:
[..]
Ik hoop oprecht dat ze dat haar in de fik heeft gestoken. Damned, wat was dát goedkoop, zeg.
Karim heb ik allang door. Die wil zich geleidelijk aan buiten de groep laten plaatsen, zodat ie eenzaam en zielig is en zo als underdog massaal de stemmen van het publiek krijgt.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:42 schreef cindy11 het volgende:
Voor hem ben ik blij dat het afgelopen is, voor Karim vind ik het zielig die is zijn steunpilaar/praatpaal kwijt.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:45 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Denk dat hij nu pas voelt en beseft hoe vermoeiend het allemaal was.
Karim mag wel hier komen, dan voelt hij zich niet zo verloren!!quote:
Dat waren wel écht leuke bewoners.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:45 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Geweldig!!! En de bijna-vechten sfeer tussen Egbert en E10.
En Janine (de Natasia avant la lettre) met haar gestook...
Priceless!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |