Thanksquote:
Echt jij hebt goeie ideeën, dat brengt weer leven in de brouwerij.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als ze slim zijn bij de redactie kwakken ze de laatste week alle oud-bewoners er weer in..
Ik ookquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:35 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Echt jij hebt goeie ideeën, dat brengt weer leven in de brouwerij.
Ik ben voor!
Ik ook niet,quote:
Doen en wel snel...anders krijgen ze helemaal geen daily meer vol.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als ze slim zijn bij de redactie kwakken ze de laatste week alle oud-bewoners er weer in..
Denk niet dat ze allemaal willen/kunnen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:35 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik ben voor!
Nee hèquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:37 schreef Day het volgende:
[..]
Denk niet dat ze allemaal willen/kunnen.
Dan de eerste 5 die eruit zijn gegaan om nog even de boel op te jutten.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:37 schreef Day het volgende:
[..]
Dat vond ik bij BB6 ook zo briljant en dan de tweede avond een filmavond, waarin alle roddel en achterklap wordt getoond. Schept gelijk de juiste sfeerquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:35 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik ben voor!
Ik wil Jurien wel terug in het huis, daar hebben we zo weinig van gezienquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:38 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Dan de eerste 5 die eruit zijn gegaan om nog even de boel op te jutten.
Gerard is er klaar mee.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:38 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Nee hèvooral Gerard is er klaar mee
En die ruzie tussen Egbert en Hilde toenquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:39 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat vond ik bij BB6 ook zo briljant en dan de tweede avond een filmavond, waarin alle roddel en achterklap wordt getoond. Schept gelijk de juiste sfeer![]()
Hoewel ik moet zeggen dat het geroddel in SST best wel meevalt. Wat dat betreft hebben ze een saaie club bij elkaar geraapt. Alleen Aafke, die kon er wat van
Ja vind ik ook. En Cynthia die weer even lekker ruzie kan maken met Sharon en Jo.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:39 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik wil Jurien wel terug in het huis, daar hebben we zo weinig van gezien
Cynthia mag ook wel, even reuring brengen daar.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:39 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik wil Jurien wel terug in het huis, daar hebben we zo weinig van gezien
Ze zullen wel moeten. Bij elke RLS staan de deelnemers voor de hele periode onder contract, dus Endemol kan ze lopende het programma ongelimiteerd oproepen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:37 schreef Day het volgende:
[..]
Ja met een missie.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:40 schreef Day het volgende:
Dus ikwilzograagnaarhuis-mo heeft toch haar best gedaan om haar foto op het rad te krijgen?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |