Ik open niet maak er geheid een rommeltje vanquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:45 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
ik open niet veel en volg de traditie
quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:46 schreef danilel het volgende:
och de een zegt "down", de ander zegt "af", weer een ander zegt ;"nu kroelen hier!"
Mijn katten luisteren naar alles wat ik zegquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:46 schreef Chanel5 het volgende:
Mijn hond luisterde naar af, zit, blijf, poot, hi five, terug en nog veel meer plus nu nog de nodige gebarentaal omdat ze behoorlijk doof aan het worden is.
Rommeltjesquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:46 schreef bamby het volgende:
[..]
Ik open niet maak er geheid een rommeltje van
och de een zegt "down", de ander zegt "af", weer een ander zegt ;"nu kroelen hier!"
ze vergeet dat ze Portugees moet sprekenquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:47 schreef sjampoeh het volgende:
sharon zegt honderd keer: hier, hier , hier of blijf, blijf, blijf, zit, zit. dat is foutttttttt. 1 keer moet genoeg zijn, totdat hij gaat zitten uit zichzelf.
lolquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:46 schreef danilel het volgende:
Ach ja maak er maar een grapje over terwijl het zo sneu is dat je hond zijn gehoor verliest en je andere dingen moet verzinnen om met elkaar te communiceren.quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:47 schreef D. het volgende:
[..]
Mijn katten luisteren naar alles wat ik zeg
ze doen er alleen niet veel mee
Sly gaat vast mamajo verblijden met 1 van zijn telefoongesprekken.quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:50 schreef Pearlbitch het volgende:
Op No-life zijn ze woest. Ze vinden het niet eerlijk
Da's 3 keer fout. Ook best knapquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:51 schreef danilel het volgende:
Jo; "als het de witte broek is, gaat ie in de kluis.......want dat kan ik in Nederlandse Euris.......
Wat een schok moet dat geweest zijn hèquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:50 schreef Pearlbitch het volgende:
Op No-life zijn ze woest. Ze vinden het niet eerlijk
Hoe komt het groot zou me oma zeggen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:51 schreef danilel het volgende:
Jo; "als het de witte broek is, gaat ie in de kluis.......want dat kan ik in Nederlandse Euris.......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |