SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/spoiler]
dit is een penis volgens wikipedia
[ Bericht 13% gewijzigd door Myraela op 29-04-2011 22:10:34 ]:')
Dan moet je naar bed.quote:
Ja, we hadden in de winterstop gewoon 13 punten voorsprong, en we speelden heerlijk mooi voetbal.quote:
wat is er allemaal hier, waarom zo depressiefquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:10 schreef -Datdus- het volgende:
Serieus, kunnen de piemols in een spoiler.. Ik heb al een klote avond... <- lol
Kan me niet voorstellen daar van over stuur te zijn. Toen we het WK verloren dacht ik ook van, achja, er is nog bierquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja, we hadden in de winterstop gewoon 13 punten voorsprong, en we speelden heerlijk mooi voetbal.
En nu worden we geen kampioen
Waarom zie ik jou post pas als ik de pagina reload?quote:
Het is een momentopname, morgen voel ik me wel weer oke. maar nu ben ik er klaar meequote:Op vrijdag 29 april 2011 22:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen daar van over stuur te zijn. Toen we het WK verloren dacht ik ook van, achja, er is nog bier
Vast iets mis met de mod acl.quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waarom zie ik jou post pas als ik de pagina reload?![]()
Iedereen zn post zie ik verschijnen en die van jou all1 als iemand ze quote.. Heb ik je iets misdaan?
ga je stad in, genoeg te doenquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Het is een momentopname, morgen voel ik me wel weer oke. maar nu ben ik er klaar mee
Weird. Nog nooit eerder gehoord.quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waarom zie ik jou post pas als ik de pagina reload?![]()
Iedereen zn post zie ik verschijnen en die van jou all1 als iemand ze quote.. Heb ik je iets misdaan?
hoe oud ben jij danquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Nasty!!
Oudste geboortedatum die je kan kiezen bij Pabo is 1911![]()
Nu zie ik beelden voor me van grannyseks
Heb ik regelmatig en dan moet ik even als vanouds F5enquote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Nasty!!
Ieksquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Nasty!!
Nog lang geen 100quote:
Zo beter ?quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
sorry monopoly, elke keer als ik niet geconcentreerd naar je UI kijk zie ik dommel
Maar alleen bij mij? Of bij 1 persoon iig?quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb ik regelmatig en dan moet ik even als vanouds F5en
quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:15 schreef Huppelmuts het volgende:
Ghehe bestellen met mn @ezechielk.nl mailadres(maar dan zn echte naam)
Snap er ook niks van. Ik heb net steeds met je heen en weer gequote maar die post stond er gewoon echt niet tussen. Ik snapte sinterklaaskapoentje zn quote al niet.quote:
pizza?quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:15 schreef Huppelmuts het volgende:
Ghehe bestellen met mn @ezechielk.nl mailadres(maar dan zn echte naam)
quote:Uw betaling is succesvol verwerkt.
Druk op Bestelling afronden om het bestelproces af te ronden bij uw leverancier.
U kunt daar ook terecht met vragen over uw aankoop.
om 22:19quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:17 schreef Zokunen het volgende:
Maar ik paf nog ff wat en dan ga ik pitten.
Te pijnlijk voor woorden idd.... Ik leef met je mee. Hopelijk verneukt mijn cluppie t niet tegen heerenveen dit weekend en gooien ze Twente van de mat in de laatste wedstrijd.quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja, we hadden in de winterstop gewoon 13 punten voorsprong, en we speelden heerlijk mooi voetbal.
En nu worden we geen kampioen
Ik heb een "ik willem"quote:
5:30 gaat de wekker, en ik wil morgen wel los gaanquote:
je begint bij de afterpartyquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:19 schreef Zokunen het volgende:
[..]
5:30 gaat de wekker, en ik wil morgen wel los gaan
Hahaha, nice.quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb een "ik willem"en een ding met bunnyears voor extra stimulatie
Gewoon verstandig dus.quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:19 schreef Zokunen het volgende:
[..]
5:30 gaat de wekker, en ik wil morgen wel los gaan
Ik willem is gratis. Ik ben wel hollander natuurlijk he. Als het gratis is wil ik hetquote:
gaat het serieus over je viboquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik willem is gratis. Ik ben wel hollander natuurlijk he. Als het gratis is wil ik het![]()
Dat ding van 125 euro vond ik toch net iets teveel van het goede
Nee hoorquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
gaat het serieus over je vibo
ik ga zo lekker klaarkomen voor de cam bij willekeurige meisjes op chatdingesquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:22 schreef -Datdus- het volgende:
over masturbatie praten is alleen cool als je een man bent. basta.
Wat is een ik willem dan.quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik willem is gratis. Ik ben wel hollander natuurlijk he. Als het gratis is wil ik het![]()
Dat ding van 125 euro vond ik toch net iets teveel van het goede
nevermind.quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik ga zo lekker klaarkomen voor de cam bij willekeurige meisjes op chatdinges
waarom wil je beginnen aan de paboquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
http://www.pabo.nl/product/overview/10830-n/?page=0
Omdat je aan mij denktquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:24 schreef Popje-popje het volgende:
Waarom heb ik Metallica in mijn hoofd zitten?
Ik zat serieus gewoon te wachten op je editquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
waarom wil je beginnen aan de pabo
oooh
quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
waarom wil je beginnen aan de pabo
oooh
quote:'Gegevens 2,2 miljoen creditcards gestolen van Sony'
faalhazen bij sony.quote:Sony stelt niet aansprakelijk te zijn voor hack
Echt, hij staat op repeat in mn hoofd, ik hoor alleen maar dat eerste zinnetjequote:Op vrijdag 29 april 2011 22:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat je aan mij denkt![]()
IK HOU VAN DE DJ!!!
-> KPDquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
iemand hier ervaringen met goeie vibo's die goedkoop zijn of iets in die 'spannende' trand?
Geen viboquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
iemand hier ervaringen met goeie vibo's die goedkoop zijn of iets in die 'spannende' trand?
Whehhehehehequote:Op vrijdag 29 april 2011 22:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
http://www.pabo.nl/product/overview/10830-n/?page=0
Sorry.quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:25 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Echt, hij staat op repeat in mn hoofd, ik hoor alleen maar dat eerste zinnetje
En mirne danquote:
Mjah die krengen zijn wel duurquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')
Geen ideequote:Op vrijdag 29 april 2011 22:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sorry.
Hey kan jij mij uitleggen waarom een vibrator van 13 cm lang en 1,70 cm breed 125 euro waard zou kunnen zijn?
quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]Omdat dat fucking veel lekkerder isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ken je hem niet?quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
dit nummer klinkt nog best origineel
quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:28 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Omdat dat fucking veel lekkerder is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')
Die is snooker aan het kijkenquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:27 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Je wist niets pops, roep koelkast nou m aar.
Ik ga hem ff opzoeken voor jequote:
Oe die wil ik ook nog jaquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Can't help it.
Glazen dildo's schijnen ook een aanrader te zijn.
is dat ding echt gratisquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oe die wil ik ook nog ja![]()
Maar ik hou het ff bij wat ik nu heb besteld en dan snel maar eens een nachtkastje kopen
Als man moet je gewoon een fuck doll nemen geen vibo.quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]Ja natuurlijk is dat leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hoe dat werkt? aanzetten en gebruiken![]()
weet je hoe duur die dingen zijnquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als man moet je gewoon een fuck doll nemen geen vibo.
[ afbeelding ]
Ze deed mee in Oh oh Tirol en ademt ook gewoon lucht.
Hij vindt het leukquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
snooker, darts,
wat een hobbies
ik zal het overwegen, maar dat ding op de pabo is dus gratis of zijn er adders enzquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:30 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Ja natuurlijk is dat leuk![]()
hoe dat werkt? aanzetten en gebruiken
Nee en ja. Kreeg gratis ding erbijquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
is dat ding echt gratis
http://www.pabo.nl/produc(...)a.html?gclid=&pcode= Hier die is fucking 125 euro, ik snap niet waaromquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:30 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Ja natuurlijk is dat leuk![]()
hoe dat werkt? aanzetten en gebruiken
dus je moet eerst iets anders aanschaffen?quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee en ja. Kreeg gratis ding erbij![]()
Dit nummer
[..]
http://www.pabo.nl/produc(...)a.html?gclid=&pcode= Hier die is fucking 125 euro, ik snap niet waarom
Dat lijkt op kabouter van Ohoh cherso/tirolquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als man moet je gewoon een fuck doll nemen geen vibo.
[ afbeelding ]
Ze deed mee in Oh oh Tirol en ademt ook gewoon lucht.
Mja dit is gewoon een levend meisje die gewoon lomp op de foto is gegaan.quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
weet je hoe duur die dingen zijn
Hoewel het me prachtig lijkt zo'n ding
Jaquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
dus je moet eerst iets anders aanschaffen?
Dat zegt ie toch ook onder het plaatje schatquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat lijkt op kabouter van Ohoh cherso/tirol
lame!!!!!1quote:
iets in de 4000 euro ofzoquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja dit is gewoon een levend meisje die gewoon lomp op de foto is gegaan.![]()
Geen idee wat t kost trouwens. Ik heb genoeg aan mn linker en rechterhand.
Is ze ook maar dan zo op de foto gaan.quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat lijkt op kabouter van Ohoh cherso/tirol
Ik kan het niet met linksquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja dit is gewoon een levend meisje die gewoon lomp op de foto is gegaan.![]()
Geen idee wat t kost trouwens. Ik heb genoeg aan mn linker en rechterhand.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat zegt ie toch ook onder het plaatje schat
ik denk altijd dat moeders dit niet doen:')quote:
Oh dus zodra je een kind hebt mag je niet meer aan seks doenquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik denk altijd dat moeders dit niet doen:')
Ik had vorig jaar mn rechterhand gebroken.quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ben 2 handig (tot op zekere hoogte want ik kan niet schrijven met links) en 2 benig.
Waarschijnlijk omdat je het motortje kan vervangenquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee en ja. Kreeg gratis ding erbij![]()
Dit nummer
[..]
http://www.pabo.nl/produc(...)a.html?gclid=&pcode= Hier die is fucking 125 euro, ik snap niet waarom
Mja idd, hoe zit t in dat geval dan met milfs...quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh dus zodra je een kind hebt mag je niet meer aan seks doen
ik heb hem in mijn boodschappenmandje en kan gewoon mijn gegevens invullenquote:
ja hij doet het super!!quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:36 schreef EggsTC het volgende:
Gelukkig draait mn brottah de sterren van de hemel (Y)
Misschien wel handig voor mij ja dat ik het motortje kan vervangenquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:35 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat je het motortje kan vervangen
Aluminium behuizing
pabo = veel winst maken.
Hij krijgt dan ook volledige adoratie op msnquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:36 schreef EggsTC het volgende:
Gelukkig draait mn brottah de sterren van de hemel (Y)
Auch.... Alles wel weer goed nu?quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had vorig jaar mn rechterhand gebroken.
Toen heb ik ontdekt dat ik niks kan met links
Ja idd, sommige gaan echt niet lang meequote:Op vrijdag 29 april 2011 22:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Misschien wel handig voor mij ja dat ik het motortje kan vervangen
quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik heb hem in mijn boodschappenmandje en kan gewoon mijn gegevens invullen
Nou bestel hem danquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik heb hem in mijn boodschappenmandje en kan gewoon mijn gegevens invullen
Nee 5 weken nadat ik uit het gips was sloeg ik tegen een muur en weer gebroken, toen niet naar ziekenhuis gegaan en nu als het koud is verga ik van de pijnquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Auch.... Alles wel weer goed nu?
Dat leer je vanzelf.Ok t gaat niet zo goed als met je andere hand maar ook jij kan t.
Ghehequote:
en betaaldquote:
Serieus?quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
en betaald
nu kunnen we over een tijdje ervaringen uitwisselen
You must be jokingquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
en betaald
Wat heb je gekocht?quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
en betaald
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[..]HeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
De Ik willem van de pabo die je gratis erbij krijgtquote:
Retweet !!quote:
En maar blijven vol houden dat t voor zn vriendin is natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De Ik willem van de pabo die je gratis erbij krijgt
quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[..]Dat soort dingen moet je niet kopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die zijn alleen leuk als je sowieso al iets haalt en de verzendkosten dus niet extra hoeft te betalen.
En van jou natuurlijkquote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En maar blijven vol houden dat t voor zn vriendin is natuurlijk.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En maar blijven vol houden dat t voor zn vriendin is natuurlijk.
Eindelijk een post van de dj!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oranje viboquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De Ik willem van de pabo die je gratis erbij krijgt
quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Eindelijk een post van de dj!
Goed bezig met die muziek!![]()
![]()
Gast, op een gegeven moment was er niemand meer over na speedcore lacrimaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lambo of Rekt
Ed komt maar naar jouquote:
MINI vibo hequote:
Die gaat standaard mn tas inquote:
Maar wel 6 euro verzendkostenquote:
Heb jij speedcore gedraaid?quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:44 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Gast, op een gegeven moment was er niemand meer over na speedcore lacrima
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb nog geen werkquote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Heb jij speedcore gedraaid?![]()
Sorry maar dat was dan zeker softe speedcore.
rofl, dan heb je vast niet de hele set gehoord.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lambo of Rekt
edit, dit soft erbijquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:47 schreef EggsTC het volgende:
[..]
rofl, dan heb je vast niet de hele set gehoord.
Mja dat kan ik er ook bij zetten als ik m zou verkopen en dan tekoop gooien voor 7 eu incl verzendkosten.quote:
kan ik alvast oefenen met dit ding voor ik voor het echte werk gaquote:
Ik heb je hele set gehoord.quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:47 schreef EggsTC het volgende:
[..]
rofl, dan heb je vast niet de hele set gehoord.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
kan ik alvast oefenen met dit ding voor ik voor het echte werk ga
[ afbeelding ]
Ik heb stukken gehad die een stuk harder waren dan dit, veel harderquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb je hele set gehoord.![]()
All1 niet alles helemaal aktief gevolgd.
Lekker grote negerlul. Altijd goed.quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
kan ik alvast oefenen met dit ding voor ik voor het echte werk ga
[ afbeelding ]
Dit is idd ook niet hard.quote:
Maar dan vast aan een blankequote:
quote:William & Kate. They kissed but they also... http://twitpic.com/4r4gjz
quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dit is idd ook niet hard.Klinkt all1 wel erg lekker. Het hoeft van mij ook niet all1 speedcore of terrorcore. Maar zo nu en dan tussen door is t zeker leuk.
Nou als iemand zegt dat ik "soft en lame" ben is dat een aanval ja, terwijl overall mijn set harder was dan deze tot nu toe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lambo of Rekt
Maar jij draaide ook heerlijkquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:52 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nou als iemand zegt dat ik "soft en lame" ben is dat een aanval ja, terwijl overall mijn set harder was dan deze tot nu toe.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
dit is een kandidaat
Voor?quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
dit is een kandidaat
Beste billenquote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
In vergelijking met der hoofd is alles mooi.
pics or you dont exist.quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
In vergelijking met der hoofd is alles mooi.
Gaat ze nooit winnen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
http://www.bil11.nl/home
Ik heb het niet bedoeld als aanval. Sorry.quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:52 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nou als iemand zegt dat ik "soft en lame" ben is dat een aanval ja, terwijl overall mijn set harder was dan deze tot nu toe.
Boh dan kan ik ook wel meedoen met die ene klusfoto op mn hyvesquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:56 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Met deze foto meedoen aan zo'n wedstrijd dan.Wtf.
omfg dat ze zich durft op te geven.quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
dit is een kandidaat
quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:56 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb 1 keer een hardcore set gedraaid, als ik dat vanavond weer zou doen bleven er helemaal geen meer over.quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb het niet bedoeld als aanval. Sorry.Was gewoon een observatie. Vond t een goeie set all1 de nummers wat minder. Misschien heb ik t verkeerd verwoord dan....
Wij hadden gewoon gewonnen, jewaits.quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Boh dan kan ik ook wel meedoen met die ene klusfoto op mn hyves
bij sommigen zie je niet eens de billenquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:56 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker spannend zeg.quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
bij sommigen zie je niet eens de billen
of ze doen gelijk hun kind erbij
[ afbeelding ]
Nee echt?quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
bij sommigen zie je niet eens de billen
of ze doen gelijk hun kind erbij
[ afbeelding ]
Dat sowiesoquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wij hadden gewoon gewonnen, jewaits.
Jaquote:
Draai dan maar geen terror anders heb je echt 0 luisteraars over.quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:57 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik heb 1 keer een hardcore set gedraaid, als ik dat vanavond weer zou doen bleven er helemaal geen meer over.
Onlogisch, pak ns loose control erbij.
thxquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
echtsorry dat ik bitch zei
mooie meid
CREWBASH!!quote:
NAISE!quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:59 schreef Huppelmuts het volgende:
MIRNE!!
Ik zorg gewoon dat Ez me weer zo teringhard op mn ass slaat dat ik een week lang een blauwe handafdruk heb staan, maak daar foto van en dan doe ik volgend jaar mee
quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
echtsorry dat ik bitch zei
mooie meid
Jij moet niet zeuren, dan worden er tietpics aangeboden en dan reageer je niet eensquote:
Die draait niet want Q-nightquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ga nog even FIFA spelenStraks ValHallen
Een goed excuus dus om nu even een foto te maken van je ass.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:02 schreef Myraela het volgende:
Noes, ik zat te kijken of ik ergens foto's heb waar mijn kont op staat, maar ik maak nooit foto's waar ik helemaal op sta. Op wat springende foto's na, die toen (2009) helemaal hip waren. Damn. Toen was ik veel minder dik.
Ander keertje.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een goed excuus dus om nu even een foto te maken van je ass.
Is onze huppelfoto niet van de achterkant?quote:
Doe je best.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!Neemt niet weg dat ik niet met r mag flirten oid.
springfoto'squote:Op vrijdag 29 april 2011 23:02 schreef Myraela het volgende:
Noes, ik zat te kijken of ik ergens foto's heb waar mijn kont op staat, maar ik maak nooit foto's waar ik helemaal op sta. Op wat springende foto's na, die toen (2009) helemaal hip waren. Damn. Toen was ik veel minder dik.
QFT!quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een goed excuus dus om nu even een foto te maken van je ass.
Mirne gooit jou zelf wel op de zolder, en zo niet dan heb ik daar nog een paar stroppen hangen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh net had je t nog over een kelder en een zolder...
zeker ook zo'n foto met je NTB BFF dat je zo met de rug tegenover elkar met een pistoolhandje zo staatquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat was toen hip ja, samen met mijn breezahvriendinnetje.
Lol. Maar goed dat ze mn buuf niet is dan.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:05 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Mirne gooit jou zelf wel op de zolder, en zo niet dan heb ik daar nog een paar stroppen hangen.
daar heb je inderdaad geluk meequote:Op vrijdag 29 april 2011 23:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Lol. Maar goed dat ze mn buuf niet is dan.
Even zoeken.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is onze huppelfoto niet van de achterkant?
Mooi, doe die laatste maar.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Even zoeken.
Eentje is te ver weg en op de andere ben ik net mijn broek aan het ophijsen.
Zo erg waren we ook weer niet. Wel dat we ergens uit gingen en van die hawai-kransjes om ons hoofd hadden en van die uitblaas toeter dingen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
zeker ook zo'n foto met je NTB BFF dat je zo met de rug tegenover elkar met een pistoolhandje zo staat
Ik voel me echt compleet aan de kant geschovenquote:
Hij besloot op het laatste moment om eerst een uur hardstyle te doen en dan een uur van deze goddelijke muziekquote:
Nee ik had al ingetuned met de hardstyle, maar kan dit veel meer waarderen!quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
1 uur hardstyle heb je net gemist maat.
Sorry
Nu is het 1 uur normale muziek
Welke meet?quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:08 schreef Myraela het volgende:
Bazenmeet was dat trouwens, op wat kleine dingetjes na.
Hey, jij kwam opeens met een fok man aanzettenquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik voel me echt compleet aan de kant geschoven
[..]
Hij besloot op het laatste moment om eerst een uur hardstyle te doen en dan een uur van deze goddelijke muziek
Ja man!!quote:
Wij hebben een open huwelijk hoorquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hey, jij kwam opeens met een fok man aanzetten
En Samzz was nog vrij
Serieus een van de tofste meets so far, denk ik.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja man!!
[..]
Wij hebben een open huwelijk hoor
Eitje, verzin eens een leuke tekst die ik kan inspreken voor jou en 1 voor je broerquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:10 schreef EggsTC het volgende:
[..]
GOEIE MORGEN, EN WELKOM BIJ DE VERZOEKJENS AUTOMAAT.
Fast en furious is ook leukquote:
ik spoel ook altijd streams doorquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:11 schreef Zokunen het volgende:
Ff flink verder gespoeld, maar ik ik ben echt 2-handig, soms ook heel onhandig
eensquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Fast en furious is ook leuk![]()
Tokio Drift
De BBQ bij mij thuis was ook welquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Serieus een van de tofste meets so far, denk ik.
Ik zit je maar wat te voeren man. Niet zo serieus doen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:09 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Laten we die discussie niet beginnen.
En fappen?quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:13 schreef Zokunen het volgende:
Met handbal was ik rechts, met bowlen links.
En ja beide in competitie verband gedaan.
Ook in combinatie?quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:13 schreef Zokunen het volgende:
Met handbal was ik rechts, met bowlen links.
En ja beide in competitie verband gedaan.
ZODRA HET OVER MYR GAAT BEN IK BLOEDSERIEUSquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik zit je maar wat te voeren man. Niet zo serieus doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |