SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/spoiler]
dit is een penis volgens wikipedia
[ Bericht 13% gewijzigd door Myraela op 29-04-2011 22:10:34 ]:')
Dan moet je naar bed.quote:
Ja, we hadden in de winterstop gewoon 13 punten voorsprong, en we speelden heerlijk mooi voetbal.quote:
wat is er allemaal hier, waarom zo depressiefquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:10 schreef -Datdus- het volgende:
Serieus, kunnen de piemols in een spoiler.. Ik heb al een klote avond... <- lol
Kan me niet voorstellen daar van over stuur te zijn. Toen we het WK verloren dacht ik ook van, achja, er is nog bierquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja, we hadden in de winterstop gewoon 13 punten voorsprong, en we speelden heerlijk mooi voetbal.
En nu worden we geen kampioen
Waarom zie ik jou post pas als ik de pagina reload?quote:
Het is een momentopname, morgen voel ik me wel weer oke. maar nu ben ik er klaar meequote:Op vrijdag 29 april 2011 22:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen daar van over stuur te zijn. Toen we het WK verloren dacht ik ook van, achja, er is nog bier
Vast iets mis met de mod acl.quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waarom zie ik jou post pas als ik de pagina reload?![]()
Iedereen zn post zie ik verschijnen en die van jou all1 als iemand ze quote.. Heb ik je iets misdaan?
ga je stad in, genoeg te doenquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Het is een momentopname, morgen voel ik me wel weer oke. maar nu ben ik er klaar mee
Weird. Nog nooit eerder gehoord.quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waarom zie ik jou post pas als ik de pagina reload?![]()
Iedereen zn post zie ik verschijnen en die van jou all1 als iemand ze quote.. Heb ik je iets misdaan?
hoe oud ben jij danquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Nasty!!
Oudste geboortedatum die je kan kiezen bij Pabo is 1911![]()
Nu zie ik beelden voor me van grannyseks
Heb ik regelmatig en dan moet ik even als vanouds F5enquote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Nasty!!
Ieksquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Nasty!!
Nog lang geen 100quote:
Zo beter ?quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
sorry monopoly, elke keer als ik niet geconcentreerd naar je UI kijk zie ik dommel
Maar alleen bij mij? Of bij 1 persoon iig?quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb ik regelmatig en dan moet ik even als vanouds F5en
quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:15 schreef Huppelmuts het volgende:
Ghehe bestellen met mn @ezechielk.nl mailadres(maar dan zn echte naam)
Snap er ook niks van. Ik heb net steeds met je heen en weer gequote maar die post stond er gewoon echt niet tussen. Ik snapte sinterklaaskapoentje zn quote al niet.quote:
pizza?quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:15 schreef Huppelmuts het volgende:
Ghehe bestellen met mn @ezechielk.nl mailadres(maar dan zn echte naam)
quote:Uw betaling is succesvol verwerkt.
Druk op Bestelling afronden om het bestelproces af te ronden bij uw leverancier.
U kunt daar ook terecht met vragen over uw aankoop.
om 22:19quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:17 schreef Zokunen het volgende:
Maar ik paf nog ff wat en dan ga ik pitten.
Te pijnlijk voor woorden idd.... Ik leef met je mee. Hopelijk verneukt mijn cluppie t niet tegen heerenveen dit weekend en gooien ze Twente van de mat in de laatste wedstrijd.quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja, we hadden in de winterstop gewoon 13 punten voorsprong, en we speelden heerlijk mooi voetbal.
En nu worden we geen kampioen
Ik heb een "ik willem"quote:
5:30 gaat de wekker, en ik wil morgen wel los gaanquote:
je begint bij de afterpartyquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:19 schreef Zokunen het volgende:
[..]
5:30 gaat de wekker, en ik wil morgen wel los gaan
Hahaha, nice.quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb een "ik willem"en een ding met bunnyears voor extra stimulatie
Gewoon verstandig dus.quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:19 schreef Zokunen het volgende:
[..]
5:30 gaat de wekker, en ik wil morgen wel los gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |