Spannend hè? Ik zit hier echt een beetje in mijn pantalons te urineren van pure verwachting.quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:23 schreef Leandra het volgende:
Oeh, ben je al een OP voor de volgende aan t bouwen?
Drama!quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ok, als jullie mij dan toch negeren, dan ga ik maar een filmpje kijken
Zou je die prostaattest niet ff doen dan?quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Spannend hè? Ik zit hier echt een beetje in mijn pantalons te urineren van pure verwachting.
Dat heb ik niet gelezen, ik was bezig met dingen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zou je die prostaattest niet ff doen dan?
Fann had m een paar topics geleden gepost.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
Het is soms best leukquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:26 schreef Disana het volgende:
Een mannelijke COSser die zich rita noemt?
Nee, ik kwam je toevallig tegen. Het is dat ik nu even zit te solonaisen, zo veel was ik niet meer op Fok! de laatste tijd.quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Geef maar toe, je hebt gezocht of ik ergens gepost had
Misschien heet hij Ton en wil hij z'n echte naam niet gebruikenquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:26 schreef Disana het volgende:
Een mannelijke COSser die zich rita noemt?
Wat doe jij de zevende?quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ga jij morgen nog iets anders doen dan op je balkon zitten lurken?
Wat is dat voor vage slechte shit, dat solonaisen?quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, ik kwam je toevallig tegen. Het is dat ik nu even zit te solonaisen, zo veel was ik niet meer op Fok! de laatste tijd.
Feestje in mijn eentjequote:Op vrijdag 29 april 2011 21:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wat is dat voor vage slechte shit, dat solonaisen?
Fann post m vast nog wel een keer, als ze aan t bijlezen isquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gelezen, ik was bezig met dingen.
Nee helemaal raak. Misschien een rondje kindjes lijken in het Vondelpark, verder word ik zwaar nerveus van de druktequote:Op vrijdag 29 april 2011 21:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ga jij morgen nog iets anders doen dan op je balkon zitten lurken?
Dat is volgende week zaterdag, dan zit ik bij mijn ouders. Vaste prik, één keer in de veertien dagen die oude mensen een plezier doen (zolang het nog kan).quote:
Meh, jammer.quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat is volgende week zaterdag, dan zit ik bij mijn ouders. Vaste prik, één keer in de veertien dagen die oude mensen een plezier doen (zolang het nog kan).
Oh, dat heb ik morgen of zondag. Ik ga BBQ-en, gewoon in mijn eentje en ik kijk er naar uit. Gezelligquote:
Daar val ik dubbel niet onder hoor, ik had het al vaak aan de stok met de cosser's omdat ik Gerard een Saaie Kwal noemdequote:Op vrijdag 29 april 2011 21:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
[..]
Er zou toch niemand meer naar de streams kijken nu de eindbaas weg is?
Terrasje in Breda had ik in de aanbieding, maar ik ga niet je ouders lopen concurreren.quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Tenzij je een heel goed voorstel hebt
Antwerpen om 3 uur 's ochtends!quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Tenzij je een heel goed voorstel hebt
Idem, moet er niet aan denken, al dat domme dronken en lallende gepeupel om mij heen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee helemaal raak. Misschien een rondje kindjes lijken in het Vondelpark, verder word ik zwaar nerveus van de drukte
Ik vond het een gladjakker met weinig inhoud maar geen kwaaie kerel. Wel al bezig met de aanloop van een stevige mid-life-crisis, volgens mij.quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar val ik dubbel niet onder hoor, ik had het al vaak aan de stok met de cosser's omdat ik Gerard een Saaie Kwal noemde
quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Terrasje in Breda had ik in de aanbieding, maar ik ga niet je ouders lopen concurreren.
Ja, wat is het nuquote:
Fannquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
Beter !!!quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Idem, moet er niet aan denken, al dat domme dronken en lallende gepeupel om mij heen.
God...ik wordt oud
Ga eens een ijsje eten in Garderen, dan kom ik ook nog wel ff zwaaien, en Teun kan de ijskaart van die toko al dromen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Terrasje in Breda had ik in de aanbieding, maar ik ga niet je ouders lopen concurreren.
neheeee.....ik kom eindelijk weer op gang...ze zouden alleen het fenomeen spierpijn moeten afschaffenquote:
Nou, dat valt ook wel weer mee, maar ik vermoed dat Ian niet van ijs houdt, zit geen schuimkraag opquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ga eens een ijsje eten in Garderen, dan kom ik ook nog wel ff zwaaien, en Teun kan de ijskaart van die toko al dromen.
Ik vond hem wel sympathiek. Ontwapenend juist omdat hij een beetje glad deedquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik vond het een gladjakker met weinig inhoud maar geen kwaaie kerel. Wel al bezig met de aanloop van een stevige mid-life-crisis, volgens mij.
Ze hebben in Garderen ook wel kroegen, maar dan graag even wachten tot ik ook weer aan t bier kanquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nou, dat valt ook wel weer mee, maar ik vermoed dat Ian niet van ijs houdt, zit geen schuimkraag op
Nigga, waar de fuck is Garderen?quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ga eens een ijsje eten in Garderen, dan kom ik ook nog wel ff zwaaien, en Teun kan de ijskaart van die toko al dromen.
Oh tof, je kwam al to the rescuequote:Op vrijdag 29 april 2011 21:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nou, dat valt ook wel weer mee, maar ik vermoed dat Ian niet van ijs houdt, zit geen schuimkraag op
Geerebeer, lees ik netquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar val ik dubbel niet onder hoor, ik had het al vaak aan de stok met de cosser's omdat ik Gerard een Saaie Kwal noemde
Bij de Garderensewegquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nigga, waar de fuck is Garderen?
En wat moet ik met ijs?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |