Spannend hè? Ik zit hier echt een beetje in mijn pantalons te urineren van pure verwachting.quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:23 schreef Leandra het volgende:
Oeh, ben je al een OP voor de volgende aan t bouwen?
Drama!quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ok, als jullie mij dan toch negeren, dan ga ik maar een filmpje kijken
Zou je die prostaattest niet ff doen dan?quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Spannend hè? Ik zit hier echt een beetje in mijn pantalons te urineren van pure verwachting.
Dat heb ik niet gelezen, ik was bezig met dingen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zou je die prostaattest niet ff doen dan?
Fann had m een paar topics geleden gepost.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ok, als jullie mij dan toch negeren, dan ga ik maar een filmpje kijken
Het is soms best leukquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:26 schreef Disana het volgende:
Een mannelijke COSser die zich rita noemt?
Nee, ik kwam je toevallig tegen. Het is dat ik nu even zit te solonaisen, zo veel was ik niet meer op Fok! de laatste tijd.quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Geef maar toe, je hebt gezocht of ik ergens gepost had
Misschien heet hij Ton en wil hij z'n echte naam niet gebruikenquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:26 schreef Disana het volgende:
Een mannelijke COSser die zich rita noemt?
Wat doe jij de zevende?quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ga jij morgen nog iets anders doen dan op je balkon zitten lurken?
Wat is dat voor vage slechte shit, dat solonaisen?quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, ik kwam je toevallig tegen. Het is dat ik nu even zit te solonaisen, zo veel was ik niet meer op Fok! de laatste tijd.
Feestje in mijn eentjequote:Op vrijdag 29 april 2011 21:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wat is dat voor vage slechte shit, dat solonaisen?
Fann post m vast nog wel een keer, als ze aan t bijlezen isquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gelezen, ik was bezig met dingen.
Nee helemaal raak. Misschien een rondje kindjes lijken in het Vondelpark, verder word ik zwaar nerveus van de druktequote:Op vrijdag 29 april 2011 21:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ga jij morgen nog iets anders doen dan op je balkon zitten lurken?
Dat is volgende week zaterdag, dan zit ik bij mijn ouders. Vaste prik, één keer in de veertien dagen die oude mensen een plezier doen (zolang het nog kan).quote:
Meh, jammer.quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat is volgende week zaterdag, dan zit ik bij mijn ouders. Vaste prik, één keer in de veertien dagen die oude mensen een plezier doen (zolang het nog kan).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |