Ja dat is precies het punt, als arme student kan ik dat helemaal niet zelf ophoesten. Jonge mensen mét dat rijbewijs gaan ze toch nooit vinden zonder opleidingen aan te bieden..quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:01 schreef classpc het volgende:
[..]
Het zou inderdaad wel handig zijn als daar een opleiding voor is. Om nou zelf kosten te gaan maken voor een rijbewijs D, en dan nog een keer zonder zekerheid van vast werk, is ook een beetje teveel van het goede.
4000 is inderdaad wel een eind, ruim 2 jaar fulltime...quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:03 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je hebt meer van die uitzendbureaus waar je terecht kunt. Dat het niet op de website staat wil niet zeggen dat de opleidingen er niet zijn.
Hou alleen er wel rekening mee dat er via de uitzendbureaus niet altijd werk voor je is en je zeker 4000 uren moet maken wil je rijbewijs afbetaald zijn. Rechtstreeks bij vervoerders in dienst treden is er tegenwoordig bijna niet meer bij helaas
Hm dat is ook nog wel interessantquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:05 schreef Peter het volgende:
bijv Randstad transport
Die leiden ook chauffeurs op
http://www.randstad.nl/co(...)/transport/index.xmlquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:17 schreef GlenSpey het volgende:
Hm dat is ook nog wel interessantmaarja Randstad... die opleidingen zitten dan zeker allemaal in de gelijknamige regio?
Kwam je er een beetje makkelijk binnen? En waar heb je die opleiding gedaan? Kon je zelf kiezen waar je dat deed?quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:30 schreef Gnittoo het volgende:
[..]
http://www.randstad.nl/co(...)/transport/index.xml
ben zelf via randstad buschauffeur geworden.
Probeer het eens bij RecruitAStudent(.nl). Die hebben ook vacatures openstaan voor studentchauffeurs, in verschillende regio's.quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:17 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ja dat is precies het punt, als arme student kan ik dat helemaal niet zelf ophoesten. Jonge mensen mét dat rijbewijs gaan ze toch nooit vinden zonder opleidingen aan te bieden..
[..]
4000 is inderdaad wel een eind, ruim 2 jaar fulltime...
Mijn vorige sollicitatie liep bij Consolid ook een dergelijk uitzendbureau met opleidingsmogelijkheden. Maar die vonden dus dat ik te ver weg woonde
En op zich maakt het me niet uit om bijvoorbeeld te beginnen als chauffeur van zo'n 8 persoons busje, als ik op die manier het bedrijf binnenkom en meer (interne) mogelijkheden krijg. Maar zelfs dat is bijna niet te vinden, althans niet waar ik vandaan kom.
[..]
Hm dat is ook nog wel interessantmaarja Randstad... die opleidingen zitten dan zeker allemaal in de gelijknamige regio?
en bij wie moet de reiziger dan klagen als die telaat isquote:Op donderdag 19 mei 2011 12:29 schreef Peterselieman het volgende:
De reden dat Kubus niet ingeschreven heeft voor de concessie KAN is dat het bedrijf niet wil dat op het traject Arnhem - Doetinchem twee bedrijven komen te rijden. Het bedrijf vindt dat de treindienst alsnog aan Arriva gegund moet worden en er een nieuwe aanbestedingsronde voor het busvervoer uitgeschreven moet worden.
Zie: http://www.gelderlander.n(...)t-drama-op-spoor.ece
ik meen dat er 600 aanmeldingen waren en er 100 door gingen. verder was er niks te kiezen omdat randstad 50% van de opleiding betaalde.quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:52 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Kwam je er een beetje makkelijk binnen? En waar heb je die opleiding gedaan? Kon je zelf kiezen waar je dat deed?
Goeie vraag. Geen idee hoe die dingen geregeld zijn.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:59 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
en bij wie moet de reiziger dan klagen als die telaat is![]()
Die is wel handigquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:21 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Probeer het eens bij RecruitAStudent(.nl). Die hebben ook vacatures openstaan voor studentchauffeurs, in verschillende regio's.
'Vul de naam van uw hogeschool of universiteit in...'quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:21 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Probeer het eens bij RecruitAStudent(.nl). Die hebben ook vacatures openstaan voor studentchauffeurs, in verschillende regio's.
Noem jezelf dan ook geen student, smartassquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:39 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
'Vul de naam van uw hogeschool of universiteit in...'is een mbo opleiding weer niet goed genoeg zeker. Aan dat soort instanties heb ik echt een hekel.
Heb in ieder geval mijn gegevens achtergelaten bij Randstad transport. Nu is het wachten op het belletje![]()
Want iemand die op een mbo zit heet geen student volgens jou?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:43 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Noem jezelf dan ook geen student, smartass
nou daar wordt je vrollijk vanquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:49 schreef NoBody122 het volgende:
Die had ik afgelopen zondag al mee naar Alkmaar. Is één van de reserve Qliner-bussen (want Wayfahrer).
Er reed zondag dan ook maar 1 Integro vanuit Leeuwarden, die er tussendoor uit is gehaald en is vervangen door een andere, die net weer klaar was. Door dat verwisselen heeft er ook nog éénmalig een Ambassador op lijn 350 gereden.
Scholier, maar dat is een discussie voor in een heel ander topicquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:57 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Want iemand die op een mbo zit heet geen student volgens jou?
Laat dat vraagteken maar wegquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:57 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Want iemand die op een mbo zit heet geen student volgens jou?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wat Peterselieman zegt.Tevens -purist.
Volgens mij zijn de Integro's verkocht aan Jan en Alleman.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:20 schreef Sandrvich het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat er is gebeurd met die massale vloot BBA Citaro's en Integro's () van regio Breda, nadat Veolia het daar heeft volgestort met die Volvo's? Ik vraag me dat al maanden af...
OAD, Zwaluw Transport en Marrakech onder andere.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:16 schreef marcel.nl het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de Integro's verkocht aan Jan en Alleman.
Citaro's weet ik niet waarheen. Waren dat er veel dan in Breda ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |