Dat gaat ook niet gebeuren, hier in Utrecht krijg je twee jaar gratis wonen in een vrijstaand huis voor zoiets.quote:
Veel geluk op de zuidpool.quote:Op zondag 1 mei 2011 17:07 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Het is naar aanleiding van dit soort prachtwijken dat ik heb besloten dat ik Nederland verlaat zogauw ik afgestudeerd ben. Heerlijk naar de beschaving: een buitenlands plaatsje waar weinig allochtonen en tokkies wonen en waar je nog fatsoenlijk kan wonen.
Overigens...besef je wel dat je in je eigen verhaal zelf de allochtoon gaat zijn? Jij gaat verhuizen naar een buitenlands plaatsje waar weinig allochtonen zijn...maar je bent er zelf een.quote:Op zondag 1 mei 2011 17:07 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Het is naar aanleiding van dit soort prachtwijken dat ik heb besloten dat ik Nederland verlaat zogauw ik afgestudeerd ben. Heerlijk naar de beschaving: een buitenlands plaatsje waar weinig allochtonen en tokkies wonen en waar je nog fatsoenlijk kan wonen.
Ok Bram van Loonquote:Op zondag 1 mei 2011 17:07 schreef Bram_van_Loon het volgende:
We zullen je missen in steden als Utrecht.quote:Op zondag 1 mei 2011 17:07 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Nee, het is de schuld van rechts. Die hebben alle gastarbeiders hierheen gehaald.quote:Op zondag 1 mei 2011 16:51 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Wat maakt dat uit? Marokkanen zijn niet het probleem, links is het grote probleem! Er zijn zowel groepen Marokkanen die slachtoffer zijn van overlast alswel er groepen Marokkanen zijn die overlast plegen. De overlastgevers, ongeacht afkomst, moeten worden aangepakt. Dergelijke overlastplegers kunnen bijzonder goed gedijen onder een links klimaat. Het lijkt mij vanzelfsprekend dat de linkse garde hardhandig aangepakt wordt. Laat het recht zegevieren!
M.a.w. je wordt een allochtoon?quote:Op zondag 1 mei 2011 17:07 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Pak de privacy van mensen maar af. Nee, je kan ze op hele andere manieren straffen.quote:Op zondag 1 mei 2011 17:35 schreef BeSimple het volgende:
Tijd om het gehele gebied van camera's te voorzien. En deze 18 jongeren als ze 1 ding flikken. Meteen een forse geldboete naar hun ouders.
Ja dat was in dit geval moeilijk. Dat stond in het bericht.quote:Op zondag 1 mei 2011 17:28 schreef HAKIM_1988 het volgende:
De dader(s) oppakken en berechten, is dat zo moeilijk? Daar zou geen Wilders aan te pas moeten komen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |