abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96155116
Hallo,

Graag wil ik u deel genoot maken van wat mij is over komen op 31 Juli 2010.
Omstreeks 23.50 uur sta ik stil voor een rood verkeerlicht met naast mij nog een rij baan voor recht door.
De weg gaat na de kruising na ongeveer 250met over in een ban de linker baan moet in voegen op de rechter baan.
Mijn verkeerlicht wordt groen ik versnel tot een snelheid van 60 a 70 Km\h.
Ter hoogte van het ritsvlak zie ik een auto naast mij die de richting uit doet en naar rechts en en al in stuurd omdat ik bang ben dat ik geraak zal worden geef ik gas en stuur naar rechts.
Maar te laat de bestuurder raakt mij eerst links achter en daarna het linker portier
Ik kom in de berm en kan de auto weer op de weg sturen de auto is al voor bij.
Ik denk de auto stopt ik rem iets af maar de auto blijft doorrijden.
Ik ben de auto 1,5 km gevolgd en heb de bestuurder doormiddel van licht signalen proberen te laten stoppen.
Dit had ge affect.
Hierop 112 gebeld en verteld wat mij was over komen en nu dat de bestuurder was door gereden ik kon de kleur type en kenteken van de auto geven.
Hierop is de politie naar het adres gereden van de bestuurder en troffen hem daar aan.
Hij verklaarde de politie nog te willen bellen.
De bestuurder heeft deze nacht nog een verklaring af gelegd bij de politie.
Ook ik heb direct bij de politie na het ongeval een verklaring afgelegd.
Een dag later begon de ellende pijn in nek schouders en tintelende handen.
Dag later naar de huisarts gewest en verwees me om foto’s te laten maken.
Hierop was niks te zien .
Ook heb ik een letsel schade advocaat in de arm genomen.
De schade aan mijn auto ruim 200o euro is geheel verhaalt door mijn verzekering op de tegenpartij.
Deze heeft wel kunnen zorgen voor een voorschot van 1500 euro om de therapieen te gaan volgen.
Tot nu toe 8 behandeling fysio gehad
15 behandelingen mensen dieck teherapie.
Deze stelt mij niet geheel klachten vrij te krijgen
Ruim 3,5 week thuis gezeten.
Daar na op arbeids therapie weer begonnen
Eind november weer op 100% aan het werk.
Nog wel steeds een pijnlijke nek schouders moe en hoofdpijn, ook slaap ik elke nacht slecht heb na het ongeval nog niet 1 nacht goed kunnen door slapen ik kan mijn werk wel doen maar thuis komt er niks meer uit mijn handen.
Nu stelt de tegen partij dat ik ook voor 50% schuldig ben aan het ongeval omdat de bestuurder verklaard heef dat hij mij eerst heeft ingehaald en daarna zou ik hem recht hebben ingehaald en dat heeft hij niet gezien.
Ik zou hem ook geen gelegenheid hebben gegeven om in te voegen.
Ik zou hebben verklaard dat ik gas zou hebben gegeven.
Dat heb ik, maar dan wel met die verstande dat ik een ongeluk wilde verkomen.
Verder stelt de tegenpartij dat er geen rest schade meer is om dat ik al weer voor 100% op loon waarde werk.
Maar dat de thuis situatie er onder lijd hoor je ze niet over.
Verder heb ik wel zijn verkalring van het ongeval gezien wat huij heeft afgelgd naar zijn verzekering.
Maar de verklaring die de bestuurder heeft afgegd op het politie bureau is nog niet in mijn bezit.
Volgens mij is het verlaten van een ongeval een misdrijf en ook het wisselen van rijtrook lijkt mij ook een bijzondere verrichting waarvoor je het overige verkeer voor dient te laten gaan zie graag jullie reactie te gemoed.
pi_96155167
quote:
Volgens mij is het verlaten van een ongeval een misdrijf
tl:dr

Maar t laatste... ja das een zwaar misdrijf.
pi_96155215
Wat een heerlijk leesbaar verhaal ^O^ en waarom nu posten over iets in 2010?

Het verlaten vd plaats van een ongeval is idd een misdrijf, tenzij je je binnen 24u bij de politie meld.
pi_96155236
maar ja hij beweerd nu dat ik hem geen gelegenheid gaf om in te voegen
pi_96155344
nu pas gepost omdat het nu pas gaat lopen met de afhandeling
pi_96156439
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 20:49 schreef san-34 het volgende:

Het verlaten vd plaats van een ongeval is idd een misdrijf, tenzij je je binnen 24u bij de politie meld.
En als de politie je komt zoeken binnen 24 uur?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  vrijdag 29 april 2011 @ 21:15:04 #7
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_96156469
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 20:50 schreef karo30 het volgende:
Invoegen is een bijzondere verrichting, en om die reden moet hij al het overige verkeer de vrije doorgang verlenen... Kortom: hij zat fout. Hoe ben je verzekerd en heb je evt rechtsbijstand? Dan kan je verzekeraar dit voor je regelen.
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_96156584
ik heb dus een letselschade advocaat in de arm genomen maar de etegenpartij wil de schuld nu dus op 50% stellen
pi_96157877
Laat je advocaat dan gewoon z'n werk doen.

Invoeger = fout. Wanneer 2 rijen auto's bij een stoplicht optrekken, dan hoort de invoegende partij te verwachten dat er verkeer op de strook naast hem rijdt. Afgezien van wanneer jij een voor die weg absurde snelheid zou hebben gereden, lijkt mij het feit dat jij hem tijdens het optrekken mogelijk rechts voorbij rijdt in dit geval ruimschoots ondergeschikt aan het niet verlenen van voorrang.

Als hier al een gedeelde aansprakelijkheid geldt, dan denk ik niet dat dat 50-50 zal zijn, maar eerder iets van 75-25, in jouw voordeel.
pi_96158237
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 21:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

En als de politie je komt zoeken binnen 24 uur?
dan ben je de lul, als ze je vinden binnen 24u tenminste.
pi_96160613
dat was ongeveer en half uur naar de aanrijding dat de politie bij de dader op de stoep stond en hij verklaarde toen ik had de politie nog willen bellen
pi_96161298
Hoe krom die regel ook is , in dat geval is het een misdrijf omdat de politie nou eenmaal sneller bij hem was dan andersom.
  vrijdag 29 april 2011 @ 23:16:05 #13
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_96162252
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 21:17 schreef karo30 het volgende:
ik heb dus een letselschade advocaat in de arm genomen maar de etegenpartij wil de schuld nu dus op 50% stellen
Dan moet je die advocaat z'n werk laten doen en als ie dat niet kan is het een prutser en moet je naar een ander ;) Aansprakelijkheid is geen discussie over mogelijk... Invoegen is een bijzondere verrichting waarbij je het overige verkeer niet mag belemmeren :)
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
  zaterdag 30 april 2011 @ 00:16:03 #14
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_96164890
Haalde hij jou in van links of wilde jij hem voorbij rijden van rechts? Vind het een beetje vreemd, als hij jou inhaalt ziet hij jou toch en zal die niet zomaar in gaan voegen als jij daar rijdt.
All she wants and needs is just a little taste..
pi_96165191
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 20:50 schreef karo30 het volgende:
En wat staat er in zijn verklaring bij de politie? Als die zijn verhaal tegenspreekt kan hij de boom in.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_96165301
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 21:17 schreef karo30 het volgende:
Dat probeert een verzekering altijd. Is gewoon een juridisch steekspel. Het kost de verzekering van de tegenpartij gewoon geld, zeker nu het uit de klauwen begint te lopen met je letsel, dus proberen ze gewoon alles. Hier geldt nog altijd dat degene die eist, bewijst. Als de tegenpartij dat niet kan, valt er weinig te halen bij je. Me dunkt dat de verklaringen die bij de politie leidend zijn, en het feit dat ze al een behoorlijk bedrag hebben uitgekeerd geeft ook al een flinke schulderkenning aan hunner zijde aan. Maak je niet druk en laat je advocaat dit steekspel uitvechten, daar wordt hij dik voor betaald. Reken er alleen op dat dit verhaal jaren zal duren.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_96165321
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 20:49 schreef san-34 het volgende:

Je moet je binnen 12 uur melden. Komt de politie jou eerst tegen, heb je inderdaad een probleem.
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_96168409
Ik denk dat de hamvraag is of je vertrouwen in je eigen advocaat hebt. Wat er nu gebeurd is een spelletje heen en weer, dat jij daar geen zin in hebt is begrijpelijk maar helaas heb je dat niet voor het kiezen.

De soep wordt nooit zo heet gegeten als hij wordt opgedient. Als je vertrouwen in je advocaat hebt kun je het hem/haar beter laten afhandelen en je zelf niet al te druk over dit soort zaken maken. En als je er geen vertrouwen in hebt zou ik uit proberen te zoeken of dat terecht is en dan eventueel zsm wisselen van advocaat.
pi_96169154
je hebt gelijk five horizons, in de tijd dat ik nog verkeerslessen gaf was het 24u, ik word oud :(
pi_96169324
Allemaal er bedankt vor jullie reactie dit geeft de burger weer moet.
Wat de tegn partij heeft verklaard heeft op het politie buro heb ik nog niet in mijn bezit ik heb allen een copy van een briefje gekergen wat hij heeft verklaard aan zijn verzekering en daar komt het op neer van ik had hem niet gezien en ik werd recht inj gehaald en we konden beiden onze weg vervolgen dus ik was ook zeer verrast dat er letsel was ontstaan.
En omdat ik de situatie niet vertrouwde ben ik door gereden want die gene die ik raakte heeft mij namelijk achter volgd
pi_96169369
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 00:16 schreef Luxuria het volgende:
Haalde hij jou in van links of wilde jij hem voorbij rijden van rechts? Vind het een beetje vreemd, als hij jou inhaalt ziet hij jou toch en zal die niet zomaar in gaan voegen als jij daar rijdt.
ik wilde mijn weg vervolgen op de recter baan en ik zag hem links naast mij hij zegt dus dat hij mij eerst heeft ingehaal en dat ik daarna het gat heb dicht gereden.
maamaar hij heeft mij eerst links achter geraakt en toen rechts voor.
  zaterdag 30 april 2011 @ 10:00:09 #22
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_96169391
Heb jij nou doorgereden na het ongeval of de invoeger? In de OP staat het andersom.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
  zaterdag 30 april 2011 @ 10:07:29 #23
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_96169465
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 april 2011 10:00 schreef CantFazeMe het volgende:
Heb jij nou doorgereden na het ongeval of de invoeger? In de OP staat het andersom.
Karo is niet zo van de leestekens, dus het is een lekker warrig verhaal. Maar volgens mij bedoelt hij dit:

quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 09:53 schreef karo30 het volgende:
Allemaal er bedankt vor jullie reactie dit geeft de burger weer moet.
Wat de tegn partij heeft verklaard heeft op het politie buro heb ik nog niet in mijn bezit, ik heb allen een copy van een briefje gekergen wat hij heeft verklaard aan zijn verzekering en daar komt het op neer van: "ik had hem niet gezien en ik werd recht inj gehaald en we konden beiden onze weg vervolgen dus ik was ook zeer verrast dat er letsel was ontstaan.
En omdat ik de situatie niet vertrouwde ben ik door gereden want die gene die ik raakte heeft mij namelijk achter volgd"

Oftewel; op het briefje staat de verklaring van de tegenpartij, waar de tegenpartij uitlegt waarom hij is doorgereden en hoe het is zijn ogen is gegaan..
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_96169583
precies de tegenpartij is dus doorgereden en niet ik
en hij heeft verklaard dat hij de politie nog wilde bellen.
ook heeft hij verklaard dat ik hem rechts zou hebben in gehaald, althans hij heeft dit gedaan bij zijn verzekering.
Wat hij bij de poitie verklaard heeft heeb ik dus nog niet gezien
pi_96171869
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 10:15 schreef karo30 het volgende:
precies de tegenpartij is dus doorgereden en niet ik
en hij heeft verklaard dat hij de politie nog wilde bellen.
ook heeft hij verklaard dat ik hem rechts zou hebben in gehaald, althans hij heeft dit gedaan bij zijn verzekering.
Wat hij bij de poitie verklaard heeft heeb ik dus nog niet gezien
Grappig. Als hij het gevoel had dat hij werd achtervolgd, terwijl hij net na een ongval is doorgereden, zou hij toch op zijn minst de politie vanuit zijn auto gebeld hebben denk je niet? Een lulverhaal van de tegenpartij dus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')