quote:
ik zag helemaal niet meer wie er wat postte door al die bullsquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:49 schreef bollokus het volgende:
[..]kon mijn eigen berichten niet herkennen... ja ok de typfouten maar met een plaatje is makkelijker
staat ook in het lijstjequote:Op vrijdag 29 april 2011 22:50 schreef Ceetje.. het volgende:
crowded house, misschien afgezaagd, maar deze vinnik psoonlijk erg goed
eerst was het nog erger, hadden we allemaal dezelfde bazen UIquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:50 schreef knagsje het volgende:
[..]
ik zag helemaal niet meer wie er wat postte door al die bulls![]()
quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:50 schreef knagsje het volgende:
[..]
ik zag helemaal niet meer wie er wat postte door al die bulls![]()
Ceetje is d'r ook weerquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:51 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
eerst was het nog erger, hadden we allemaal dezelfde bazen UI
quote:
ooooooh, dan zou ik de bridge over troubled water ook doen en Mrs. Robinson, vinnik tov!quote:
quote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:52 schreef knagsje het volgende:
[..]
Ik wilde net vragen waar kapitein holhaar was, maar daar ben je al
mag ook, maar dan wel de live in central park versiequote:Op vrijdag 29 april 2011 22:53 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ooooooh, dan zou ik de bridge over troubled water ook doen
Was ik net aan het zoeken:quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:53 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ooooooh, dan zou ik de bridge over troubled water ook doen
maar natuurlijkquote:
ja, weet iemand nog of die CD nog te koop is? Ik had 'm maar is gejat uit de auto, kon 'm daarna nergens meer vindenquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
mag ook, maar dan wel de live in central park versie
quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
't gaat bij mij wat traag want ik ben letterlijk mijn lp's aan het doorlopen
en daarna moeten de cd's nogquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:55 schreef bollokus het volgende:
[..]
helemaal goed... vind dat zo mooi!
http://fotoboek.fok.nl/quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:54 schreef sjampoeh het volgende:
hoe zet je nu een foto in je profiel ? ja ik ben blondtd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |