Je computer is gewoon niet op de weg van voordeur naar wc naar koelkast naar bedquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Maar ik ben niet zo sad om hier dronken te komen posten.![]()
Mijn laptop staat altijd naast me dus.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:31 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Je computer is gewoon niet op de weg van voordeur naar wc naar koelkast naar bed
ey maar sommige vrouwen zijn gewoon wijven.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zo kijk ik naar boz als hij nog een keer wijven zegt.
Ja, kijk naar de cast van echte meisjes in de junglequote:Op vrijdag 29 april 2011 20:33 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ey maar sommige vrouwen zijn gewoon wijven.
nah die zijn gewoonweg domquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:34 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Ja, kijk naar de cast van echte meisjes in de jungle
Zit het net te kijken, ahw Ymke, Arme schat.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:34 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Ja, kijk naar de cast van echte meisjes in de jungle
Ik prefereer de term "kalven".quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:33 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ey maar sommige vrouwen zijn gewoon wijven.
ey maar tliz wie spatz sind sie am 8bahn?quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zit het net te kijken, ahw Ymke, Arme schat.
is dat een samentrekking tussen kalveren en kolven?quote:
nah achterhoeksquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:36 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
is dat een samentrekking tussen kalveren en kolven?
Oh?quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:37 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En daarom zul jij nooit seks hebben.
Maakte maar een grapje.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:37 schreef KoningStoma het volgende:
Jaja kalveren.
[ afbeelding ]
[..]
Oh?![]()
stoma, doe gewoon lekker chillen en ga lekker pintjes hakken in de stad bij jou in de buurt en ga eens lekker van bil. het zijn niet allemaal kalvenquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:37 schreef KoningStoma het volgende:
Jaja kalveren.
[ afbeelding ]
[..]
Oh?![]()
doe ik niet man. wat heeft mijn naam er trouwens mee te maken?quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:40 schreef KoningStoma het volgende:
Leg me geen woorden in de mond, eh? Maurice?
Daar hebben we onze neger weer.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:42 schreef Parvus het volgende:
Kutkabouter ga je Gelderland dissen? Je speelt met je leven vriend. Wanneer is de meet?
quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:42 schreef Parvus het volgende:
Kutkabouter ga je Gelderland dissen? Je speelt met je leven vriend. Wanneer is de meet?
dat is mister toch?quote:
Ik noem je bij je naam. Misschien dat je dan met je zatte slaaphoofd beter oplet.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:42 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
doe ik niet man. wat heeft mijn naam er trouwens mee te maken?
quote:
oke nou sorry, dat bedoelde ik nietquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:45 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik noem je bij je naam. Misschien dat je dan met je zatte slaaphoofd beter oplet.
Je insinueert dat ik alle vrouwen "kalveren", of "wijven" noem.
Om precies te zijn, hier:
[..]
heb ik al 2 keer gedaan vandaag, waaronder zojuistquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:54 schreef KoningStoma het volgende:
Tip: neem een douche. Dat doe ik wel eens als ik weer eens niet slaap.
Sander is een neger, verstopt in een blanke lichaam.quote:
quote:Op zaterdag 30 april 2011 01:53 schreef Michhas het volgende:
Haten op Gelderland bekoop je met de dood
Parvus, Bozz, ik en Tlic komen je halen Maurice, watch your back boy!
Het leeft.quote:Op zaterdag 30 april 2011 08:22 schreef Doopy-X- het volgende:
Mogguh!
Mini-me lijkt waterpokken te krijgen, dus vandaag maar niet naar vrienden met jonge baby...
It's alive, de waansinnige man uit Purremerent!quote:Op zaterdag 30 april 2011 08:22 schreef Doopy-X- het volgende:
Mogguh!
Mini-me lijkt waterpokken te krijgen, dus vandaag maar niet naar vrienden met jonge baby...
Pff.quote:Op zaterdag 30 april 2011 08:19 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Helaas wel.. en morgen weer 7.30Et toi?
Tot 15.00... daarna nog wel even de stad in, als het tenminste goed weer blijft, want het zou bruut gaan regenen en onweren hier... en morgen weer om 7.30, dus vanavond zuipen zit er ook niet echt inquote:Op zaterdag 30 april 2011 08:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Pff.tot hoe laat moet je dan? En ga je geen koninginnedag vieren?
Die vorigequote:Op zaterdag 30 april 2011 08:23 schreef tliciouz het volgende:
Pierre dit is de 2e keer dat we tegelijk hetzelfde zeggen ik vind het een beetje eng worden.
Oh balen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 08:24 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Tot 15.00... daarna nog wel even de stad in, als het tenminste goed weer blijft, want het zou bruut gaan regenen en onweren hier... en morgen weer om 7.30, dus vanavond zuipen zit er ook niet echt in
Michhas?quote:Op zaterdag 30 april 2011 08:28 schreef Bozz187 het volgende:
goeiemorgen
3keer raden wie er vanaaf een biertje krijgt van tlissy
Haha, hé kerelquote:Op zaterdag 30 april 2011 08:23 schreef PierreTT het volgende:
[..]
It's alive, de waansinnige man uit Purremerent!
Mag niet klagen, druk @ work en verders gezond. Zit helemaal in de Mortal Kombat sinds een paar dagen, wat een briljant spel!quote:
Same old same old. Slap ouwehoerenquote:Op zaterdag 30 april 2011 08:38 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Mag niet klagen, druk @ work en verders gezond. Zit helemaal in de Mortal Kombat sinds een paar dagen, wat een briljant spel!
Hoest hier?
Ooo toch wel!quote:Op zaterdag 30 april 2011 08:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee onze eigen player boz natuurlijk.
quote:Op zaterdag 30 april 2011 08:55 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
YAYbiertjes wijntjes drinken met tammy
Het is echt een heerlijk spel. Het is veel toegankelijker dan Streetfighter, Bij Streetfighter moet je de meest belachelijke dingen uithalen, tis heel snel en lastig...MK is veel loggere actie en daardoor erg makkelijk speelbaar. De gameplay is super.quote:Op zaterdag 30 april 2011 08:46 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Is Mortal Kombat wat ja? Hoe is de besturing van het spel, is het vergelijkbaar met Street Fighter of meer toegankelijk?
kijk hem reclame makenquote:Op zaterdag 30 april 2011 09:24 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Het is echt een heerlijk spel. Het is veel toegankelijker dan Streetfighter, Bij Streetfighter moet je de meest belachelijke dingen uithalen, tis heel snel en lastig...MK is veel loggere actie en daardoor erg makkelijk speelbaar. De gameplay is super.
Als je ook maar een BEETJE van vechtgames houdt, mag je deze niet laten liggen.
Hm, ik ga hem eerst eens proberen denk ik. Heb wel altijd Tekken gespeeld, tot Tekken 6 op de Xbox. Die besturing was erg fijn, vond de besturing van SF4 teveel van het goede, ik kreeg die combo's er echt nooit uit..quote:Op zaterdag 30 april 2011 09:24 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Het is echt een heerlijk spel. Het is veel toegankelijker dan Streetfighter, Bij Streetfighter moet je de meest belachelijke dingen uithalen, tis heel snel en lastig...MK is veel loggere actie en daardoor erg makkelijk speelbaar. De gameplay is super.
Als je ook maar een BEETJE van vechtgames houdt, mag je deze niet laten liggen.
Doen! Zag al een paar BO'ers die hem ook hadden dus soon wat tournooitjes online. King of the hill-mode, winnaar blijft staan en de rest kan reageren of tomaten gooienquote:Op zaterdag 30 april 2011 09:27 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hm, ik ga hem eerst eens proberen denk ik. Heb wel altijd Tekken gespeeld, tot Tekken 6 op de Xbox. Die besturing was erg fijn, vond de besturing van SF4 teveel van het goede, ik kreeg die combo's er echt nooit uit..
quote:Op zaterdag 30 april 2011 09:31 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Doen! Zag al een paar BO'ers die hem ook hadden dus soon wat tournooitjes online. King of the hill-mode, winnaar blijft staan en de rest kan reageren of tomaten gooien
DOA uiteraardquote:Op zaterdag 30 april 2011 09:32 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Heb jij zelf ooit Tekken of DOA gespeeld?
Later!quote:Op zaterdag 30 april 2011 09:36 schreef Doopy-X- het volgende:
Ik ga beetje ouwe zooi bekijken en wat drankjes doen, tot later!
Die heb ik ook nog gespeeld ja! Mooie gamequote:Op zaterdag 30 april 2011 10:38 schreef Michhas het volgende:
Mortal Kombat
Soul Calibur 4![]()
Heb daar 250 uur speeltijd inzitten
Kilikquote:Op zaterdag 30 april 2011 10:38 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Die heb ik ook nog gespeeld ja! Mooie game
Maar vergeleken met Tekken 5 op de PS2...![]()
Lol. Ik neem mijn eigen fles wijn wel mee.quote:Een pilsje of een glas frisdrank kost op de Korenmarkt 2,30 euro, een glas wijn 3,20 euro, Op de Jansplaats en het Jansplein kosten bier en fris 2,20 euro en wijn 3,50 euro.
Zijn toch redelijk normale prijzen...?quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:57 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Lol. Ik neem mijn eigen fles wijn wel mee.![]()
bij 8bahn is een muntje 2.50quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:57 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Lol. Ik neem mijn eigen fles wijn wel mee.![]()
3,50 voor een glaasje wijn?quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:04 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Zijn toch redelijk normale prijzen...?
Ik betaal hier in kroegen ook 2,10/2,20 per biertje en zon 3,50 voor een glas wijn jaquote:
Vind het voor Koninginnedag wel meevallen eigenlijk, in Tilburg is al het bier bij standjes 2,50 en wijn meestal 4 euroquote:
ik ook, vette game was dat inderdaad.quote:Op zaterdag 30 april 2011 10:38 schreef Michhas het volgende:
Mortal Kombat
Soul Calibur 4![]()
Heb daar 250 uur speeltijd inzitten
Misschien komt het ook omdat ik al in geen tijden meer zelf drank gehaald heb. Meestal haalt mijn vriend het en als we met meer zijn lappen we.quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:48 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Vind het voor Koninginnedag wel meevallen eigenlijk, in Tilburg is al het bier bij standjes 2,50 en wijn meestal 4 euroBlijft stiekem wel veel, maar het kan altijd erger
Wut?quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:51 schreef dreamzk het volgende:
Lekker aan de jilllzzz, dat is wat echte mannen doen
Jillz is lekker als je een kater hebt, ik heb gisteravond gezopen dus ik heb een kater. Als we dan deductisch nadenken komen we tot de conclusie dat ik op dit moment graag jillz drinkquote:
Dan snap ik het. Je gaat dat spul inderdaad niet voor je lol drinkenquote:Op zaterdag 30 april 2011 12:52 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Jillz is lekker als je een kater hebt, ik heb gisteravond gezopen dus ik heb een kater. Als we dan deductisch nadenken komen we tot de conclusie dat ik op dit moment graag jillz drink
Haha ik vind het echt top spul als je een kater hebt en moet doordrinken. Doordat het limonade is accepteert mn maag het en door de aclohol verdwijnt de katerquote:Op zaterdag 30 april 2011 12:53 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dan snap ik het. Je gaat dat spul inderdaad niet voor je lol drinken
Die reclames van hun altijd.quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:51 schreef dreamzk het volgende:
Lekker aan de jilllzzz, dat is wat echte mannen doen
Werkt het bij jou? Drink jij nu ook altijd jillz?quote:
Alleen als ik 1 van die mannen uit de reclame erbij krijg.quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:55 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Werkt het bij jou? Drink jij nu ook altijd jillz?
Ik heb op de straten gehoord dat mijn lichaam het lichaam van die modellen evenaart.quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:58 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Alleen als ik 1 van die mannen uit de reclame erbij krijg.
Ik pm je mijn adres even.quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:02 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ik heb op de straten gehoord dat mijn lichaam het lichaam van die modellen evenaart.
He zo goedkoop ben ik ook weer niet tittyliciouz, ik wil eerst worden gewined en dined voordat ik een stap verder gaquote:
True hustler!quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:05 schreef dreamzk het volgende:
[..]
He zo goedkoop ben ik ook weer niet tittyliciouz, ik wil eerst worden gewined en dined voordat ik een stap verder ga
I've got my swim trunks, and my flippie floppies!quote:
ja joh het is qday, ben er met me boysquote:Op zaterdag 30 april 2011 15:06 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh echt? Met wie? Ik ben er vanavond pas.
goeie game ben er ook mee bezig zit nu op de 25 uur en iig nog geen einde inzichtquote:Op zaterdag 30 april 2011 15:25 schreef Frankii het volgende:
Ik ga me maar weer eens wagen aan een J-RPG, komende week even Tales of Vesperia halen. Veel goede dingen over gehoord.
kom ik net in een lobby...quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:22 schreef kenserkabouter het volgende:
kom ik net in een lobby waarin ineens iedereen 100 meter hoog kan springen
Ieh vieze kippenfluifjes. Tot zo!quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:26 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
kom ik net in een lobby...
Ohnee zit chill in het park aan het bier,peuken en kfc. It is qday no gaming boyyyyyyy!
Normaal wel, maar nu niet. Een dagje rust op z'n tijd is niks mis mee.quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:26 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
kom ik net in een lobby...
Ohnee zit chill in het park aan het bier,peuken en kfc. It is qday no gaming boyyyyyyy!
Goeie ninja-edit.quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:24 schreef SoldMayor het volgende:
speciaal voor kankerkabouter nog een keer geplaatst.
Goed topic mang.quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:26 schreef KoningStoma het volgende:
Kijk nou wat je gedaan hebt
Op een teringfiets
Ik gok dat je ook niet van carnaval houdt?quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:45 schreef KoningStoma het volgende:
Als ik ergens op tegen ben is het wel om te gaan zuipen om dit soort gelegenheden.
Ik zuip alleen voor de gezelligheid. Niet op met z'n allen op kutmuziek te gaan springen.
Wil niet zeggen dat ik het nooit vier, maar ik ga me niet verkleden of dat soort bullshit en gewoon 's-avonds pas gaan. Gewoon normaal uitgaan maar dan drukker.quote:
Hoezo?quote:Op zondag 1 mei 2011 00:03 schreef kenserkabouter het volgende:
Na gister kan ik m'n beste maat ook niet meer onder ogen komen.![]()
![]()
![]()
Ik heb z'n zusje geregeld. Fucking dom, ik hoef 'm voorlopig niet meer onder ogen te komen denk ik.quote:
Pics van het zusje in kwestiequote:Op zondag 1 mei 2011 00:15 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Ik heb z'n zusje geregeld. Fucking dom, ik hoef 'm voorlopig niet meer onder ogen te komen denk ik.
Nu lach ik werkelijk mijn kont eraf.quote:Op zondag 1 mei 2011 00:15 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Ik heb z'n zusje geregeld. Fucking dom, ik hoef 'm voorlopig niet meer onder ogen te komen denk ik.
pmquote:
jij vroeg er niet om.quote:Op zondag 1 mei 2011 00:41 schreef KoningStoma het volgende:
Jaa hoor laat mij maar het buitenbeentje zijn
Vanwaar? Het is een ernstige situatie.quote:Op zondag 1 mei 2011 00:43 schreef KoningStoma het volgende:
Oké. Maar dat komt omdat ik mijn hele t-shirt onderhuilde met mijn gelach.
Rustig aan, werken nuquote:Op zondag 1 mei 2011 09:07 schreef Fsmxi het volgende:
Wel ok, 't heef z'n ups en downs hè, maari k vermaak me wel met GoW 3 en shizzle
Hoe goat 't doar dan?
Ik hoop van harte dat het een beetje leuk gaat worden. Weinig gezien tot nu toe, behalve een groep bejaarden die aan het klagen waren dat ze vandaag een uitje hadden, het lijken echt wel gamenerds.. "Moeten we weer helemaal naar buiten, is warm, zon is te warm, veel moeite, bleh geen zin etc."quote:
Ja terwijl het best laat is geworden. Kon niet in slaap komen tot een uurtje of 7.quote:
Toen stond ik alweer opquote:Op zondag 1 mei 2011 09:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja terwijl het best laat is geworden. Kon niet in slaap komen tot een uurtje of 7.
aardappel, kom je naar n8w8. Wordt mooi feestje, check de lineup.quote:
Die hebben ook iets te hard gepartyhardied gisteren.quote:Op zondag 1 mei 2011 12:13 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Klopt. Zelfs bij de bejaarden weinig aan de hand...
Lekker beetje sjoelen en oranjetompoucen eten.quote:Op zondag 1 mei 2011 12:34 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Die hebben ook iets te hard gepartyhardied gisteren.
Niks, ladingen Oranjebitter en kilo's Advocaat gaan er doorheen tijdens Qday!quote:Op zondag 1 mei 2011 12:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Lekker beetje sjoelen en oranjetompoucen eten.
Ik las het op je gezichtsboek ja.quote:Op zondag 1 mei 2011 12:41 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Niks, ladingen Oranjebitter en kilo's Advocaat gaan er doorheen tijdens Qday!
Ja het is echt zo, die gasten zitten dan met een aantal aan een tafel naar de koningin te kijken en bestellen gewoon Oranjebitter per flesquote:Op zondag 1 mei 2011 12:46 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Ik las het op je gezichtsboek ja.wtf man.
Thc.quote:Op zondag 1 mei 2011 12:50 schreef Dr.Pringles het volgende:
Ben je in een tent vanavond
Doe gewoon alsof je iemand bent vanavond
Dames blijven schudden want die beat is verslavend
All out Vanavond
Lekker stout vanavond
We gaan ballen tot we vallen
Maak er eens een plaatje vanquote:Op zondag 1 mei 2011 12:59 schreef kenserkabouter het volgende:
[ afbeelding ]
Schaamteloos van dumpert gejat.
Direct linken van dumpert werkt niet.quote:Op zondag 1 mei 2011 12:59 schreef kenserkabouter het volgende:
[ afbeelding ]
Schaamteloos van dumpert gejat.
Ja.quote:Op zondag 1 mei 2011 13:05 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Direct linken van dumpert werkt niet.
Maar kan nu wel vertellen dat het die BJ-gif is?
http://www.dumpert.nl/med(...)9/de_kus_in_gif.htmlquote:Op zondag 1 mei 2011 13:01 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Maak er eens een plaatje vanFix die link eens
Maak er iets werkends van
DOE IETS!
Zuiplap!quote:Op zondag 1 mei 2011 13:45 schreef Frankii het volgende:
Godverdomme wat voel ik me weer beroerd. Zo maar eens een Vifitje pakken
Voel je fit! Voel je Vifit!
Capture The Lag?quote:
"moet"? Het is een beta.quote:Op zondag 1 mei 2011 14:00 schreef Fsmxi het volgende:
Mensen die zometeen nog Gears gaan spelen? Moet nog 3 potjes KoTH ofzo en dan aan de CTL
Daar ben je toch niet geweest he? Dat was toch wel zo kansloos vorig jaar.quote:
Wat heb je gekocht dan?quote:Op zondag 1 mei 2011 19:01 schreef tliciouz het volgende:
Ik wou blij doen hier met mijn nieuwe aankoop. Maar toen bedacht ik me dat jullie jongens zijn en er toch niets om geven.![]()
quote:Op zondag 1 mei 2011 19:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja met mijn naam in swarovski steentjes erop.
quote:Op zondag 1 mei 2011 19:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja met mijn naam in swarovski steentjes erop.
Hehe helaas welquote:Op zondag 1 mei 2011 18:23 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Daar ben je toch niet geweest he? Dat was toch wel zo kansloos vorig jaar.
Was het dit jaar beter of niet?quote:
quote:
Wat is deze?quote:
quote:
Meh, niet mijn type. Lijkt me ook wat teveel op Rihanna.quote:
Ja smaak verschilt.quote:Op maandag 2 mei 2011 01:18 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Meh, niet mijn type. Lijkt me ook wat teveel op Rihanna.
Ik las het ja.quote:Op maandag 2 mei 2011 06:47 schreef Bozz187 het volgende:
Goeie morgen op deze osama bin-laden dood dag!
Wtf!quote:Op maandag 2 mei 2011 06:51 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ze hebben zijn kop wel echt goed kapot geschoten. Op twitter staan pics
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziet er wel nep uit trouwens.
quote:Op maandag 2 mei 2011 07:00 schreef KoningStoma het volgende:
Bedankt, maar ik had de hulp van 4chan al ingeroepen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All good things are wild and free.
Zou inderdaad knap zijn geweest dat hij binnen al die jaren minder grijs is geworden.quote:
Ben er vorig jaar niet geweest. Ben niet zo van de house dus had het na 2 uurtjes eigenlijk we gezien maargoed hehe. Stonden ook te ver van de bar om door te kunnen drinken dus dat viel ook tegen. Maar opzich wel vermaaktquote:
Ja die fake foto hierboven was ook de foto waar het om ging.quote:Op maandag 2 mei 2011 08:16 schreef Parvus het volgende:
Alles wat ik vind is die fake foto van hierboven, removed of een of andere slechte grap
Ohquote:Op maandag 2 mei 2011 08:16 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja die fake foto hierboven was ook de foto waar het om ging.
Er is een groot verschil tussen slaperig en moe zijnquote:Op maandag 2 mei 2011 10:12 schreef Rossdale het volgende:
Geil zijn en te moe zijn om iets met dat gevoel te doen. Ja echt een bazencombo
Hoezo je hebt een vriendin die daar toch wat mee kan doen?quote:Op maandag 2 mei 2011 10:12 schreef Rossdale het volgende:
Geil zijn en te moe zijn om iets met dat gevoel te doen. Ja echt een bazencombo
Beardos worden vaak niet echt grijzer op een bepaald punt, en met de lichtinval zou het dan nog kunnen kloppen. Maargoed, deze is wel fake as fuck.quote:Op maandag 2 mei 2011 07:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zou inderdaad knap zijn geweest dat hij binnen al die jaren minder grijs is geworden.
Nee veel grijzer hoeft niet, maar bij die 2e foto is ie minder grijs dan zoveel jaar terug.quote:Op maandag 2 mei 2011 10:19 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Beardos worden vaak niet echt grijzer op een bepaald punt, en met de lichtinval zou het dan nog kunnen kloppen. Maargoed, deze is wel fake as fuck.
Ik weet niet hoe jullie seksavonturen zijn, maar bij ons komt er toch echt wel van twee kanten actie. Of lig jij op je rug en mag hij al het werk opknappen?quote:Op maandag 2 mei 2011 10:16 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hoezo je hebt een vriendin die daar toch wat mee kan doen?
quote:Op maandag 2 mei 2011 10:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jullie seksavonturen zijn, maar bij ons komt er toch echt wel van twee kanten actie. Of lig jij op je rug en mag hij al het werk opknappen?
quote:Op maandag 2 mei 2011 10:14 schreef Michhas het volgende:
[..]
Er is een groot verschil tussen slaperig en moe zijn
Ik maakte maar een grapje.quote:Op maandag 2 mei 2011 10:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jullie seksavonturen zijn, maar bij ons komt er toch echt wel van twee kanten actie. Of lig jij op je rug en mag hij al het werk opknappen?
quote:Op maandag 2 mei 2011 10:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik maakte maar een grapje.Hier komt het ook gewoon van 2 kanten hoor. Maar op mijn rug/buik liggen en de man alles laten doen vind ik heul niet erg.
![]()
Druk weekend gehad man.. Vannacht voor het eerst in mijn nieuwe huisje geslapenquote:
Beide goed nieuwsquote:Op maandag 2 mei 2011 10:48 schreef Michhas het volgende:
[..]
Druk weekend gehad man.. Vannacht voor het eerst in mijn nieuwe huisje geslapen
Vrijdag naar het ziekenhuis geweest voor controle bij mijn knie, alles was in orde
Nee, ik maak wel even foto's als alles goed staat enzoquote:Op maandag 2 mei 2011 10:49 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Beide goed nieuwsLeuk man, je nieuwe huis. Heb je al ergens pics ervan staan?
quote:Op maandag 2 mei 2011 10:48 schreef Michhas het volgende:
[..]
Vrijdag naar het ziekenhuis geweest voor controle bij mijn knie, alles was in orde
nice man.quote:Op maandag 2 mei 2011 10:48 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hij is getraceerd via gelekte PSN-adresgegevens en nu doodgeschoten.quote:Op maandag 2 mei 2011 10:50 schreef Fsmxi het volgende:
Word wakker, over waar ik kom `Hij is dood!`
Goedemorgen
Het is ook wel leuk om als man volledige controle op te eisen, dat is ook wel weer zoquote:Op maandag 2 mei 2011 10:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik maakte maar een grapje.Hier komt het ook gewoon van 2 kanten hoor. Maar op mijn rug/buik liggen en de man alles laten doen vind ik heul niet erg.
![]()
Mooi manquote:Op maandag 2 mei 2011 10:48 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja rustig aan, deze week weer beetje college volgen...quote:Op maandag 2 mei 2011 10:51 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nee, ik maak wel even foto's als alles goed staat enzo
And how are you?
Probeer je me met deze opmerking toch naar Wageningen te krijgen, of me er juist weg te houden?quote:Op maandag 2 mei 2011 11:18 schreef tliciouz het volgende:
Ik ben misschien ook in Wageningen, althans mochten vriendinnen nog gaan. Hoef maar tot 12 te werken.
Eigenlijk weg te houden maar als ik het zo hoor gaat dat niet lukken.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Probeer je me met deze opmerking toch naar Wageningen te krijgen, of me er juist weg te houden?
oh maar je moet gaan, bitch we celebrating osama dead!quote:Op maandag 2 mei 2011 11:14 schreef Rossdale het volgende:
O Bozziebozz ik weet trouwens niet of ik donderdag in wageningen ben.Misschien wel maar dan niet tot 's avonds laat. Vrees dat ik vrijdag het beste maar kan gaan werken namelijk.
Waarschijnlijk werkt het welquote:Op maandag 2 mei 2011 11:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Eigenlijk weg te houden maar als ik het zo hoor gaat dat niet lukken.
Sorry, mag niet van tamquote:Op maandag 2 mei 2011 11:29 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
oh maar je moet gaan, bitch we celebrating osama dead!
Btw gewoon door gaan tot laat moet zelf ook weer om 6uur op, but we dont care what people say.
jij hebt al een leuke vriendin, en dan wil je ook nog eens bozz gaan claimen?quote:Op maandag 2 mei 2011 11:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Waarschijnlijk werkt het welDan heb je Bozz alsnog voor jezelf en hoef ik hem niet van je te claimen.
[..]
Sorry, mag niet van tam
Zeker wetenquote:Op maandag 2 mei 2011 11:32 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
jij hebt al een leuke vriendin, en dan wil je ook nog eens bozz gaan claimen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |