zal ik doenquote:Op vrijdag 29 april 2011 19:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
weet je wat! blijf dan maar helemaal weg! gloeidengloeiende
bij mij staat ie er toch echt in hoor...quote:
zie je nou Timo? nu heb je alors boos gemaakt!quote:
omdat je erin gepost, en bij alors nu ook want zij heeft er ook in gepostquote:Op vrijdag 29 april 2011 19:56 schreef Timo20 het volgende:
[..]
bij mij staat ie er toch echt in hoor...
dus is er helemaal niets aan de handquote:Op vrijdag 29 april 2011 19:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
omdat je erin gepost, en bij alors nu ook want zij heeft er ook in gepost
ja, jij zit met een enorme piemelot natuurlijk!quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:58 schreef heloef het volgende:
Ik ben toch trots dat ik er een klein beetje verantwoordelijk voor ben dat Geraldine er vandaag is.
ga je nu ook al van muggen olifanten maken? jij bent lekker bezig!quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:58 schreef Timo20 het volgende:
[..]
dus is er helemaal niets aan de hand
* Timo20 mompelt iets met muggen en olifanten...
Dat ook al weer niet.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, jij zit met een enorme piemelot natuurlijk!
dat roep je al een uur....:Dquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:02 schreef Qunix het volgende:
[..]
Vandaag ben ik er ook niet... Ik ga zo vuurwerk kijken.
Ik ook niet, ben nog amper thuis geweest vandaag. Geen Stenders voor mij iig, op tijd naar bed maar eens.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:02 schreef Qunix het volgende:
[..]
Vandaag ben ik er ook niet... Ik ga zo vuurwerk kijken.
voor straks: oogjes dicht snaveltjes toequote:Op vrijdag 29 april 2011 20:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ook niet, ben nog amper thuis geweest vandaag. Geen Stenders voor mij iig, op tijd naar bed maar eens.
Zeker, een stuk beter dan die andere platen van d`rquote:
En terechtquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:15 schreef heloef het volgende:
Plage![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik weet nog toen ik iedere week boos twitterde naar iedereen bij 3FM als Plage geen megahit was geworden.
Maar nu ik er over nadenk luisteren ze wel naar me.quote:
Met het eerste ben ik het roerend eens..quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:18 schreef Pino112 het volgende:
Happiness, deze moet MH worden..
Verveelt nooit, Plage wel![]()
.
en toen hij het was geworden, was ik er eigenlijk al klaar mee.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:15 schreef heloef het volgende:
Plage![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik weet nog toen ik iedere week boos twitterde naar iedereen bij 3FM als Plage geen megahit was geworden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |