Verder is dit wel waarquote:Op zondag 1 mei 2011 17:03 schreef eleusis het volgende:
[..]
Vind ik juist wel relaxed.
Bij den naakten vrouw zijn kleinere maten altijd mooier IMHO, maar met veel lagen kleren aan is groter weer leuk, want dan kun je van afstand toch nog wat zien.
Tsja, het geeft mij wat meer zelfvertrouwen, en aangezien ik al 5 en een half jaar een relatie heb zal dat niet zo'n issue zijn. Je moet wel heel gefocusd zijn wil je daar ineens over gaan vallen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 02:48 schreef Waaghals het volgende:
tja als dat ding uitgaat, voel je je wel alsof je een kat in de zak hebt gekocht
Alleen lopen er nu geen mannen uit de Middeleeuwen (alhoewel..) rond die het gewend zijn dat de vrouwen overal geen BH dragen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Eh, dat vind ik echt zooo dom. Sorry hoor, maar als iemand dat kan hebben, waarom niet. Het is pas een uitvinding van de laatste jaren, in de middeleeuwen droeg geen enkele vrouw een bh. Ja misschien een korset als je rijk was.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |