Geruchten zijn erg sterk in ieder geval, en gezien de opzet en type casting zit ze er diep in, maar inderdaad geruchten...quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:20 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Werkt die daar achter de schermen dan? Dacht dat ze daar steeds een grapje over maakte
Is al een keer toegegeven door Jo dat ze daar een gesprek mee had gehad.quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:21 schreef waxmask het volgende:
[..]
Geruchten zijn erg sterk in ieder geval, en gezien de opzet en type casting zit ze er diep in, maar inderdaad geruchten...
Dit dus!quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:19 schreef Nostalgist het volgende:
Mo heeft ook erg last van haar ongesteldheid.. Ze had heel lang doorgeslikt en krijgt het nu voor haar kiezen..
Ja, het is inderdaad armoe troef op de streams...
quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:21 schreef Nostalgist het volgende:
Ik denk , ik maak hem maar snel, er gebeurt zoveel op de streams....
Ja gaat hard nu...quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:21 schreef Nostalgist het volgende:
Ik denk , ik maak hem maar snel, er gebeurt zoveel op de streams....
soms gaan mensen te ver hoor.......quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:23 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ja gaat hard nu...
Heb Magrietje hopelijk niet weggepest, want dat was nou ook weer niet mijn bedoeling....MAGRIEETJEHHH als jullie allemaal ff mee roepen kinderen, heel misschien durft Magrietje dan weer , allemaal tegelijk....MAGRIEEEEEEEETJE....nog een keer en nu harder....
Maik zei toch een keer dat hij alleen wat wilde doen in dat huis als hij er geld voor kreeg?quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:25 schreef MartineLongchamp het volgende:
Mo vind dat er actie in de hut moet komen.
Karim antwoordt: actie kan je zelf maken.
Die heb ik gemist.quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:26 schreef AYLI het volgende:
[..]
Maik zei toch een keer dat hij alleen wat wilde doen in dat huis als hij er geld voor kreeg?
Kijk aan, voor die paar euro dagvergoeding heeftie dr toch n paar x door t bed gedrukt.quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:26 schreef AYLI het volgende:
[..]
Maik zei toch een keer dat hij alleen wat wilde doen in dat huis als hij er geld voor kreeg?
Gapen?quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:29 schreef Nostalgist het volgende:
Lol... Secredo deed een "Laura-tje" op de bank..
Anders heeft hij straks niks meer te likken....quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:28 schreef beequeen het volgende:
Een unicum, Djoon al ruim 2 uur niet on stream.
OnTopic: Flip slaapt nog steeds en Segredo heeft een vies pielemtje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |