Hoiquote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hoi
Als het goed is ben ik bijna student-af
Gehaald: Diagnostiek en Gehandicaptenzorgquote:Op vrijdag 29 april 2011 16:53 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]als het goed is ik ook
welke tentamens had je gedaan?
en waar studeer je?
YAY!quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hoi
Als het goed is ben ik bijna student-af
Succes met je herkansing daarvan danquote:Op vrijdag 29 april 2011 16:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Gehaald: Diagnostiek en Gehandicaptenzorg
Niet gehaald: OnderwijsLeerProblemen
En in de hoofdstad
quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:59 schreef Barbaaf het volgende:
mmm.. OnderwijsLeerProblemen niet gehaald eh? Misschien identificeer je jezelf te veel met de stof?
quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:25 schreef _Multiply86_ het volgende:
Hij is zo leuk![]()
en alle andere hondjes ook, kreeg ze allemaal op schoot
Blue
![]()
![]()
Hij heeft op de terugweg een hele tijd lopen krijsen en nu zit hij hier alles een beetje te onderzoeken. Hij vind zn halsbandje stom, de dames zitten hem van een afstandje te bekijken en hij is verliefd op Nacho.
Ik ga nu ff een stukje met hem en Jules lopen, dan Jazz en Nacho uitlaten en dan zal ik wel wat foto's plaatsen
Hup Jipquote:Op vrijdag 29 april 2011 17:31 schreef DanseMacabre het volgende:
Jip en Oscar zijn de rangorde aan het bepalen.
dubbel meen ikquote:
Ja maar dat kwam omdat ik de eerste gemist hadquote:
dit was die kus die ik gemist hadquote:Op vrijdag 29 april 2011 18:06 schreef indaha het volgende:
quote][ afbeelding ] Op vrijdag 29 april 2011 14:34 schreef Nonneke het volgende:
[..]
de eerste![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:09 schreef indaha het volgende:
Het wordt er niet beter op ik stop er maar mee
1 lijkt me, als Indaha de eerste mist, en deze niet gezien heeftquote:
Geen idee, maar er staat inmiddels een 5 CD versie op Usenet, vraag uw lokale nerd om instructiesquote:
Das balen, heb je nog geen weekend?quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:18 schreef Barbaaf het volgende:
Hier is het echt al de hele dag zonnig![]()
en ik zit binnen
Zo goed als, over 5 minuten laptop inpakken en naar huis (want zondag moet weer eea. gedaan worden).quote:
Een fijn weekend danquote:Op vrijdag 29 april 2011 18:20 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Zo goed als, over 5 minuten laptop inpakken en naar huis (want zondag moet weer eea. gedaan worden).
Meenemen dus, het gaat best goedkomen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:24 schreef _Multiply86_ het volgende:
Het is wel gevaarlijk, lopen met hem. Hij loopt steeds direct naast mn voeten![]()
Hij wil alleen maar bij mij zijn..dat word zo wat als ik naar de appie ga
Dat had je niet ff van te voren kunnen doen slimmie?quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:24 schreef _Multiply86_ het volgende:
Het is wel gevaarlijk, lopen met hem. Hij loopt steeds direct naast mn voeten![]()
Hij wil alleen maar bij mij zijn..dat word zo wat als ik naar de appie ga
is goedquote:Op vrijdag 29 april 2011 18:30 schreef oh-oh het volgende:
Yns super!
Ik moet nog ff kijken of zondag gaat lukken, ik was weer even een en ander vergeten, chaotisch was het op kantoor
kijk maar uit voor de plotselinge stortbuien !quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:31 schreef oh-oh het volgende:
Het waait hier echt als een malle trouwens
Die knik in z'n oorquote:
k vind t net een mechelaartjequote:
Heeeeeel goed, vandaag en gisteren nog ff lekker geknuffeldquote:Op vrijdag 29 april 2011 18:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
k vind t net een mechelaartje
hoe is t met die kleine andere beer van je OhOh?
hoe issie geweest?quote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heeeeeel goed, vandaag en gisteren nog ff lekker geknuffeld
Het was erg mooi. Er zijn prachtige verhalen verteld door al zijn kinderen en kleinkinderen. Door oma is ook nog een verhaal verteld wat ze ter plekke verzonquote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:24 schreef _Multiply86_ het volgende:
Zo. hij is net even alleen gebleven, in de bench wil hij nog niet..dan maar los in de kamer. Toen ik terug kwam, lag die lekker op de bank
Fijn dat het een goede afsluiting is geworden, maar wat zal dat voor zijn vrouw moeilijk zijn om alleen te zijn in het begin.quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:27 schreef Oognip het volgende:
[..]
Het was erg mooi. Er zijn prachtige verhalen verteld door al zijn kinderen en kleinkinderen. Door oma is ook nog een verhaal verteld wat ze ter plekke verzonhet was zo schattig, halverwege haar verhaal sloeg ze op de microfoon en vroeg ze "doe ik het wel goed met dit ding?"
zo lief en zo knap dat ze het zo uit haar blote bol kon verzinnen.
Ik ben alsnog veel over hem te weten gekomen wat ik nog niet wist.
Ik voel me nu wel een beetje naar maar dat is logisch. Arme oma'tje gaat het weekend met mijn schoonouders naar huis, maar daarna begint echt haar leventje in haar eentje en dat op haar 91ste
Jep. Ze ziet alleen heel slecht dus ze kookt zelf niet meer, maar ze krijgt eten van een soort tafeltje-dekje en ze heeft hulp voor haar steunkousen 2x per dag. Maar omdat ze zo slecht ziet, gaat alles natuurlijk wel wat moeilijker en langzamer. Voordat hij dood ging, had ze al bedacht waar ze naar toe wilde als hij er niet meer zou zijn. Op de veluwe is er een instelling waar alleen maar mensen zitten met blindheid of slechtziendheid en daar wilde ze heel graag naar toe en staat ze op de wachtlijst.quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zn broer lag ook altijd te chillen op de bank als ik weg was
![]()
Oognip, klinkt mooi, woont oma nog helemaal zelfstandig?
Nopequote:
Goh, wat fijn dat hij er nu is!quote:
Jupquote:Op vrijdag 29 april 2011 19:55 schreef oh-oh het volgende:
Een club waar wel wat te doen is dit keer?
![]()
Oognip, fijn dat ze zelf ieg wel graag naar een verzorgingstehuis oid wil, dat scheelt al zo veel
Wel fijn dat alles zo goed verlopen is. Dan neem je toch op een manier die goed voelt afscheid.quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:27 schreef Oognip het volgende:
[..]
Het was erg mooi. Er zijn prachtige verhalen verteld door al zijn kinderen en kleinkinderen. Door oma is ook nog een verhaal verteld wat ze ter plekke verzonhet was zo schattig, halverwege haar verhaal sloeg ze op de microfoon en vroeg ze "doe ik het wel goed met dit ding?"
zo lief en zo knap dat ze het zo uit haar blote bol kon verzinnen.
Ik ben alsnog veel over hem te weten gekomen wat ik nog niet wist.
Ik voel me nu wel een beetje naar maar dat is logisch. Arme oma'tje gaat het weekend met mijn schoonouders naar huis, maar daarna begint echt haar leventje in haar eentje en dat op haar 91ste
Zeker, dat is heel fijn!quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:55 schreef oh-oh het volgende:
Een club waar wel wat te doen is dit keer?
![]()
Oognip, fijn dat ze zelf ieg wel graag naar een verzorgingstehuis oid wil, dat scheelt al zo veel
JAHAAAAAAquote:
braderiën hier in de straat denk ikquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
JAHAAAAAA![]()
Wat gaat iedereen morgen doen?
Sleutelen aan iets met twee wielen en een verbrandingsmotor en daarna bijkleppen bij een oude vriend die ook z'n baan wil opzeggenquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
JAHAAAAAA![]()
Wat gaat iedereen morgen doen?
Hebben jullie een petekind ja? Wat leuk!quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:17 schreef indaha het volgende:
Eerst tv kijken en 's middags met petekind naar de kroegen hier want daar zijn allemaal koninginnedag spellen, waar ze natuurlijk aan mee wil doen
tis voor een ander bedrijf.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:16 schreef oh-oh het volgende:
Oh, je zit ook op een hele andere lokatie straks?
heerlijk, jij verveelt je ook nooit geloof ik hequote:Op vrijdag 29 april 2011 20:17 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Sleutelen aan iets met twee wielen en een verbrandingsmotor en daarna bijkleppen bij een oude vriend die ook z'n baan wil opzeggen
Zo veel te doen, zo weinig tijdquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
heerlijk, jij verveelt je ook nooit geloof ik he
lekker is dat he, zo op kunnen gaan in dingenquote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:29 schreef oh-oh het volgende:
Booooooooooooooh, ik ga nog ff snel Chico Lushen voor X Factor begint.
Billy zag hem daarnet met wandelen aan voor lantaarnpaal, en anders lig ik straks in mn verse bedje me af te vragen waar die pislucht vandaan komt
Ja he?quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
lekker is dat he, zo op kunnen gaan in dingen
Hij piste m echt recht over die kuif, en geen zuinig straaltje ookquote:
Haha arme Chicoquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hij piste m echt recht over die kuif, en geen zuinig straaltje ook
Heb je een foto van Saar?quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:31 schreef Ynske het volgende:
hier weer eens een avondje op de bank, Saar erbij, Flikken loeren
tot strakjes
Hij zit dr zelf niet zo meequote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
lekker is dat he, zo op kunnen gaan in dingen
dit is nog in Utrechtquote:
aah jaquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:34 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
![]()
Dat doet me eraan denken, ik moet nog steeds een ultra-macrofoto maken van een vogelveerMaar 'ns mee aan de slag, als er resultaat is zie je 't wel.
Yous is echt een heerlijk relaxed snoepje jaquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:35 schreef Barbaaf het volgende:
Wat 'n leukerd die Yous
Edit: dat was voordat ik die ubercute foto's van Diaz zag![]()
quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
dit is nog in Utrecht
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en dit is haar plekje hier thuis als ik niet thuis ben, als ik er ben rent ze los rond
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh echt?quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:37 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik zag dinsdag een chineesje. Eentje die op Billy leek.
In Xanten. Op excursie met stage. Ik nog tegen die andere begeleiders: HEUJ EEN CHINESE NAAKTHOND!quote:
Welke is dat danquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Yous is echt een heerlijk relaxed snoepje ja![]()
Oh, de mama van Sjon was zeker opgesloten vanwege de visite denk ik
Nee, normaal vertel ik op internet niet zo snel wat over famile, maar hier vindt ik het geen probleem.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:43 schreef Oognip het volgende:
Wat een leuk verhaal trouwens over NoelleMaar het was me inderdaad nog niet opgevallen dat je gek op der bent
Ik kan me niet herinneren dat je er vaker wat over gezegd hebt
Hoe lang was je haar eerst, is er veel vanaf?quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:49 schreef senesta het volgende:
HalloIk ben lekker naar de kapper geweest
Haartjes vallen nu nog maar net over mijn schouders
En het voelt echt heerlijk!
yep, dr behoeften doet ze op een afwasteilquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:39 schreef Oognip het volgende:
Wat leuk die foto's van Saar, Yns!En wat heeft ze heerlijk de ruimte als je niet thuis bent
Is Saar zindelijk? En heb je behoefte aan nog een ren-geval voor der?
Diaz
Jij mag hem hebben of hij blijft m'n berging opvullenquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
yep, dr behoeften doet ze op een afwasteil
Doe je zon ren weg dan?
ja het is ook haar bal, wat een snoepiequote:Op vrijdag 29 april 2011 20:49 schreef _Multiply86_ het volgende:
Leuk konijntje![]()
Jules was ook mee toen ik ff met Diaz naar buiten ging. die werd boos toen Diaz de bal wilde afpakken![]()
![]()
Verder is ze wel lief![]()
[ afbeelding ]
Er ging aardig wat vanaf jaquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:50 schreef indaha het volgende:
[..]
Hoe lang was je haar eerst, is er veel vanaf?
quote:
Tuurlijkquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:56 schreef Loveless85 het volgende:
maarehhh... You'll always be my whore?
Dat is een flink stuk danquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:55 schreef senesta het volgende:
[..]
Er ging aardig wat vanaf ja
Halverwege mijn rug ongeveer denk ik. Dat is lang voor mijn doen want door mijn krullen krult het nog omhoog ook
Nope, wel een smsje die kant op gedaanquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:58 schreef Oognip het volgende:
oh-oh, heb je vandaag nog wat gehoord van f_r?
Neuh, ik geleuf van neetquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die laatste CD is nooit echt meer wat geworden van ze of wel?
Ohquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nope, wel een smsje die kant op gedaan
Op Pinkpop waren ze toen wel gaaf, alhoewel er volgens mij vrij weinig van de originele bezetting over wasquote:
Fok joe Zwabberquote:
Ik heb geen een cd van ze geloof ikquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Op Pinkpop waren ze toen wel gaaf, alhoewel er volgens mij vrij weinig van de originele bezetting over wasEn ik had ze uberhaupt nooit eerder gezien.
Gaaf he, vooral instrumentaal gezienquote:
De 20e moet ik weg zijn uit mn oude huisquote:
Hoe gaat het opknappen en wanneer mag Sawyerquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
De 20e moet ik weg zijn uit mn oude huis
quote:
ja die is heerlijk hequote:Op vrijdag 29 april 2011 21:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]met Dave Grohl op de drums en Pat Smear op gitaar
schiet op en gaat traag tegelijkquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:18 schreef indaha het volgende:
[..]
Hoe gaat het opknappen en wanneer mag Sawyermee naar zijn nieuwe huisje?
Ja, ze hebben een paar van die nummers die gewoon niet zo mega uitgebuit zijn als Smells Like Teen Spirit en je toch 1000x kan horen. Lithium, Come As You Are, In Bloomquote:
As you spiek of teh deviel!quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
schiet op en gaat traag tegelijk
en de 21e mag ik hem halen, de dag na mn verhuizing
Kunnen jullie samen wennen aan een nieuw huis ( en Sjefke natuurlijk)quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
schiet op en gaat traag tegelijk
en de 21e mag ik hem halen, de dag na mn verhuizing
Jankzakquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:28 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb een hekel aan dEUS. Kunnen ze zelf niks aan doen, maar sinds de keer dat ze Bowie op Werchter vervingen als 2manyDJ's vind ik ze gewoon stom![]()
Jaquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:24 schreef indaha het volgende:
[..]
Kunnen jullie samen wennen aan een nieuw huis ( en Sjefke natuurlijk)
Ja, geen stress ofzo hoorquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:23 schreef oh-oh het volgende:
Ik kan Nirvana altijd wel horen eigenlijk
Destijds was ik niet eens echt liefhebber![]()
Oh Jessica zingt Unwritten![]()
Tombo, das lekker snel al
Het is ongetwijfeld goed hoorquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jankzak![]()
Ik heb ze heel vaak live gezien en In a Bar Under The Sea is een van de beste albums ooit.
Soulwax vind ik ook super, en 2manyDj's ook, man daar heb ik es vet op gefeest op Pukkelpop.
In de ene dance tent 2manyDj's en in de andere dance tent Junky XL en maar battelen, en de mensen renden van de ene tent naar de andere al feestend
Belgen met rood-wit-blauwvlaggetjes ja?quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het is ongetwijfeld goed hoorMaar ik weet het niet
Bowie had toen iets gebroken ofzo, en Werchter had een vervanger van formaat ofzo. En toen riepen ze op dag één daar dat op dag vier 'de gebroeders dewaele Bowie gingen vervangen'. En al die Belgen
![]()
![]()
en wij stonden daar echt zo; 'wíe?
'
Toen niet neequote:Op vrijdag 29 april 2011 21:38 schreef oh-oh het volgende:
Maar amai, kende gij de gebroeders Dewaele niet ?
quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Belgen met rood-wit-blauwvlaggetjes ja?
Ik was er een jaar later, bij Skunk Anansiequote:Op vrijdag 29 april 2011 21:40 schreef oh-oh het volgende:
Dat was ook erggggggg leuk, wat een feest in die tent toen
Ja toen was ik er ookquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik was er een jaar later, bij Skunk Anansie
Poppetje tochquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:44 schreef DeZwabber het volgende:
ik ben nog nooit op een festival geweest!
Wij gingen alleen op maandag, vriendin wilde nl Robbie zienquote:
Jaquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Poppetje toch![]()
99 was toch met die grandioze Faithless party in de tent?
Uiteraard kan een kat onrustig zijn van onweer, maar om dan in het gordijn te gaan hangen lijkt me wel ietsiepietsie raarquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:47 schreef sararaats het volgende:
Even een vraagje: kan een kat onrustig zijn van onweer?
Onze Frasier hing daarjuist in de gordijnen en dat doet ie anders nooit
dat vind ik echt liefquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:51 schreef Oognip het volgende:
[..]
Jij mag hem hebben of hij blijft m'n berging opvullenIk heb er ook nog een net bij voor er over heen.
Hahaha, ik weet niet meer of het in de tent was, ik weet alleen dat ik ze gezien heb toenquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:52 schreef oh-oh het volgende:
Oh tomboliegebeest, 99 was heul niet in de tent, dat zal 98 geweest zijn dan?
99 was ik dr wel ook
Parkpop telt zeker wel, daar heb ik wel een paar hele leuke bandjes gezien hoor, oa dave matthews een keerquote:
Lekker met het meisje doen!quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:57 schreef DeZwabber het volgende:
ja, maar ik wil echt nog wel eens naar zo'n meerdaags festival, lekker crashen in een tentje
Je hebt toch wel andere vrienden nog?quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:59 schreef DeZwabber het volgende:
die houdt niet van tenten, vanwege een insectenfobie
hij was in elk geval niet in z'n gewone doen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:50 schreef Oognip het volgende:
[..]
Uiteraard kan een kat onrustig zijn van onweer, maar om dan in het gordijn te gaan hangen lijkt me wel ietsiepietsie raar
Als mijn katten onrustig zijn, klimmen ze niet de gordijnen in, maar misschien doet Frasier dat wel van angst.quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:03 schreef sararaats het volgende:
[..]
hij was in elk geval niet in z'n gewone doen.
Pukkelpop is zo tofquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:02 schreef DeZwabber het volgende:
mja, maar daar valt niets mee te organiseren qua festival, andere muzieksmaak enzo
klasgenoot van me vroeg nog of ik meewilde naar pukkelpop, maar daar heb ik nu even geen geld voor, eens kijken hoelang die kaartjes in de verkoop blijven, ik had eigenlijk al de hoop opgegeven nog naar een festival te gaan dit jaar
Kuthoere Di-rect ookquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:15 schreef DeZwabber het volgende:
een andere klasgenoot van me is met zijn band uit de oefenruimte gekickt omdat spike van di-rect wilde spelen blijkbaar...![]()
ze krijgen wel hun geld terug, maar toch, wtf
Ik haatte ze ook, totdat ze mijn respect wonnen. Dat wonnen ze toen de vader van die blonde net was overleden en ze desondanks zo goed presteerden. Vond ik echt heel knap.quote:
Nee ik vind het overkomen als een kil clubjequote:Op vrijdag 29 april 2011 22:29 schreef Oognip het volgende:
[..]
Niet aardiger, maar ik vond het wel heel knap. Vind jij ze niet aardig dan?
en hier zien we de ingezoomde neusharen van baafquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:35 schreef Barbaaf het volgende:
[ afbeelding ]
Zie [Centraal] Macrofotografie deel 23 voor extremer gesleutel
bel de organisatie, google of vraag bij de politiequote:Op vrijdag 29 april 2011 22:40 schreef asfalthooligan het volgende:
Niemand weet dus hoe ik het moet doen met die wandelstok dus
quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en hier zien we de ingezoomde neusharen van baaf
Geen idee eigenlijk, krukken pakken ze niet af maar een wandelstok?quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:40 schreef asfalthooligan het volgende:
Met een rollator gaan,die nemen ze niet afquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:40 schreef asfalthooligan het volgende:
Gaaf topic hequote:Op vrijdag 29 april 2011 22:47 schreef oh-oh het volgende:
Oh die foto in dat topic van dat blaadje met dat hartje
quote:
Nerdjequote:
Omdat je vast wel veel computertquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:15 schreef DeZwabber het volgende:
sinds wanneer is niet tv kijken nerderig?
Oh kut ja , je recept.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:16 schreef DanseMacabre het volgende:
WJ heeft een stoomcake geknutseld. Hij wilde meteen met z'n stoomkoker spelen.
and yet, ik ben een klussende nerd and still singlequote:Op vrijdag 29 april 2011 23:48 schreef oh-oh het volgende:
Ja nerds als vriendjes zijn geweldig![]()
Of klussende vriendjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |