Enige wat ik kan vinden op de site van UEFA is dat de schorsingen (van Pinto, Pepe en Mourinho) 6 mei behandeld wordenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:37 schreef Blik het volgende:
Van de FP
Real Madrid kwaad op UEFA
Ik lees hier dat Mourinho, Pepe en Sergio Ramos geschorst zijn. Maar ik lees niks over de reservekeeper van Barcelona die een rode kaart kreeg, is die niet geschorst?
Denk het ook.. Real moet nu gaan voetballen waardoor ze ruimtes weggaan geven. Ik zie ook veel kaarten vallen in deze wedstrijd uit frustratie vanuit Real.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:41 schreef ForumPimp het volgende:
Dit potje gaat een makkie worden voor Barcelona. Ik zeg dat ze dicht bij de herhaling gaan komen van de 5-0.
Precies, en nu Iniesta ook weer speelt hebben ze er 2 op het middenveld waar ze geen grip op hebben. Ik vond Villa trouwens erg goed in de eerste wedstrijd, terwijl ik die normaal niet eens zo bijzonder vind.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:16 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Denk het ook.. Real moet nu gaan voetballen waardoor ze ruimtes weggaan geven. Ik zie ook veel kaarten vallen in deze wedstrijd uit frustratie vanuit Real.
Vorige week:quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:05 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als dat gebeurt krijg je 'n kratje bier van me.
Haha inderdaadquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:54 schreef Zorro het volgende:
Ik hoop op een snelle 1-0 van Madrid waarna er een verschrikkelijke haat-en-nijd wedstrijd volgt
Mja, maar daar zet je natuurlijk geen geld op.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:18 schreef Halcon het volgende:
[..]
4-5 zal helemaal een leuke uitbetaling opleveren.
Als je echt denkt dat het 4-5 gaat worden, why not...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:50 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Mja, maar daar zet je natuurlijk geen geld op.
Je weet dat er filmpjes circuleren waar frames uitgehaald zijn?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:51 schreef Mr.Mackey. het volgende:
Zo ziet hij er eigenlijk best nep uit,maarja
Wow lekker!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |