dit en niet anders. Mochten er mensen over praten, zeg gewoon tegen die mensen hoe het precies zit. en dat ze niet moeten lullen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:22 schreef Muks het volgende:
jij zit goed, het is jou kind en een ander mag het niet zomaar meenemen. Zeker niet tegen de wil van het kind in.
Nou en? Als het vrienden van je zijn kun je ze het verhaal gewoon uitleggen, en als die mensen geen vrienden van je zijn maakt het toch totaal niet uit wat ze van je denken?quote:Nu lijkt het omgekeerd te gaan en ga ik de flat weer door, madam is nl net de telegraaf.
Ja, imo is die buurvrouw niet helemaal goed lekker als ze zo reageert.quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:30 schreef missyB het volgende:
ik voel me schuldig omdat ik dus af had moeten zeggen maar wat dan met het nee van mn kind?
ik leer hem juist dagelijks dat hij nee mag zeggen en wat grenzen etc zijn en zij zegt domweg niks mee te maken en in stappen.
Nu wil ik enige consideratie tonen omdat ze al 82 is maar ik kom steeds terug op het feit dat zij het leuk vond mijn zoon mee te nemen en dat alles moest wijken daarvoor.
In het verleden troonde ze hem steeds mee naar binnen voor thee en chocolade en ik mezelf rot zoekend en in paniek waar is mn kind???
En dan sta ik al elke 7 minuten op balkon te speuren waar is hij?
Zij wil dus absoluut niet meer met mij praten ondanks dat ik vanochtend eerste stap gezet heb.
Wel weer leuk lief en aardig naar mijn kinderen toe.
Moet ik mijn kinderen nu verbieden met haar om te gaan? dat vind ik ook weer zo wat!
Mijn zoon zat 20 km voorin een auto waar hij nog niet mag zitten, wel met gordel daar niet van.
Zij schijnt mij niet te willen begrijpen.
Ik leer ze dat ze altijd naar huis moeten komen als iemand zegt kom je poesjes....... etc vul maar in.... te komen kijken, niet naar vreemden te luisteren maar nu moet ik ze nog bang maken voor buren???
Dat is al nummer 1 wat ik had moeten doen, maar het was inmiddels al 20.00 uur geweest, was hier druk met hectiek van 3 kinderen en vakantie en een man met ontstoken been die elk uur wondverzorging nodig had, voorbereidingen rommelmarkt koninginnedah, het is mij gewoon even ontschoten in die zin dat ik dacht, komt morgen wel als ze hier is. dat is idd mijn fout geweest.quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:30 schreef Yngwie het volgende:
Natuurlijk mag de buurvrouw je kind niet zomaar meenemen, dus sta je in je recht om boos te zijn, snap ook niet waarom ze d'r niet over wil praten nu. Maar ik begrijp niet zo goed waarom jij zelf die dag niet eerder aan de buurvrouw doorgegeven hebt dat de plannen veranderd zijn?
Waarom niet? Of wil je je kinderen serieus geregeld bij zo iemand achter laten, alleen maar omdat je geen nee durft te zeggen of bang bent wat anderen er van vinden?quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:30 schreef missyB het volgende:
Moet ik mijn kinderen nu verbieden met haar om te gaan? dat vind ik ook weer zo wat!
nee laat ze ook niet daarachter!quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waarom niet? Of wil je je kinderen serieus geregeld bij zo iemand achter laten, alleen maar omdat je geen nee durft te zeggen of bang bent wat anderen er van vinden?
Hier zit wel een generatieverschilletje he? Die buurvrouw heeft wrs. gedacht omdat het afgesproken was met jou dat ze je zoon mee zou nemen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:30 schreef missyB het volgende:
ik voel me schuldig omdat ik dus af had moeten zeggen maar wat dan met het nee van mn kind?
ik leer hem juist dagelijks dat hij nee mag zeggen en wat grenzen etc zijn en zij zegt domweg niks mee te maken en in stappen.
ben ik dus een deel met je eens, het was mijn verantwoording maar in hoeverre zit het dan als mi zoon haar uitlegt niet mee te gaan en waarom en zij ziet het vriendinnetje ook en weten dat ik even weg ben?ze had mij immers zien gaan.quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:51 schreef Staal het volgende:
[..]
Hier zit wel een generatieverschilletje he? Die buurvrouw heeft wrs. gedacht omdat het afgesproken was met jou dat ze je zoon mee zou nemen.
Je had het hele gezeik kunnen voorkomen door zelf even af te gaan zeggen i.p.v. een kind van vier nee te laten zeggen.
Denk dat je het best de boel even kunt laten betijen en dan weer afspraak maken om het normaal uit te praten i.p.v. die toestand die er plaatsgevonden heeft.
Jazeker.quote:
Lijkt me iets teveel van het goede, ik ga niet van het slechte uit maar idd eerder van wat staal zegt.quote:
dat dus.quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:22 schreef Muks het volgende:
jij zit goed, het is jou kind en een ander mag het niet zomaar meenemen. Zeker niet tegen de wil van het kind in.
Het was maar een moestuin.quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:09 schreef missyB het volgende:
[..]
Lijkt me iets teveel van het goede, ik ga niet van het slechte uit maar idd eerder van wat staal zegt.
Ik ben eigenlijk pas uit mn slof geschoten nadat zij dus kwaad op mij reageerde en daarop heb ik uit bezorgd en kwaadheid ge -eist dat mijn zoon gelijk thuis zou komen.
Het was immers maar een groentetuin maar ik wist niet eens waar! en geen instructies over waar op te letten met mn zoon etc
Plus een overstuur vriendinnnetje hier alleen.
Ik waag er maar een hartelijk briefje aan maar wel waar in aankaart dat zij het ook niet zo handig heeft aangepakt.
Dat is wel heel lief van je. Jullie hebben het beiden niet handig aangepakt. Hoop dat ze niet koppig blijft want zo naast elkaar leven is geen pretje.quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:09 schreef missyB het volgende:
[..]
Lijkt me iets teveel van het goede, ik ga niet van het slechte uit maar idd eerder van wat staal zegt.
Ik ben eigenlijk pas uit mn slof geschoten nadat zij dus kwaad op mij reageerde en daarop heb ik uit bezorgd en kwaadheid ge -eist dat mijn zoon gelijk thuis zou komen.
Het was immers maar een groentetuin maar ik wist niet eens waar! en geen instructies over waar op te letten met mn zoon etc
Plus een overstuur vriendinnnetje hier alleen.
Ik waag er maar een hartelijk briefje aan maar wel waar in aankaart dat zij het ook niet zo handig heeft aangepakt.
Hij had geen hekel aan haar maaaar had wel een voorkeur voor haar vriend dus opa jan, en die woont dus daar waar de groente tuin is, opa jan en buuf wonen niet samen maar opa jan is hier wel veel, snap je het nog?quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:20 schreef simmu het volgende:
overigens zou ik er al helemaal niet zo happig op zijn om een kind van 9 bij zulke mensen te laten spelen als ie om te beginnen zelf een hekel heeft aan die vrouw
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |