hmmm ik zou voor bruin gaanquote:Op vrijdag 29 april 2011 15:34 schreef sharr het volgende:
[..]
Visburger heb ik één keer op, was wel heerlijkHot Brownie wit of bruin?
quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:35 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
hmmm ik zou voor bruin gaanmaar er moet wel ijs bij natuurlijk he om het compleet te maken en @ Utrecht Centraal is het ijs altijd op om een of andere reden
Huppel zequote:Op vrijdag 29 april 2011 15:38 schreef sharr het volgende:
Jongens ik ga naar de bus huppelen zo. Tot maandag, fijne Koninginnedag alles
QFT.quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:39 schreef gianni61 het volgende:
Hurt - johnny Cash
een van de bazigste nummers ooit
ik mis je nu alquote:Op vrijdag 29 april 2011 15:38 schreef sharr het volgende:
Jongens ik ga naar de bus huppelen zo. Tot maandag, fijne Koninginnedag alles
schijnt ie geschreven te hebben na het stoten van zn kleine teen tegen de salontafelquote:Op vrijdag 29 april 2011 15:39 schreef gianni61 het volgende:
Hurt - johnny Cash
een van de bazigste nummers ooit
diep man.. heul diep...quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:40 schreef n8n het volgende:
[..]
schijnt ie geschreven te hebben na het stoten van zn kleine teen tegen de salontafel
succes met je huidallergiequote:Op vrijdag 29 april 2011 15:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
conclusie: ik moet zonnebrand blijven smeren met spf 50
Hehe half NL is vanavond in Utrecht succes danquote:Op vrijdag 29 april 2011 15:43 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
veel plezier in Utrecht als ik je spot vannacht mag ik je dan in je billen knijpen ?
dat vind ik op zich geen minpunt...quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik mag niet eens onder de zonnebank
Twee jaar geleden was het ook al tyfusdruk, maar wel gezellig.quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:44 schreef n8n het volgende:
[..]
Hehe half NL is vanavond in Utrecht succes dan
Nee ok, maar een beetje bruin is wel mooi toch.quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat vind ik op zich geen minpunt...
Mjah overal dringen daar tegen elkaar opgeplakt en dronken mensen die gaan lopen duwen zodat je al helemaal meegevoerd wordt met de stromingquote:Op vrijdag 29 april 2011 15:46 schreef Beach het volgende:
[..]
Twee jaar geleden was het ook al tyfusdruk, maar wel gezellig.
Ik twijfel nog of ik vanavond ga.
Ze verliezen zichzelf er heel vaak in op een of andere manier de zonnebankmensen en dan wordt het een gewoonte en zijn ze opeens smerig oranjebruinquote:Op vrijdag 29 april 2011 15:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee ok, maar een beetje bruin is wel mooi toch.
Niet zo vies zonnebankkleurtje
Nee, maar ik ben WIT serieus, mijn benen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:49 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ze verliezen zichzelf er heel vaak in op een of andere manier de zonnebankmensen en dan wordt het een gewoonte en zijn ze opeens smerig oranjebruin
quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:49 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ze verliezen zichzelf er heel vaak in op een of andere manier de zonnebankmensen en dan wordt het een gewoonte en zijn ze opeens smerig oranjebruin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can call me Commander.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:50 schreef K-Cash het volgende:
[..]PaulySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zolang je je niet bruin spuiten. een vriendin van me heeft vorige week laten doen, dat was echt geen porem..quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee ok, maar een beetje bruin is wel mooi toch.
Niet zo vies zonnebankkleurtje
In zo'n spray-tan? Dan kom je er fucking oranje uit of nietquote:Op vrijdag 29 april 2011 15:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zolang je je niet bruin spuiten. een vriendin van me heeft vorige week laten doen, dat was echt geen porem..
ja, of vlekkerig. echt niet mooi.quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
In zo'n spray-tan? Dan kom je er fucking oranje uit of niet
Ik ben niet blank, ik ben bijna doorschijnendquote:Op vrijdag 29 april 2011 15:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, of vlekkerig. echt niet mooi.
er is niks mis met gewone blanke meid..
oke, jij je zin.quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ben niet blank, ik ben bijna doorschijnend
quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke, jij je zin.
vanaf nu noem ik je casper het spookje
je weegt 500kg, hebt zwarte vlekken op je rug en schijt gemiddeld 20kg per dag?quote:
zo ongeveerquote:Op vrijdag 29 april 2011 16:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je weegt 500kg, hebt zwarte vlekken op je rug en schijt gemiddeld 20kg per dag?
een vrouw die geen kinderen wil???quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Misschien wel als ik ooit een baby krijg
wat niet waarschijnlijk is![]()
dat zuigt stierenballen inderdaadquote:Op vrijdag 29 april 2011 16:04 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Net bijna 2 en een half uur gesport...
Merel net misgelopen
en nu, wou ik uitgaan met stuk fo 6 vrienden, komt driekwart niet meer
Kut dag
Net bijna 2 en een half uur gesport... goed gedaan jochiequote:Op vrijdag 29 april 2011 16:04 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Net bijna 2 en een half uur gesport...
Merel net misgelopen
en nu, wou ik uitgaan met stuk fo 6 vrienden, komt driekwart niet meer
Kut dag
Ok, maar ik ga wel dure tassen en schoenen kopen als ik later veel geld verdien en dan moet je niet zeuren dat dat onzin isquote:Op vrijdag 29 april 2011 16:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een vrouw die geen kinderen wil???
wil je met me trouwen en samen nooit kinderen krijgen?
showen yeahquote:Op vrijdag 29 april 2011 16:05 schreef Patje1987 het volgende:
Buh meteen website in alle browsers goed, gebeurt ook niet vaak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |