abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96174456
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 11:17 schreef Catbert het volgende:

Je gaat in Utrecht studeren toch? In dat geval maakt het weinig uit, dan leer je bij een fotografiecursus of muziekles nog genoeg vrouwen kennen. Sportverenigingen zoals roeien, tennis etc. zitten ook meer vrouwen dan mannen. Dansles helemaal, daar is een chronisch gebrek aan mannen.
Ik studeer er al, ben in feite binnen paar jaar alweer klaar.

Dat klinken allemaal als dingen die totaal niets voor mij zijn :@ Muziekles nog wel het meeste overigens. De rest heb ik totaal geen talent voor. Maar zie mezelf zoiets sowieso niet gaan doen in mijn eentje eigenlijk :) Doen normale mensen zoiets wel in hun eentje?
pi_96174491
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 13:53 schreef benzin het volgende:

[..]

Dat klinken allemaal als dingen die totaal niets voor mij zijn :@ Muziekles nog wel het meeste overigens. De rest heb ik totaal geen talent voor. Maar zie mezelf zoiets sowieso niet gaan doen in mijn eentje eigenlijk :) Doen normale mensen zoiets wel in hun eentje?
Dat vraag ik mij ook af. Er zijn ook dingen die ik wil gaan doen om uit mijn isolement te komen maar ik weet eigenlijk niet goed wat.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  zaterdag 30 april 2011 @ 14:06:03 #228
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96174687
quote:

Ik weet niet of ik normaal ben, maar ben het wel in m'n eentje gaan doen.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_96174729
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 13:35 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

nou nee er moet wel iets voor gedaan worden.
allemaal dingen gerelateerd aan "zelfvertrouwen", en "uitstraling"
en ook "Gevoel" wanneer het zal werken(anders werkt het alsnog 95% van de keren niet ipv een veel lager percentage)
Kerel, ik weet helemaal niks van de theoretische kant, maar mij is het wel een paar keer gelukt. :)
  zaterdag 30 april 2011 @ 14:10:08 #230
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_96174758
;(

[ Bericht 11% gewijzigd door lanterfanteraar op 30-04-2011 14:16:31 ]
pi_96174763
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 14:10 schreef lanterfanteraar het volgende:
;(
:D:D
pi_96174771
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 14:06 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ik weet niet of ik normaal ben, maar ben het wel in m'n eentje gaan doen.
Good for you!
  zaterdag 30 april 2011 @ 14:15:44 #233
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96174866
quote:

Deze activiteiten worden juist georganiseerd om mensen bij elkaar te brengen om samen iets te doen. Veel mensen schrijven zch individueel in, sommige komen samen met een bekende. Bij dansen heb je vaak al wel een danspartner als het paardansen betreft. Bij groepsdansen (kan ook) is dat vaker niet zo. Aan alle activiteiten kun je individueel deenemen en dat is zeker normaal. Misschien is Jembé les iets voor jou.
The view from nowhere.
  zaterdag 30 april 2011 @ 14:18:50 #234
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96174909
quote:
;(

;(

Wat is er?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The view from nowhere.
pi_96175114
quote:
;(

Weer met iemand mee gegaan? Of dit keer op het toilet in de disco?
Ron Paul 2012
pi_96175151
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 april 2011 03:03 schreef MeraViglioSa het volgende:
Dan wil ik nog even kwijt aan wie dan ook die zich aangesproken voelt: Uiterlijk is zó niet belangrijk. _O-

Serieus. Setting: een avondje muziek waar ik heel erg op zat te wachten, me voorgenomen iedere minuut aan mezelf te besteden, want hey. Het mag onderhand wel weer na een jaar of? Anderhalf?

Ik kom om 22 uur binnen en ga bij binnenkomst metéén los op de snoeiharde muziek.
Ik heb van tevoren mijn comfy clothes aangetrokken (spijkerbroek, nike air max, niet al te blote, zwarte top). Gewoon iets dat niet super staat maar dat wel comfortabel zit. In combinatie met weinig make-up (slechts een oogschaduw en mascara) en weinig moeite voor het kapsel. Het is tenslotte mijn avond heb ik me voorgenomen, who cares.

Dus ik sta nogal uitdrukkelijk mijn ding te doen (even voor het beeld: gabbermuziek, heel erg hard) en te zweten als een otter want een graad of 40 binnen (zeer klein café). Dan heb ik ook nog zo'n leuke handicap dat als ik ook maar een glas ophef, al een hoofd als een tomaat krijg vanwege de inspanning. Dus hoofd zo rood en gezwollen dat het *letterlijk* lijkt alsof het op ontploffen staat, en haar (en iedere vierkante centimeter aan stof) compleet doorweekt van het zweet. Sta ik te hakken als een idioot.

Ik heb ze niet geteld, maar het aantal reacties van: "Je ziet er goed uit" (wtf? :') ), "Heb je het naar je zin??!", "Wil je wat drinken" et cetera et cetera waren niet van de lucht.

Een goede (mannelijke) kennis was ook aanwezig en ik heb hem gevraagd of hij wist waar dat in godsnaam aan lag, aangezien ik eruit zag als een zwerver met een grote aardbei op haar nek. Zijn antwoord? "Je hebt het overduidelijk naar je zin. Dat is ontzettend leuk om te zien!"

Dus. Zoek iets op dat totally jouw ding is. Geniet ervan, met overvolle teugen.
Voor jezelf, omdat je het hebt verdiend.

...En wellicht. ..Welllicht! Trek je verbaasde, bewonderende en jaloerse blikken van iedereen om je heen, omdat jij het zo ontzéttend naar je zin staat te hebben. Het kan je zomaar een spontaan en geweldig leuk contact opleveren. O+

En zo niet? Dan heb je op z'n minst een geweldige avond gehad. Jóuw avond. Jóuw ding. Halleluja. :D O+
_O_

Inb4 users die zeggen dat dit enkel opgaat voor vrouwen en niet mannen.
  zaterdag 30 april 2011 @ 14:34:02 #237
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96175191
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 14:32 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

_O_

ja dat is ook zo. maar laat ik dit keer maar niet posten dacht ik bij mezelf.

de vrouwen kunnen naar uitgaansdingen gaan, en dan komen vanzelf wel mannen die hoge schijn ophouden, en supersociaal (proberen) te doen op hun af.

quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 14:30 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Weer met iemand mee gegaan? Of dit keer op het toilet in de disco?
als dat zo is, laat dat maar gaan dan.
het is pas erg als ze altijd zo blijft en nooit leert
pi_96175207
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 14:32 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

_O_

Is toch ook zo? :D

Niet de aandacht, maar wel de opmerkingen van ''wil je iets drinken''.
Ron Paul 2012
pi_96175297
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 13:37 schreef deelnemer het volgende:

[..]

We hebben elkaar nog niet irl de hersens in geslagen :D. Maar daarvoor organiseren we een meet.
Och als ik jou daar gelukkig mee maak wil ik ook wel 1:1 je hersens inslaan hoor :P
pi_96175308
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 14:39 schreef Hinke25 het volgende:

[..]

Och als ik jou daar gelukkig mee maak wil ik ook wel 1:1 je hersens inslaan hoor :P
Maar dan gaat hij dood.
Ron Paul 2012
  zaterdag 30 april 2011 @ 14:40:20 #241
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_96175314
Nee. Ik denk dat uitgaan niet echt iets voor mij is.

Meer ga ik niet typen. Er zijn spionnen aanwezig.
pi_96175330
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 14:40 schreef lanterfanteraar het volgende:

Goh. :')

Is ook maar 100x als advies gegeven in dit topic, maar ik ben blij dat je er nu achter bent gekomen. Je begeeft je ergens als je het daar ook geweldig naar je zin kan hebben, zoals Mera's verhaal aantoont. Zo niet, dan heb je er ook niks te zoeken. Dan maak je het jezelf alleen maar moeilijk.
Ron Paul 2012
  zaterdag 30 april 2011 @ 14:42:34 #243
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_96175365
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 14:41 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Goh. :')

Is ook maar 100x als advies gegeven in dit topic, maar ik ben blij dat je er nu achter bent gekomen.
Helemaal niet. Halcon gaat telkens uit. Richard ook. Iedereen gaat uit.
pi_96175379
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 14:42 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Helemaal niet. Halcon gaat telkens uit. Richard ook. Iedereen gaat uit.
Richard moet ook niet uitgaan als hij dat enkel wil om ''liefde'' te vinden. Halcon wel, hij is daar het geschikte persoon voor. Jij niet, Richard niet, MLIG ook niet. Ik ook niet trouwens.

Leer dat eens.
Ron Paul 2012
pi_96175398
quote:
15s.gif Op zaterdag 30 april 2011 14:40 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Maar dan gaat hij dood.
Niet als je dat vakkundig aanpakt :)
pi_96175405
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 14:34 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Is toch ook zo? :D

Niet de aandacht, maar wel de opmerkingen van ''wil je iets drinken''.
Ik bedoel meer dat het helpt om het naar je zin te hebben, niet zo zeer uiterlijk.
pi_96175431
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 14:40 schreef lanterfanteraar het volgende:

Heb jij echt een test gedaan en daar kwam geen schizofrenie uit? :D

Ik kan het nogsteeds niet geloven.
pi_96175531
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 april 2011 14:43 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik bedoel meer dat het helpt om het naar je zin te hebben, niet zo zeer uiterlijk.
Okay, met dat moraal van het verhaal ben ik het helemaal eens.

Uitgaan doe je omdat je het leuk vindt en je het naar je zin wil hebben, niet met de gedachte ''oeh misschien vind ik wel iemand ook al vind ik dit zo eng om te doen, al die mensen brrrr.'' wat Lanterfanteraar denk ik wel een beetje heeft. MLIG al helemaal.
Ron Paul 2012
  zaterdag 30 april 2011 @ 14:52:19 #249
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_96175605
Ik zie wel het verschil in ervaren nu ik dat verhaal van MeraViglosia heb gelezen.
pi_96175640
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 14:52 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik zie wel het verschil in ervaren nu ik dat verhaal van MeraViglosia heb gelezen.
What's gebeurt?
Er zijn hier geen spionnen, dat kan ik je verzekeren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')