Ik studeer er al, ben in feite binnen paar jaar alweer klaar.quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:17 schreef Catbert het volgende:
Je gaat in Utrecht studeren toch? In dat geval maakt het weinig uit, dan leer je bij een fotografiecursus of muziekles nog genoeg vrouwen kennen. Sportverenigingen zoals roeien, tennis etc. zitten ook meer vrouwen dan mannen. Dansles helemaal, daar is een chronisch gebrek aan mannen.
Dat vraag ik mij ook af. Er zijn ook dingen die ik wil gaan doen om uit mijn isolement te komen maar ik weet eigenlijk niet goed wat.quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:53 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik studeer er al, ben in feite binnen paar jaar alweer klaar.
Dat klinken allemaal als dingen die totaal niets voor mij zijnMuziekles nog wel het meeste overigens. De rest heb ik totaal geen talent voor. Maar zie mezelf zoiets sowieso niet gaan doen in mijn eentje eigenlijk
Doen normale mensen zoiets wel in hun eentje?
Ik weet niet of ik normaal ben, maar ben het wel in m'n eentje gaan doen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:53 schreef benzin het volgende:
Ik studeer er al, ben in feite binnen paar jaar alweer klaar.
Dat klinken allemaal als dingen die totaal niets voor mij zijnMuziekles nog wel het meeste overigens. De rest heb ik totaal geen talent voor. Maar zie mezelf zoiets sowieso niet gaan doen in mijn eentje eigenlijk
Kerel, ik weet helemaal niks van de theoretische kant, maar mij is het wel een paar keer gelukt.quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:35 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nou nee er moet wel iets voor gedaan worden.
allemaal dingen gerelateerd aan "zelfvertrouwen", en "uitstraling"
en ook "Gevoel" wanneer het zal werken(anders werkt het alsnog 95% van de keren niet ipv een veel lager percentage)
Good for you!quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:06 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik normaal ben, maar ben het wel in m'n eentje gaan doen.
Deze activiteiten worden juist georganiseerd om mensen bij elkaar te brengen om samen iets te doen. Veel mensen schrijven zch individueel in, sommige komen samen met een bekende. Bij dansen heb je vaak al wel een danspartner als het paardansen betreft. Bij groepsdansen (kan ook) is dat vaker niet zo. Aan alle activiteiten kun je individueel deenemen en dat is zeker normaal. Misschien is Jembé les iets voor jou.quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:53 schreef benzin het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The view from nowhere.
quote:Op zaterdag 30 april 2011 03:03 schreef MeraViglioSa het volgende:
Dan wil ik nog even kwijt aan wie dan ook die zich aangesproken voelt: Uiterlijk is zó niet belangrijk.
Serieus. Setting: een avondje muziek waar ik heel erg op zat te wachten, me voorgenomen iedere minuut aan mezelf te besteden, want hey. Het mag onderhand wel weer na een jaar of? Anderhalf?
Ik kom om 22 uur binnen en ga bij binnenkomst metéén los op de snoeiharde muziek.
Ik heb van tevoren mijn comfy clothes aangetrokken (spijkerbroek, nike air max, niet al te blote, zwarte top). Gewoon iets dat niet super staat maar dat wel comfortabel zit. In combinatie met weinig make-up (slechts een oogschaduw en mascara) en weinig moeite voor het kapsel. Het is tenslotte mijn avond heb ik me voorgenomen, who cares.
Dus ik sta nogal uitdrukkelijk mijn ding te doen (even voor het beeld: gabbermuziek, heel erg hard) en te zweten als een otter want een graad of 40 binnen (zeer klein café). Dan heb ik ook nog zo'n leuke handicap dat als ik ook maar een glas ophef, al een hoofd als een tomaat krijg vanwege de inspanning. Dus hoofd zo rood en gezwollen dat het *letterlijk* lijkt alsof het op ontploffen staat, en haar (en iedere vierkante centimeter aan stof) compleet doorweekt van het zweet. Sta ik te hakken als een idioot.
Ik heb ze niet geteld, maar het aantal reacties van: "Je ziet er goed uit" (wtf?), "Heb je het naar je zin??!", "Wil je wat drinken" et cetera et cetera waren niet van de lucht.
Een goede (mannelijke) kennis was ook aanwezig en ik heb hem gevraagd of hij wist waar dat in godsnaam aan lag, aangezien ik eruit zag als een zwerver met een grote aardbei op haar nek. Zijn antwoord? "Je hebt het overduidelijk naar je zin. Dat is ontzettend leuk om te zien!"
Dus. Zoek iets op dat totally jouw ding is. Geniet ervan, met overvolle teugen.
Voor jezelf, omdat je het hebt verdiend.
...En wellicht. ..Welllicht! Trek je verbaasde, bewonderende en jaloerse blikken van iedereen om je heen, omdat jij het zo ontzéttend naar je zin staat te hebben. Het kan je zomaar een spontaan en geweldig leuk contact opleveren.
En zo niet? Dan heb je op z'n minst een geweldige avond gehad. Jóuw avond. Jóuw ding. Halleluja.![]()
ja dat is ook zo. maar laat ik dit keer maar niet posten dacht ik bij mezelf.quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Inb4 users die zeggen dat dit enkel opgaat voor vrouwen en niet mannen.
als dat zo is, laat dat maar gaan dan.quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:30 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Weer met iemand mee gegaan? Of dit keer op het toilet in de disco?
Is toch ook zo?quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Inb4 users die zeggen dat dit enkel opgaat voor vrouwen en niet mannen.
Och als ik jou daar gelukkig mee maak wil ik ook wel 1:1 je hersens inslaan hoorquote:Op zaterdag 30 april 2011 13:37 schreef deelnemer het volgende:
[..]
We hebben elkaar nog niet irl de hersens in geslagen. Maar daarvoor organiseren we een meet.
Maar dan gaat hij dood.quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:39 schreef Hinke25 het volgende:
[..]
Och als ik jou daar gelukkig mee maak wil ik ook wel 1:1 je hersens inslaan hoor
Goh.quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:40 schreef lanterfanteraar het volgende:
Nee. Ik denk dat uitgaan niet echt iets voor mij is.
Meer ga ik niet typen. Er zijn spionnen aanwezig.
Helemaal niet. Halcon gaat telkens uit. Richard ook. Iedereen gaat uit.quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:41 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Goh.![]()
Is ook maar 100x als advies gegeven in dit topic, maar ik ben blij dat je er nu achter bent gekomen.
Richard moet ook niet uitgaan als hij dat enkel wil om ''liefde'' te vinden. Halcon wel, hij is daar het geschikte persoon voor. Jij niet, Richard niet, MLIG ook niet. Ik ook niet trouwens.quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:42 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Helemaal niet. Halcon gaat telkens uit. Richard ook. Iedereen gaat uit.
Ik bedoel meer dat het helpt om het naar je zin te hebben, niet zo zeer uiterlijk.quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:34 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Is toch ook zo?
Niet de aandacht, maar wel de opmerkingen van ''wil je iets drinken''.
Heb jij echt een test gedaan en daar kwam geen schizofrenie uit?quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:40 schreef lanterfanteraar het volgende:
Nee. Ik denk dat uitgaan niet echt iets voor mij is.
Meer ga ik niet typen. Er zijn spionnen aanwezig.
Okay, met dat moraal van het verhaal ben ik het helemaal eens.quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat het helpt om het naar je zin te hebben, niet zo zeer uiterlijk.
What's gebeurt?quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:52 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik zie wel het verschil in ervaren nu ik dat verhaal van MeraViglosia heb gelezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |