ja heur... ik ging weerquote:
Vrouwenquote:Op vrijdag 29 april 2011 15:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja heur... ik ging weer![]()
snifraar is dat toch... ah........... die twee houden gewoon van elkaar
![]()
da's mooi
quote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:44 schreef Felixa het volgende:
Toch allemaal wat stijfjes. Ik bedoel... je kan je kersverse echtgenote toch wel even vastpakken als je haar een zoen geeft. Nee, meneer blijft met zijn handjes gevouwen staan.
Dit vond ik echt veel mooier, echter, warmer, minder afstandelijk etc.
Dat is niet zo zeepzaadje/huilbak gelukkig.quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Je Moeder !
ow... dat klopt ook nog denk ik
Ik zie dit alexander-maxima zoenfragment nu voor het eerst (ik zat in China tijdens dat huwelijk). Maar dit is echt typisch Nederlands hoor. Op de meeste plaatsen in de wereld is dit gewoon "not done".quote:
ik kruip wel terug in mijn hoekjequote:Op vrijdag 29 april 2011 15:18 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat is niet zo zeepzaadje/huilbak gelukkig.
Gewoon een beetje realistisch blijven.quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik kruip wel terug in mijn hoekje![]()
nare man
alweer bijna 10 jaar geleden, gaat snel!quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
![]()
da's mooi
M'n schoondochter uit London is over en die kijkt/keek BBC jaquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:58 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Zit je serieus daarvoor uren naar de TV te koekeloeren?
Wat ben ik blij dat we 'anders' zijn. Echt.quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:19 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ik zie dit alexander-maxima zoenfragment nu voor het eerst (ik zat in China tijdens dat huwelijk). Maar dit is echt typisch Nederlands hoor. Op de meeste plaatsen in de wereld is dit gewoon "not done".
Het zijn de Nederlanders die hierin afwijkend zijn, niet de Britten.
Tering, toen had je pas veel damschreeuwers...quote:
Inderdaad, alles beter dan die oerconservatieve Britten met hun 100, nee, 1000 jaar oude tradities.:')quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:24 schreef yvonne het volgende:
Wat ben ik blij dat we 'anders' zijn. Echt.
Ik ga zelf ook niet in het openbaar zo lopen kleffen (uitgezonderd Fok meetings)quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat we 'anders' zijn. Echt.
Goed dat je het erbij zegtquote:Op vrijdag 29 april 2011 15:27 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ik ga zelf ook niet in het openbaar zo lopen kleffen (uitgezonderd Fok meetings)
Ja, schuif het maar af op je schoondochter. Jij keek mee.quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
M'n schoondochter uit London is over en die kijkt/keek BBC ja
quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:32 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ja, schuif het maar af op je schoondochter. Jij keek mee.
Ik wist het. U is gewoon ook een zeepzaadje.quote:
Ahhh ik krijg ook nog steeds een brok in m'n keel als ik dat ziequote:Op vrijdag 29 april 2011 15:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
![]()
da's mooi
quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:30 schreef tong80 het volgende:
Hier ook even vermelden dat ik de strakke jurk van de zus van de bruid übergeil vind.
Met allerlei fotoshop filters moet zo'n jurk toch weg te filteren zijn?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |