Dat ben ik niet, da's Blubberzwijnquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:56 schreef Kugari-Ken het volgende:
misschien toch maar TheVulture in een jurk...
TV heeft er nog nooit zo mooi uitgezien op haar trouwdag:
[ afbeelding ]
Darling they make you look fat.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:03 schreef Breezerslet17 het volgende:
[ afbeelding ]
hoe staan deze oorbellen?
ik heb jouw msn nog steeds niet, daarom mag je niet mee praten over prachtige jurken en huwelijken.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:06 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Dit belooft een goed topic te worden.
Nu jij er bent wel jaquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:06 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Dit belooft een goed topic te worden.
In dat geval hou ik m'n MSN nog even voor mezelf.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:06 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
ik heb jouw msn nog steeds niet, daarom mag je niet mee praten over prachtige jurken en huwelijken.
quote:
Ik heb hier ook wel van die collega's ja.. die binnenkomen als enorme strebers en denken dat ze god's gift to the company zijn... die worden binnen no time massaal uitgekotstquote:Op vrijdag 29 april 2011 15:52 schreef Ang3l het volgende:
Jaaaa, ik vind dta een heeeele gewaagde uitspraak als je hie rpas net een maandje zit. ZO maak je geen vrienden
(en de rest van de afdeling mocht hem al niet, dus dat is bij deze de HELE afdeling geworden).
Ik maak me al lang niet meer druk, maar tis gewoon geen stijlquote:Op vrijdag 29 april 2011 16:08 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Ik moest wel een beetje lachen.![]()
Maak je niet zo druk.
Ik moest vooral lachen om de *handjes in de zij*quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik maak me al lang niet meer druk, maar tis gewoon geen stijl
En dat zal ie weten ook *vijlt nagels*
Nee.quote:
De vraag in dat geval is natuurlijk: Wie luistert er naar jou?quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:42 schreef Kugari-Ken het volgende:
/care
Als mensen niet lekker zijn, dan hoef je niet naar ze te luisteren. Dat is de reden waarom ik niet naar mijn baas luisteren, en waarom de helft van dit topic aan me voorbij gaat.
Sorry, wat zei je?quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:42 schreef Kugari-Ken het volgende:
/care
Als mensen niet lekker zijn, dan hoef je niet naar ze te luisteren. Dat is de reden waarom ik niet naar mijn baas luisteren, en waarom de helft van dit topic aan me voorbij gaat.
Dat klinkt als een Guus Meeuwis-liedje.quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:12 schreef Steve het volgende:
En toen begon het te hagelen en te regenen..
Die hadden de wind in hun rugquote:Op vrijdag 29 april 2011 17:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat klinkt als een Guus Meeuwis-liedje.
Laat dat maar mooi in B. hangen... ik moet nog weg vanavondquote:Op vrijdag 29 april 2011 17:12 schreef Steve het volgende:
Hier onweer nu.quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:12 schreef Steve het volgende:
Ik zie hier zometeen ook nog wel donder en bliksem en dat soort gespuis aankomen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:12 schreef Steve het volgende:
Daar zat geen hagel in!!! Alleen donder, bliksem, en regen van meeeeeeeters bier. En wind, die hadden ze ook ja. In hun rug.quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat klinkt als een Guus Meeuwis-liedje.
Hebben ze al een standbeeld voor je opgericht in die tent? Dankzij jou kunnen ze de huur al betalenquote:
Geloof me, ik kom er nog weinig vergeleken met veel andere mensenquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hebben ze al een standbeeld voor je opgericht in die tent? Dankzij jou kunnen ze de huur al betalen
Je had me kunnen bellenquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:05 schreef Ang3l het volgende:
EN KAN HET GVD OPHOUDEN MET ONWEREN!!??
Of er moet ff een brede vent naar me toe komen waar ik tegenaan kan schuilen en kruipen
Die komen ookquote:
FFFUUUUquote:
jij speelt dan ook geen minecraftquote:
CREEPER!quote:
Mogge.quote:
Kontje verkopen achter het station.quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:23 schreef Kugari-Ken het volgende:
Wat ga je daar doen, jij vieze oude man?
quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:19 schreef Tomasso het volgende:
Erik, malle brabo. Ik ga zo naar Eindhoven.
Ga je kontje verkopen achter het station.quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:33 schreef Kugari-Ken het volgende:
Heeft iemand een goed idee voor me, ik wil iets gaan doen, maar ik heb geen idee wat.
dat wordt vervelend dan, ik ben nu ook naar Eindhovenquote:Op zaterdag 30 april 2011 10:52 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Mogge.
Tutututututu.
Ow, en die discussie over koningshuizen!!!! En TV en Breezersletje mag ik niet meer
.
Thuisquote:
Thuis in Utrecht toch niet? Het is vakantie!quote:
Is Tomasso te oud voor jou?quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Ang3l mag 'm hebben. Tomasso is me te lang. En ik hem te oud en nog wat andere dingen
.
buufquote:Op zaterdag 30 april 2011 13:31 schreef Ang3l het volgende:
Buuf sms'te gewoon vanochtend "Wat wil je van de bakker?" en heeft gewoon ontbijt gemaakt voor me
Hehe ja.quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:46 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Iedereen gaat straks weg uit Amsterdam, kun jij rustig komen
Proest, daar ging mijn koffie bijna.quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:10 schreef TheaterMaMa het volgende:
[ afbeelding ]
Dat was het weer voor koninginnenacht/dag dit jaar, zoals jullie me kennen subtiel geaccessoired
[ afbeelding ]
Boven de nek is er aan gedacht jah, de rest vind ik een beetje standaard hoorquote:Op zaterdag 30 april 2011 20:22 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Proest, daar ging mijn koffie bijna.![]()
Je hebt er wel je best op gedaan.![]()
verveling héquote:
Ik had volgens mij nog nooit een foto gezien van TheaterMaMa, dus ik moest ook wel een beetje lachen om zijn prethoofd.quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:27 schreef Peter het volgende:
[..]
Boven de nek is er aan gedacht jah, de rest vind ik een beetje standaard hoor
Ik heb dat één keer gezien bij een maat, maar ik snap nog steeds niet wat daar leuk aan kan zijn. Die sissende exploderende zombies ook.quote:
Kijk maar eens rond op mijn facebook dan vermaak genoegquote:Op zaterdag 30 april 2011 20:29 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ik had volgens mij nog nooit een foto gezien van TheaterMaMa, dus ik moest ook wel een beetje lachen om zijn prethoofd.
isgewoon humor om iets te bouwen, ik kan heet ook niet achermekaar spelen maar af en toe wel leukquote:Op zaterdag 30 april 2011 20:31 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ik heb dat één keer gezien bij een maat, maar ik snap nog steeds niet wat daar leuk aan kan zijn. Die sissende exploderende zombies ook.
nou geloof me, dit was de meest uitbundige, daarbij komt dat ik donderdag pas weer benaders werd voor de presentatie'squote:Op zaterdag 30 april 2011 20:27 schreef Peter het volgende:
[..]
Boven de nek is er aan gedacht jah, de rest vind ik een beetje standaard hoor
presentaties?quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:34 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nou geloof me, dit was de meest uitbundige, daarbij komt dat ik donderdag pas weer benaders werd voor de presentatie's
De presentatie van de optredens gisteren en vandaag waren in mijn handen, dit was vast geen goed Nederlandsquote:
Op een groot podium?quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:01 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
De presentatie van de optredens gisteren en vandaag waren in mijn handen, dit was vast geen goed Nederlands
Jazeker, hoezo verbaasd je dat?quote:
Lijkt me wel gaaf maar engquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Jazeker, hoezo verbaasd je dat?
ditquote:
dit, en weten dat ik er de stem voor heb.quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Lijkt me ook wel machtig om op een heel groot podium iets te doen. Ook wel gedaan trouwens, met orkesten en ooit wel eens als solist klarinet gespeeld met een echt professioneel orkest.
Maar wel eng. Lijkt me tof om te zingen, maar dan moet ik eerst voor publiek durven zingen
.
en laat ik nu geen attitude hebbenquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Is ook geen goede graadmeter he. Sowieso, is het meer de attitude dan de stem die je tot een podium brengt.
quote:
inderdaad, ik moet gewoon een self-image van "ik ben de beste" op gooienquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:55 schreef Peter het volgende:
Wel doen!
Je weet toch dat er hier mensen vals zijn, dus dan kun je negatief commentaar gemakkelijk afdoen.
Die kroon ken ik ergens vanquote:Op zaterdag 30 april 2011 20:10 schreef TheaterMaMa het volgende:
[ afbeelding ]
Dat was het weer voor koninginnenacht/dag dit jaar, zoals jullie me kennen subtiel beaccessoired
[ afbeelding ]
heb je wel gelijk in jaquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Mja, ik vind dat je het wel of niet hier dingen posten niet moet laten afhangen van wat mensen er hier van gaan vinden. Je moet uiteindelijk posten wat je wil posten. Niet wachten tot iedereen hier zegt "Ah toe, post toch! Doe maar! We willen het best even beluisteren" zodat als de reactie dan tegenvalt je je kan verschuilen achter het "Ja, maar ik wilde het ook eigenlijk niet posten, maar ik heb me laten overhalen door jullie".
Snap je?
Wil je nou zeggen dat jij bang bent dingen te posten en dat je het fijn vindt dat er meer mensen bang zijn?quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Mja, ik vind dat je het wel of niet hier dingen posten niet moet laten afhangen van wat mensen er hier van gaan vinden. Je moet uiteindelijk posten wat je wil posten. Niet wachten tot iedereen hier zegt "Ah toe, post toch! Doe maar! We willen het best even beluisteren" zodat als de reactie dan tegenvalt je je kan verschuilen achter het "Ja, maar ik wilde het ook eigenlijk niet posten, maar ik heb me laten overhalen door jullie".
Snap je?
Nee.quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:02 schreef Peter het volgende:
[..]
Wil je nou zeggen dat jij bang bent dingen te posten en dat je het fijn vind dat er meer mensen bang zijn?
Soms zeggen mensen "Nee ik doe het eeeecht niet", hopende overgehaald te worden door een ander. Soort van positive reassuring of zo.quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Snap je?
Ja, ik ben er ook bekend meequote:Op zaterdag 30 april 2011 23:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Soms zeggen mensen "Nee ik doe het eeeecht niet", hopende overgehaald te worden door een ander. Soort van positive reassuring of zo.
En dan hoop je dat anderen zeggen "Ach, het is wél goed genoeg." als je het ze dan toch maar laat zien?quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:07 schreef gastwatdefok het volgende:
ik heb soort van een constante afwijzing van dingen die ik doe/maak
zo van "dit kan nooit goed genoeg zijn." dat soort dingen
nee, eerder van "zie je nou wel dat het vreselijk is"quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En dan hoop je dat anderen zeggen "Ach, het is wél goed genoeg." als je het ze dan toch maar laat zien?
In het geval van het Wilhelmus inzetten vanmiddag ging het vooral om attitude ja en niet omdat ik zo geweldig zingquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Is ook geen goede graadmeter he. Sowieso, is het meer de attitude dan de stem die je tot een podium brengt.
Bevestiging zoeken.quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En dan hoop je dat anderen zeggen "Ach, het is wél goed genoeg." als je het ze dan toch maar laat zien?
Ja, minstens 19, oeroudquote:Op zondag 1 mei 2011 01:47 schreef gastwatdefok het volgende:
ik zie er oud uit volgens iemand...
http://a7.sphotos.ak.fbcd(...)_874330_392760_n.jpg
Je ziet er uit als iemand van 17quote:Op zondag 1 mei 2011 01:47 schreef gastwatdefok het volgende:
volgens die gast zie ik eruit als in m'n mid 30 lolquote:
Mwa. 33.quote:Op zondag 1 mei 2011 01:47 schreef gastwatdefok het volgende:
Heb je gister veel klandizie gehad achter het station ja?quote:
quote:Op zondag 1 mei 2011 01:47 schreef gastwatdefok het volgende:
quote:
quote:Op zondag 1 mei 2011 10:27 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Heb je gister veel klandizie gehad achter het station ja?
Morfine nodig?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flaming hot
quote:Op zondag 1 mei 2011 12:50 schreef Breezerslet17 het volgende:
Spuit me maar vol..Wat slecht weer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey, learn to take a compliment.
[i]Thanks. [/i]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flaming hot
quote:Op zondag 1 mei 2011 12:50 schreef Breezerslet17 het volgende:
Spuit me maar vol..Hihihi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
quote:Op zondag 1 mei 2011 15:30 schreef Ang3l het volgende:
Oh fuck,..... volgens mij is ie ook echt heteroHeb ik weer hoor! Of nou ja, in ieder geval anders pas nèt uit de kast.
Moet wel zeggen dat dit voor mij helemaal nieuw is dus best spannend. Heb ff getwijfeld of ik het berichtje wel zou sturen.
AwwSchattig.
Hoe krijg je het voor elkaarquote:Op zondag 1 mei 2011 15:30 schreef Ang3l het volgende:
Oh fuck,..... volgens mij is ie ook echt heteroHeb ik weer hoor! Of nou ja, in ieder geval anders pas nèt uit de kast.
Moet wel zeggen dat dit voor mij helemaal nieuw is dus best spannend. Heb ff getwijfeld of ik het berichtje wel zou sturen.
AwwSchattig.
Ik ken datquote:Op zondag 1 mei 2011 15:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Ang3l. Waar haal je ze toch allemaal vandaan. Ik krijg alleen contact met vieze oude mannetjes
.
Ew...quote:Op zondag 1 mei 2011 15:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Laatst nog iemand op Scruff (soort Grindr)
: "Zin om bij mij te komen rukken en dat ik dan naar je kijk?"
Eh, nee bedankt.
Wat.quote:Op zondag 1 mei 2011 15:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Eh, nee bedankt.
Scruff?quote:Op zondag 1 mei 2011 15:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Eh, nee bedankt.
ben weer lekker bezig toch?quote:
dan zijn we dus beiden de newbie markt aan het verkennen, het verschil hierin alleen is, is dat deze newbie jou opzoekt, met die van mij weet ik dus niet of het wederzijds is...quote:Op zondag 1 mei 2011 14:07 schreef Ang3l het volgende:
What the hell!
Ik had afgelopen vrijdag (k-nacht) sjans in O'sheas, de Irish Pub hier. daar komen eigenlijk meestal alleen hetero's en stoere mannen.... maar ik had dus een soort van (woordeloze) flirt met eentje op afstand. Krijg ik nu gewoon een facebook bericht:
Hé, got ya....
dat was spannend vrijdag bij de O'sheas....
Koninginnedag was mooi, heb je niet meer gezien maar ben wel benieuwd of er nog meer achter die flirt zit
But but... uh....
ik BEN van hoogstaand niveauquote:Op zondag 1 mei 2011 16:17 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Jaja, het is weer van hoogstaand niveau!
nou... dan kom je in de uitdroogfase.quote:
ik hoop dat ik nog ga piekenquote:Op zondag 1 mei 2011 16:30 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nou... dan kom je in de uitdroogfase.
Sommige mensen pieken vroeg, te vroeg.
Sommige mensen zijn alleen als baby mooi bijvoorbeeld.
Ik ben ook jong geweest.
En mooi ook, misschien, alleen is het toen niemand opgevallen, dus misschien komt het nog.
Het is een zegening om mooi en jong tegelijk te zijn.
Mooi stukje proza wel.quote:Op zondag 1 mei 2011 16:30 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nou... dan kom je in de uitdroogfase.
Sommige mensen pieken vroeg, te vroeg.
Sommige mensen zijn alleen als baby mooi bijvoorbeeld.
Ik ben ook jong geweest.
En mooi ook, misschien, alleen is het toen niemand opgevallen, dus misschien komt het nog.
Het is een zegening om mooi en jong tegelijk te zijn.
quote:
quote:"Zin om bij mij te komen rukken en dat ik dan naar je kijk?"
lolwat?quote:
quote:Op zondag 1 mei 2011 16:43 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
lolwat?
waar tover je dat dan vandaan
quote:Op zondag 1 mei 2011 15:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Eh, nee bedankt.
danke sheun Erik, mijn andere homiequote:
onder anderequote:
Je liet toch een bos bloemen bezorgen?quote:Op zondag 1 mei 2011 16:58 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
onder andere
binnekort jarig
en me vriend jarig :3
heb allemaal dingen gekocht voor hemmmm
24 rooie rozuh, doos chocola, en een ringquote:Op zondag 1 mei 2011 17:03 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Je liet toch een bos bloemen bezorgen?
Hehe.quote:Op zondag 1 mei 2011 17:08 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
24 rooie rozuh, doos chocola, en een ring
jah,quote:
Weet ik veelquote:Op zondag 1 mei 2011 15:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Ang3l. Waar haal je ze toch allemaal vandaan. Ik krijg alleen contact met vieze oude mannetjes
.
En het verschil is dat mijn newbie zo rond de 30 is en die van jou 21quote:Op zondag 1 mei 2011 16:13 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dan zijn we dus beiden de newbie markt aan het verkennen, het verschil hierin alleen is, is dat deze newbie jou opzoekt, met die van mij weet ik dus niet of het wederzijds is...
Dat dus.quote:
quote:
quote:
my milkshake brings all the boys to the yard...quote:Op zondag 1 mei 2011 10:27 schreef Tomasso het volgende:
Heb je gister veel klandizie gehad achter het station ja?
Wie gaat er een ring voor een vreemdeling kopen?quote:Op zondag 1 mei 2011 18:39 schreef Tomasso het volgende:
Een ring kopen voor iemand die je niet kent.
Is dat speciaal dan?quote:
Die teddybeer voor z'n stoeipoes in de VS.quote:Op zondag 1 mei 2011 18:44 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Wie gaat er een ring voor een vreemdeling kopen?
Dat is net zoiets als schoenen voor een ander kopen.
lolwatquote:Op zondag 1 mei 2011 18:47 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Die teddybeer voor z'n stoeipoes in de VS.
de eerste echte dag van de vakantie! Natuurlijk is dat superspeciaal.quote:
ohw... weet hij de ringmaat wel van zijn vriendingetje?quote:
Aangezen het filmpje begint met "The latest music player" gok ik dat het ene music player is en dat het muziek afspeelt.quote:Op zondag 1 mei 2011 18:57 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik weet niet WAT het is en WAT het voor moet stellen, maar ik wil en moet het hebben!
Denk 't wel. Tis koel, blijft lang koel. Dus ja, waaom niet.quote:Op zondag 1 mei 2011 19:35 schreef TheaterMaMa het volgende:
zo'n wijnflessenicepack zou dat kunnen voor het koelen voor een kniekneuzing
die heeft het volgens mij wel gehad met die bruiloftquote:Op zondag 1 mei 2011 19:36 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik vind dat meisje schattig.
[ afbeelding ]
Hallo. Ik ben hetero. Hoe is het?quote:Op zondag 1 mei 2011 17:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weet ik veelIk heb gewoon iets met hetero's!
Jij bent veel te vals om hetero te zijnquote:
Die laatste met die handen op de oren.quote:Op zondag 1 mei 2011 19:36 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik vind dat meisje schattig.
[ afbeelding ]
Was sich liebt das neckt sich.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jij bent veel te vals om hetero te zijn
[vals om het vals] Wanneer word jij hip?quote:Op zondag 1 mei 2011 19:26 schreef Ang3l het volgende:
Buiten dat 1 van de danseressen mijn buurvrouw is komt een ander nu om de hoek wonen![]()
Super leuk! En dan is mijn schuinonder buurman gespierd en hete en maakt de ander op deze verdieping hippe robots ( http://www.flobot.nl ) Dit wordt nog wel eens een leuk hipappartementencomplex
![]()
...en speaking of... waar is Ang3l eigenlijk? Hijs toch niet aan het koken?quote:
en toen viel er een handtasje uit z'n mond.quote:
Het gaat om de boodschap, snap dat dan, zeiksnol!quote:Op zondag 1 mei 2011 20:35 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
en toen viel er een handtasje uit z'n mond.
Oh je bedoelt dat Groenlinks straks niks gaat doen tegen openbare dronkenschap, en dat als er straks meisjes lastig gevallen worden door zuiplappen... we dat netjes moeten negeren?quote:Op zondag 1 mei 2011 20:36 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het gaat om de boodschap, snap dat dan, zeiksnol!
als een meisje wordt lastiggevallen door een zuiplap, moet je zelf actie ondernemen.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:37 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Oh je bedoelt dat Groenlinks straks niks gaat doen tegen openbare dronkenschap, en dat als er straks meisjes lastig gevallen worden door zuiplappen... we dat netjes moeten negeren?
ik hoop dat je een grapje maakt, want anders ga ik echt heel hard huilen. Alsof een drankverbod in parken en op straat ook maar iets helpen tegen mongolen die in de kroeg of thuis zichzelf helemaal klem zuipenquote:Op zondag 1 mei 2011 20:37 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Oh je bedoelt dat Groenlinks straks niks gaat doen tegen openbare dronkenschap, en dat als er straks meisjes lastig gevallen worden door zuiplappen... we dat netjes moeten negeren?
Hey Vlarpje... ben je nog steeds alcoholist?quote:
Mike, euhm.. nou, het zit zo, uh... nee, ik ben geen alcoholist hoor. Ik bedoel, ik uh heb al minstens 16 uur geen alcohol meer op! Dussuh, je kunt zeggen wat je wilt... maar alcoholist!? Nee, echt niet hoor!quote:Op zondag 1 mei 2011 20:43 schreef Parleur het volgende:
[..]
Hey Vlarpje... ben je nog steeds alcoholist?
Owh 16 uur. Dus feitelijk als je een boer laat, ben je weer gewoon dronken?quote:Op zondag 1 mei 2011 20:44 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mike, euhm.. nou, het zit zo, uh... nee, ik ben geen alcoholist hoor. Ik bedoel, ik uh heb al minstens 16 uur geen alcohol meer op! Dussuh, je kunt zeggen wat je wilt... maar alcoholist!? Nee, echt niet hoor!
Ja ja, daar kun jij nog wat van leren! Jammer dat al die provincialen het verpestenquote:Op zondag 1 mei 2011 20:49 schreef Parleur het volgende:
[..]
Owh 16 uur. Dus feitelijk als je een boer laat, ben je weer gewoon dronken?
En ik hoorde dat je tegenwoordig in een grote mensen stad woont?
Ik vind Rotterdam ook een van de mooiste en meest schilderachtigste parkeerterreinen van Nederland! En nu hoef je ook niet meer veertien dagen te reizen voor je een Gall & Gall ziet natuurlijk. Jammer weer dat er iets mis is gegaan met de uitnodigingen van de housewarming!quote:Op zondag 1 mei 2011 20:51 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja ja, daar kun jij nog wat van leren! Jammer dat al die provincialen het verpesten
En nee, ik ben weer helemaal nuchter kan ik je zeggen
quote:Op zondag 1 mei 2011 20:37 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Tssssss, mijn chocolade melk is ondertussen koud geworden.quote:
Stop er wat strohrum in en ga daarna meisjes lastigvallen.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:00 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Tssssss, mijn chocolade melk is ondertussen koud geworden.
Ach ga toch fappen op two girls one cup!quote:Op zondag 1 mei 2011 21:00 schreef Tomasso het volgende:
Stop er wat strohrum in en ga daarna meisjes lastigvallen.
Je hebt les nodigquote:
Parleurtje!quote:
Ik was jeugdsentiment aan het opdoen bij Scream 4quote:Op zondag 1 mei 2011 20:14 schreef Parleur het volgende:
[..]
...en speaking of... waar is Ang3l eigenlijk? Hijs toch niet aan het koken?
Drankverbod in parken?! Ik wil godverdomme mijn rosé en salitos mee kunnen blijven nemen ja!!!quote:Op zondag 1 mei 2011 20:42 schreef Vlarp het volgende:
[..]
ik hoop dat je een grapje maakt, want anders ga ik echt heel hard huilen. Alsof een drankverbod in parken en op straat ook maar iets helpen tegen mongolen die in de kroeg of thuis zichzelf helemaal klem zuipen!
Ja ik heb rondgebazuind dat je enorm geschapen bent. Mijn goede daad van 2011.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:59 schreef Kugari-Ken het volgende:
en ineens wil iedereen me op facebook van gay.nl... wtf bbq!
OH NOES!!!!!quote:Op zondag 1 mei 2011 22:59 schreef Ang3l het volgende:
En drankverbod in het park zou het einde betekenen van Erik's magische dranktas!!!!!
We cannot let that happen!!!!!quote:
Voel je vereerd.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:07 schreef Ang3l het volgende:
O God neeee..... ik ben dus volgens mij echt weer de eerste jongen voor de Ierse pub vent.
Why god, WHY!!!!!!!!!!!?
Makkelijk heeft meerdere vormenquote:Op zondag 1 mei 2011 23:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat laat alleen maar zien dat ze je nog niet kennen, want je bent niet makkelijk.
Geef iemand anders ook eens de kans om gefeatured te worden!quote:Op zondag 1 mei 2011 23:11 schreef Ang3l het volgende:
Nah. Heeft Wonderer weer stof voor een nieuw boek straks
Ik heb 3 jaar een relatie gehad met een jongen die voor mij alleen op vrouwen dacht te vallen. En bij 1 van mijn scharrels een jaar of wat geleden kwam ik er na de derde keer achter dat ie een vriendin had. Dus ik weet wel redelijk in welk nest ik me dan ga bevinden. Geen idee of ik me daar nog ene keer aan wil brandenquote:
O jaquote:
Oh, in dat geval.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb 3 jaar een relatie gehad met een jongen die voor mij alleen op vrouwen dacht te vallen. En bij 1 van mijn scharrels een jaar of wat geleden kwam ik er na de derde keer achter dat ie een vriendin had. Dus ik weet wel redelijk in welk nest ik me dan ga bevinden. Geen idee of ik me daar nog ene keer aan wil branden
Maar goed, zodra hij terug is van zakenreis gaan we iets afspreken.
quote:
Weet ik veelquote:
Zeg, jij staat zelf in een boekquote:Op zondag 1 mei 2011 23:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Geef iemand anders ook eens de kans om gefeatured te worden!
Dát zal het geweest zijn. Want dat doe ik nooit, en ik heb ook nooit flirts als ik op stap benquote:Op zondag 1 mei 2011 23:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weet ik veelAangeschoten met de buurvrouw daggeren in de ierse pub?
Was niet autobiografischquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |