Dat ben ik niet, da's Blubberzwijnquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:56 schreef Kugari-Ken het volgende:
misschien toch maar TheVulture in een jurk...
TV heeft er nog nooit zo mooi uitgezien op haar trouwdag:
[ afbeelding ]
Darling they make you look fat.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:03 schreef Breezerslet17 het volgende:
[ afbeelding ]
hoe staan deze oorbellen?
ik heb jouw msn nog steeds niet, daarom mag je niet mee praten over prachtige jurken en huwelijken.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:06 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Dit belooft een goed topic te worden.
Nu jij er bent wel jaquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:06 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Dit belooft een goed topic te worden.
In dat geval hou ik m'n MSN nog even voor mezelf.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:06 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
ik heb jouw msn nog steeds niet, daarom mag je niet mee praten over prachtige jurken en huwelijken.
quote:
Ik heb hier ook wel van die collega's ja.. die binnenkomen als enorme strebers en denken dat ze god's gift to the company zijn... die worden binnen no time massaal uitgekotstquote:Op vrijdag 29 april 2011 15:52 schreef Ang3l het volgende:
Jaaaa, ik vind dta een heeeele gewaagde uitspraak als je hie rpas net een maandje zit. ZO maak je geen vrienden
(en de rest van de afdeling mocht hem al niet, dus dat is bij deze de HELE afdeling geworden).
Ik maak me al lang niet meer druk, maar tis gewoon geen stijlquote:Op vrijdag 29 april 2011 16:08 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Ik moest wel een beetje lachen.![]()
Maak je niet zo druk.
Ik moest vooral lachen om de *handjes in de zij*quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik maak me al lang niet meer druk, maar tis gewoon geen stijl
En dat zal ie weten ook *vijlt nagels*
Nee.quote:
De vraag in dat geval is natuurlijk: Wie luistert er naar jou?quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:42 schreef Kugari-Ken het volgende:
/care
Als mensen niet lekker zijn, dan hoef je niet naar ze te luisteren. Dat is de reden waarom ik niet naar mijn baas luisteren, en waarom de helft van dit topic aan me voorbij gaat.
Sorry, wat zei je?quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:42 schreef Kugari-Ken het volgende:
/care
Als mensen niet lekker zijn, dan hoef je niet naar ze te luisteren. Dat is de reden waarom ik niet naar mijn baas luisteren, en waarom de helft van dit topic aan me voorbij gaat.
Dat klinkt als een Guus Meeuwis-liedje.quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:12 schreef Steve het volgende:
En toen begon het te hagelen en te regenen..
Die hadden de wind in hun rugquote:Op vrijdag 29 april 2011 17:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat klinkt als een Guus Meeuwis-liedje.
Laat dat maar mooi in B. hangen... ik moet nog weg vanavondquote:Op vrijdag 29 april 2011 17:12 schreef Steve het volgende:
Hier onweer nu.quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:12 schreef Steve het volgende:
Ik zie hier zometeen ook nog wel donder en bliksem en dat soort gespuis aankomen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:12 schreef Steve het volgende:
Daar zat geen hagel in!!! Alleen donder, bliksem, en regen van meeeeeeeters bier. En wind, die hadden ze ook ja. In hun rug.quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat klinkt als een Guus Meeuwis-liedje.
Hebben ze al een standbeeld voor je opgericht in die tent? Dankzij jou kunnen ze de huur al betalenquote:
Geloof me, ik kom er nog weinig vergeleken met veel andere mensenquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hebben ze al een standbeeld voor je opgericht in die tent? Dankzij jou kunnen ze de huur al betalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |