Nou nou het is wel je oma waar je over praatquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jawel, maarja, dat arme mensen moet wel in een goed bed. Flikker op mens. Ga naar een hotel.
Neequote:Op vrijdag 29 april 2011 13:41 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon een ander woord voor 'dikke reet'?
Oma en drinken.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nou nou het is wel je oma waar je over praatKun je niet keihard bier gaan zuipen met je oma en als ze dan dronken is leg je haar op de bank en kun jij gewoon in je eigen bed
Baby got backquote:
Whut whut whut.quote:
Heb jij geen billen dan?quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Whut whut whut.
Ik dacht zo lang die man een boobsfetisj heeft maak ik een kans, stapt ie opeens over op billen
Ik vind zelf dat ik een dikke lelijke reet hebquote:
Dan kom je maar bij mij slapenquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oma en drinken.Ze was al in shock toen mijn moeder zo fijn was om te vertellen dat ik wat moeite had met opstaan omdat ik een kater had en we daarom de vorige keer wat laat waren.
Dat mag dus nietquote:
Ja dan wil ik niet met je naar het naaktstrand hequote:Op vrijdag 29 april 2011 13:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind zelf dat ik een dikke lelijke reet heb
Dan toch met mn ajaxbikini naar scheveningenquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dan wil ik niet met je naar het naaktstrand he
quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan toch met mn ajaxbikini naar scheveningen
Ja zit niks anders op danquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan toch met mn ajaxbikini naar scheveningen
Nou hebben jullie wel het hele strand voor jullie zelfquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dan wil ik niet met je naar het naaktstrand he
quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wees gerust, ik draag mijn feyenoord zwemstring
En ik lig op mijn Ajaxstrandlaken danquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zou ik niet doen, dan zink je naar de bodemquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daar ga ik dus niet op liggen hequote:Op vrijdag 29 april 2011 13:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En ik lig op mijn Ajaxstrandlaken dan
That's the plan my dear.quote:
Nu ook, alleen dan van een afstand.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
That's the plan my dear.
Anders val je me de hele tijd lastig enz
Vlindermes mee naar het strand dusquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nu ook, alleen dan van een afstand.
Ga ik mijn feyenoord balletje de hele tijd naar je hoofd gooien
Neem een ghettoblaster mee met Feyenoord muziek eropquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nu ook, alleen dan van een afstand.
Ga ik mijn feyenoord balletje de hele tijd naar je hoofd gooien
Gaat een gezellig dagje strand wordenquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vlindermes mee naar het strand dus
Wanneer gaan wequote:Op vrijdag 29 april 2011 13:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gaat een gezellig dagje strand worden
Zokunen met mashupsquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:00 schreef Samzz het volgende:
Wie gaat wat draaien zo? Ik kan 't rooster niet openen, dan gaat m'n computer doodt
Was op CNN ook een heel item of het internet het zou trekken.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:03 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Godsamme, kreeg ik een incident binnen dat onze vestiging in Den-Bosch zo langzaam is.
Blijkt dat er gruwelijk veel van die vrouwen daar de bruiloft aan het streamen zijn____
Vrouwenquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:03 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Godsamme, kreeg ik een incident binnen dat onze vestiging in Den-Bosch zo langzaam is.
Blijkt dat er gruwelijk veel van die vrouwen daar de bruiloft aan het streamen zijn____
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |