quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:37 schreef SamuelofSEK het volgende:
Dat ene plaatje is volgens mij van die Sarah Polley film, maar titel gaat me niet lukken.
Dat geldt inderdaad voor de nieuwere, onbekende film met het koppel.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:40 schreef Doff het volgende:
Niet Away we Go, maar een vergelijkbare titel.
Ik blijk dan ook geen enkele film te hebben gezien waar je z'n gezicht in ziet. Zal wel weer in de war zijn met een ander, zoals wel vakerquote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:45 schreef SamuelofSEK het volgende:
Volgens mij zit ze ook nog in een van die verfilmingen van zo'n bekende sci-fi schrijver, maar die zal je ook wel niet zoeken.
Juist!quote:
Eehmm.... away en 3 woorden zijn toch bij elkaar 4 woorden ?quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:41 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Dat geldt inderdaad voor de nieuwere, onbekende film met het koppel.
Begint ook met Away én drie woorden.
Het had misschien iets duidelijker gemogen, maar er staat niet voor niks een accent aigu op de 'e'.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:59 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Eehmm.... away en 3 woorden zijn toch bij elkaar 4 woorden ?
Gillingham +1quote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:06 schreef SamuelofSEK het volgende:
Kunnen ze dat elk jaar daar niet doen?
The Matrix?![]()
Iets zegt me dat je daar wel eens gelijk in kan hebben.quote:
Daar raak ik al een beetje aan gewendquote:Op vrijdag 29 april 2011 15:07 schreef Gillingham het volgende:
[..]
[..]
Iets zegt me dat je daar wel eens gelijk in kan hebben.
Een schande overigens.
De film die ik zoek is nieuwer en niet Amerikaans.quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:07 schreef Dopekoe het volgende:
Persoonlijk vind ik Jaws heel slecht gedubbed in Duitsland
quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:10 schreef picodealion het volgende:
Het is dus een Engelse film, slecht gedubbed in het Duits?
Dat denk je juist.quote:
Sha +1quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |