Die lag toch redelijk voor de hand, Sands?quote:
Ja..maar dat is de enige die ik nog niet heb gezien dus ik dacht er ook niet aan lolquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:17 schreef Doff het volgende:
[..]
Die lag toch redelijk voor de hand, Sands?
Slechts een klein gedeelte speelt zich af op het dak, maar het probleem is dat enkel van deze memorabele scene plaatjes te vinden zijn.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:27 schreef Doff het volgende:
Ik heb die films nooit gezien, maar afgaande op FMT krijg ik het idee dat ze in Infernal Affairs de volledige speelduur op een dak van een wolkenkrabber staan.
Trivia van welke filmquote:In 1947, an FBI analyst submitted, without comment, an addition to a running memo on "Communist infiltration of the motion picture industry," recording the opinion of an industry source who said that the film's "obvious" attempt to discredit bankers "is a common trick used by Communists."
Its a Wonderful Life is uit 1946, dus een jaartje erna gingen ze gek doenquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:34 schreef Doff het volgende:
It's a Wonderful Life, een aantal jaren na datum?
Eigenlijk komen de laatste 2 woorden op hetzelfde neer...maarjaquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:47 schreef Sands het volgende:
De films draaien allemaal om de vrouwelijke hoofdrolspeelster?
Hij berucht?quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:52 schreef Sands het volgende:
Alfred Hitchcock was betrokken bij alle films?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |