Hadden ze maar niet zo'n lelijk paasei op moeten doen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:30 schreef MaLo het volgende:
Whehehe Beatrice en Eugenie konden niet eens rechtop zitten in de auto, met hun hoedjes
Ja, vooral dat ene hoedje met die strikvorm erin, of wat het ook mag wezen. Vreselijk.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:31 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ze zien er niet uit, dat niemand ze even dat afgeraden heeft zeg.
Slechte smaak is erfelijk.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:31 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ze zien er niet uit, dat niemand ze even dat afgeraden heeft zeg.
Echt afgrijselijke hoedenquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:30 schreef MaLo het volgende:
Whehehe Beatrice en Eugenie konden niet eens rechtop zitten in de auto, met hun hoedjes
Wat, serieus?quote:
Volgens mij zouden ze daar sowieso al niet naartoe gaan ivm hun verplichtingen in NL morgen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:34 schreef Ceetje.. het volgende:
oh, hoor net op TV dat wimlex en maxima alleen op de receptie zijn uitgenodigd, niet op het galabal
Baas boven baasquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:34 schreef Ceetje.. het volgende:
oh, hoor net op TV dat wimlex en maxima alleen op de receptie zijn uitgenodigd, niet op het galabal
jaja ze mogen gewoon niet komenquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij zouden ze daar sowieso al niet naartoe gaan ivm hun verplichtingen in NL morgen.
Anders lopen ze morgen met een kater door Limburgquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:34 schreef Ceetje.. het volgende:
Lijkt me aan te raden met al die stomme spelletjes die er wrs weer zijnquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Anders lopen ze morgen met een kater door Limburg
quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:39 schreef SEMTEX het volgende:
Mehehe. De paashaas heeft gebeld: hij had nog wat eieren laten liggen..
[ afbeelding ]
Vind ik wel meevallen. Ze had ook op Sarah kunnen lijken. En ze kijkt minder nors dan haar zusje.quote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:39 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
Incl. strikquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:39 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |