neuh tis maar engels, dat verstaan we wel toch?quote:
zal wel dan ja.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:18 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
zou dat moeten, ze doet 't de hele tijd al
Ik denk dat het inderdaad zo hoort.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:18 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
zou dat moeten, ze doet 't de hele tijd al
Heeft ze dan goed en snel geleerd. Ze timen het goed samen.quote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:19 schreef Ceetje.. het volgende:
eindelijk een cap waarop ze een beetje lachen
[ afbeelding ]
dat hoort sowiesoquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:19 schreef miss-jones25 het volgende:
[..]
deed camilla toch ook voor de konigin in de kerk voor de bruiloft ?
Ik vind het wel makkelijk.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:18 schreef DarkElf het volgende:
[..]
neuh tis maar engels, dat verstaan we wel toch?
Kijk zo vaak britse tv, veel leukere programma's dan op Hollandse tv
Lijkt me wel maar kan t me niet herinneren.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:20 schreef miss-jones25 het volgende:
[..]
doet maxima dat ook dan voor beatrix ?
Volgens mij hechten de Britten daar veel meer waarde aan.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:20 schreef miss-jones25 het volgende:
[..]
doet maxima dat ook dan voor beatrix ?
Belooft wat voor vannacht.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:17 schreef DarkElf het volgende:
elke keer als hij salueert buigt zij haar hoofd.
Die voor de kijker rechts ziet er anders uit alsof ie in slaap gaat vallen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:22 schreef DarkElf het volgende:
das vast een bodyguard achter t stel op de koets, hij zit zo om zich heen te loeren.
Bedoelde de linker ookquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:23 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Die voor de kijker rechts ziet er anders uit alsof ie in slaap gaat vallen.
Ow hehequote:
Als ze als samen woonden heeft ze al wel vaker het hoofd gebogen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |