Ja, waarschijnlijk wel.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:35 schreef RenRen- het volgende:
Kunnen CC-gegevens onderschept worden?
Leuk voor mijn moeder, weer.
zou ik wel ff checken onder welke voorwaarden dat verzekerd is: valt over het algemeen erg tegen net als die zogenaamde garantie op gekochte artikelenquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:37 schreef Ferdii het volgende:
ik blokkeer helemaal niets. Laat maar leegplunderen, is toch verzekerd.
Dan wordt het een grote gemeenschappelijke zaak om sony aan te gaan klagen vanwege de slechte beveiliging van onze gegevens.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:43 schreef Misan het volgende:
[..]
zou ik wel ff checken onder welke voorwaarden dat verzekerd is: valt over het algemeen erg tegen net als die zogenaamde garantie op gekochte artikelen
gisteren of eergisterenquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:48 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Is er ook bekend tot hoe lang terug? Ik heb namelijk geen mail ontvangen van Sony.
Je bedoelt tot hoe lang terug de CC gegevens onderschept zijn. als je die ooit hebt ingevuld op PSN stonden ze op de servers bij sony en bestaat er een kans dat hackers ze hebben gedownload en ze geuncrypt hebben. Maar of die verhalen kloppen is maar de vraag, veel mensen zitten elkaar ook nogal op te naaien heb ik het idee.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:48 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Is er ook bekend tot hoe lang terug? Ik heb namelijk geen mail ontvangen van Sony.
Ik heb geen flauw idee, ik zag alleen dit topic, en eerder al dat mensen mails hadden gekregen over de situatie van het PSN bij sony, maar had niets ontvangen, dus dacht het beter te kunnen vragen. Zijn CC-maatschappijen ook op de hoogte? De vorige keer dat zoiets voorviel, werd mijn moeder gebeld dat haar CC geblokt was, en dat ze een nieuwe zou krijgenquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:54 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Je bedoelt tot hoe lang terug de CC gegevens onderschept zijn. als je die ooit hebt ingevuld op PSN stonden ze op de servers bij sony en bestaat er een kans dat hackers ze hebben gedownload en ze geuncrypt hebben. Maar of die verhalen kloppen is maar de vraag, veel mensen zitten elkaar ook nogal op te naaien heb ik het idee.
Je bedoelt tijdens een betaling?quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:35 schreef RenRen- het volgende:
Kunnen CC-gegevens onderschept worden?
Leuk voor mijn moeder, weer.
3 mei werd er geroepen in een artikel op tweakersquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:01 schreef ecktebaazz het volgende:
Nog steeds geen bericht van iemand of iets met de waarschijnlijke datum waarop PSN weer online komt?
Zoals wat dan? Ik kijk films/series altijd via USB, daar heb je toch geen PSN voor nodig?quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:21 schreef Roces18 het volgende:
Ik kan sommige films zelfs niet afspelen omdat psn aan voor moet staan! Wat een onzin
Ik had laatst gewoon een baggerfilm met kutkwaliteit voor m'n vriendin gedownload en toen zei XBL na 2 minuten dat hij moest stoppen met afspelen omdat er een soort beveiliging in het videobestand zatquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:23 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Zoals wat dan? Ik kijk films/series altijd via USB, daar heb je toch geen PSN voor nodig?
En dan mag je zeker als klant gaan bewijzen dat het vanwege de PSN hack isquote:Wat is er gebeurd bij Sony?
Hackers hebben ingebroken op het PlayStation Network van Sony (een internetomgeving van Sony waar spellen kunnen worden besteld). Waarschijnlijk zijn hierbij gegevens van gebruikers van het Sony PlayStation Network gestolen, waaronder mogelijk ook creditcard gegevens. Sony heeft echter nog niet bevestigd dat er gegevens zijn gestolen en zo ja, welke. Het is op dit moment daarom nog onduidelijk of hierbij ook ING creditcards betrokken zijn en zo ja, welke gegevens er zijn gestolen.
Wat gebeurt er als er fraude op mijn creditcard plaatsvindt vanwege de hack op het Sony PlayStation Network?
Mocht er onverhoopt fraude op uw creditcard plaats hebben gevonden naar aanleiding van de hack van het Sony PlayStation Network, dan vergoedt de ING uw schade.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |