Plassen wordt ook lastig...quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Opzich ook wel ok, maar mij een beetje te beperkt, je kan niet ff ergens heen ofzo..
dus dat!quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:54 schreef STING het volgende:
[..]
Bij mij krijgen ze alleen een ander kleurtje
Ik ga naar Junkie XLquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En daar ga je dan vrijwillig naar kijken, met nog 1 miljoen andere breinlozen.
Dat dusquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:58 schreef stbabylon het volgende:
Met spullen gaan gooien als je pissig bent, dat heb ik dus nog nooit begrepen he. Kun je daarna pissig worden op jezelf omdat je iets gesloopt hebt...
Ik krijg inhammen, nou ja daarom ook mijn millimeter look valt het minder opquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:54 schreef STING het volgende:
[..]
Bij mij krijgen ze alleen een ander kleurtje
Ik krijg ook inhammenquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:58 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ik krijg inhammen, nou ja daarom ook mijn millimeter look valt het minder op
jij wordt dus ook kaalquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:58 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ik krijg inhammen, nou ja daarom ook mijn millimeter look valt het minder op
Ik heb het 1x gedaan.... en de brokken daavran zitten als les in mijn dagboekquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:58 schreef stbabylon het volgende:
Met spullen gaan gooien als je pissig bent, dat heb ik dus nog nooit begrepen he. Kun je daarna pissig worden op jezelf omdat je iets gesloopt hebt...
Het is ook niet iets waar je over nadenkt, dat geldt voor de meeste stomme acties. Ik heb het trouwens jaren niet gedaan, maar ik ken de frustratie.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:58 schreef stbabylon het volgende:
mwha... we zullen wel vastlopen ergens op herengracht .. en dan kan je de kant op of boothoppen naar andere vastzittersquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Opzich ook wel ok, maar mij een beetje te beperkt, je kan niet ff ergens heen ofzo..
ik héb inhammen, mannelijkheidquote:
Dat soort acties zijn vooral weggelegd voor mensen die hun emoties niet zo goed in toom kunnen houden, dus die zullen daar vast niet eerst over nadenken.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:58 schreef stbabylon het volgende:
Een zilveren? Die had ik ook. Beste telefoon ever.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:00 schreef ArTiC het volgende:
Ik had ooit zo'n samsung inklapding...die heb ik 3x tegen de muur gegooid uit kwaadheid en dat ding ging maar niet stuk
Dat heb ik niet in de familie.... wel inhammen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
jij wordt dus ook kaalt begon bij mij met inhammen, maar die pier bovenop mn kop is nu ook aan het afbrokkelen
quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:00 schreef L-E het volgende:
[..]
Een zilveren? Die had ik ook. Beste telefoon ever.
Mag ik een voorspelling doen?quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:00 schreef rival het volgende:
[..]
mwha... we zullen wel vastlopen ergens op herengracht .. en dan kan je de kant op of boothoppen naar andere vastzitters
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Over niet kapot te krijgen gesprokenquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:03 schreef Wicked-Game het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was mijn beste telefoon ever!
Klopt, ik ben niet snel kwaad maar als het overkookt dan kookt het over en sla ik muren, dingen etc...zal alleen nooit een persoon slaan (tenzij ze mij slaan).quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat soort acties zijn vooral weggelegd voor mensen die hun emoties niet zo goed in toom kunnen houden, dus die zullen daar vast niet eerst over nadenken.
Klopt, tot die van 80m hoog naar beneden vloog... toen was die echt kapoetquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Over niet kapot te krijgen gesproken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |