Ja hequote:Op vrijdag 29 april 2011 11:24 schreef Nonneke het volgende:
oeh ik zie beckham nu ook ! (NOS inmiddels)
ja gelijk daar zou ik em doen !
Oooooowquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:24 schreef Ynske het volgende:
Hema heeft geen zaadjes meeralthans geen klavertjes meer, alleen nog die in kweekpot
ga strakjes nog ff kijken bij tuinwinkel
Ja dat heeft hij echt van zijn moederquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:28 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind het zo leuk dat Wills zo leuk sociaal loopt te doen daar![]()
Koninklijke familiequote:
Kwijlquote:
Voor de paardenquote:
attent !quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:46 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Voor de paarden
God, die Camilla is ook net een paard. Hoe onelegant kun je zijnDie is echt gebouwd voor een tweedpak en rubberlaarzen
ik sms dr net of ze niks mistquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:56 schreef indaha het volgende:
waar is oh oh, gooi die telefoon toch neer die gekken bellen vanmiddag wel terug
Raar forum dan.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:01 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ja![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar ik heb al een nieuw forum gemaakt waar al wat gebande mensen komen![]()
Ze konden niet tegen kritiek en de fokkers moesten ook opeens oprotten dus daahaag
Ik dacht die is flauwgevallen van alle emotiequote:Op vrijdag 29 april 2011 12:29 schreef oh-oh het volgende:
Wij zaten met zn allen te kijken hier, nu ff snel de honden uitlaten , dit is het saaie deel
Nee ik heb de enige pc met geluid dus het was druk hierquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:30 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik dacht die is flauwgevallen van alle emotie
Die Oscar tochquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:59 schreef DanseMacabre het volgende:
Oscar was allemaal rare dingen aan t doen met Jip terwijl die naar the wedding wilde kijken.
Nee, die Jip tochquote:
Wat lief dat Jip dat toelaat en die ogen van Jip WTF doet ie nouquote:
Ze zullen wel blij zijn dat de kerk achter de rug isquote:
Volgens mij was dat voor de openingsdans, maar daar zien wij niets van flauw hequote:Op vrijdag 29 april 2011 13:12 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik hoorde net ergens dat ze My Chemical Romance op de playlist hebben staan, ben benieuwd waarof is dat al geweest?
quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:13 schreef indaha het volgende:
[..]
Volgens mij was dat voor de openingsdans, maar daar zien wij niets van flauw he
Ik vind hem een leuke jongen , hij kijkt altijd ondeugendquote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:21 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik vind hem een leuke jongen , hij kijkt altijd ondeugend
Jip kijkt wel ernstig verstoordquote:
Nee, die nemen de lijndienstquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:31 schreef Nonneke het volgende:
zitten WimLex en Maxima ook in zo'n jostibusje ?
En dan voorin zittenquote:
Ja ik zag hetquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:39 schreef Mama_Mia het volgende:
Ze herhalen net die .gif die we hadden gepost
Arme jij tochquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:42 schreef oh-oh het volgende:
En nu moet ik de post doen , ik mis echt alles
Moet je naar de dokter?quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:42 schreef Rewimo het volgende:
Ik ga Doetinchem maar eens onveilig maken. En lekker een portie vis meenemen als ik weer naar huis ga
Morgen kun je live naar Maxima kijkenquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:46 schreef oh-oh het volgende:
Nou ik baal dr van, bij de herhalingen is de glans dr wel af he
Nee dat is me te vroeg, morgen slaap ik uitquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:48 schreef indaha het volgende:
[..]
Morgen kun je live naar Maxima kijken
Ik kijk lekker in bedquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee dat is me te vroeg, morgen slaap ik uit![]()
Nou dat krullebolletje dat linksachter liep, dat kleintje, daar was toch iets mis mee volgens mijquote:
Ik heb geen tv op de slaapkamer want zonder lenzen zie ik toch niksquote:
quote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
dat riepen wij hier dus ook in koor he!
Gaaf hequote:
Ik krijg het er een beetje benauwd van, vind het zo sneu voor die tweequote:
Ik vond hem wel mooi,quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:00 schreef oh-oh het volgende:
Ik vond de jurk trouwens echt kut met peren
Ja dat is ook niet te vergelijkenquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:06 schreef oh-oh het volgende:
Iets zegt me dat de beelden van koninginnedag morgen ook een beetje kneuterig overkomen na dit
Zo mooi ditquote:
quote:
quote:
quote:
je bent goedgekeurd door de geheime dienstquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:15 schreef Mama_Mia het volgende:
EINDELIJK reactie gehad van FC Twente
en we kunnen toch naar de kuip
quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:16 schreef indaha het volgende:
[..]
je bent goedgekeurd door de geheime dienst
en dan tegen mij zeggen dat ik geen vlaai moet meenemen als ik een keer op bezoek kom want "ik houd niet van vlaai".quote:
Ik hou ook niet van vlaai, maar ja, als het dr staatquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:19 schreef indaha het volgende:
[..]
en dan tegen mij zeggen dat ik geen vlaai moet meenemen als ik een keer op bezoek kom want "ik houd niet van vlaai".![]()
Je kan beter zeggen ik kan geen vlaai meer zien
Zou ik ook doenquote:
Allemaal wachten op de kus, maar achteraan zie je helemaal nietsquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:21 schreef Nonneke het volgende:
[..]
zo te zien zijn ze er ook alweer uitgeplukt![]()
mijn god wat een mensen
Maar je was er wel bij!quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:24 schreef indaha het volgende:
[..]
Allemaal wachten op de kus, maar achteraan zie je helemaal niets
Dat is toch niet helemaal goed dat kindje of wel?quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:28 schreef Mama_Mia het volgende:
Haha dat bruidsmeisje met haar handjes op de oren
quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:29 schreef indaha het volgende:
Nou ik moet de herhaling zien, want ik heb hem gemist zo snel ging die
Nee dat kindje is iid niet in ordequote:Op vrijdag 29 april 2011 14:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat is toch niet helemaal goed dat kindje of wel?
Wat een kutkus
de eerstequote:Op vrijdag 29 april 2011 14:31 schreef indaha het volgende:
Voor mij in de herhaling, wat lief van ze
quote:
Thanksquote:
gepikt uit The Royal Wedding #7 saai.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:36 schreef indaha het volgende:
[..]
Thankswat goed van jou dat je de snelle kus op de foto heb gekregen, had je inside informatie wanneer je af moest drukken
Ja nu kunnen al die gekken jou weer gaan bellenquote:
In juli trouwen die van Monaco, dan kun je weer poppetjes kijkenquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:38 schreef oh-oh het volgende:
Ik vond het ook best saai![]()
MAAR de mensen en zo vond ik echt leuk om te zien
Nou, die belden allemaal EXTRA tijdens het hele gebeuren , gore klootzakkenquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:39 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja nu kunnen al die gekken jou weer gaan bellen
Mwah, daar wonen niet eens zoveel mensen als nu buiten warenquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:41 schreef indaha het volgende:
[..]
In juli trouwen die van Monaco, dan kun je weer poppetjes kijken
Je had gewoon een bandje in moeten spreken, dat ze na 3 uur moesten terugbellen slimkequote:Op vrijdag 29 april 2011 14:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, die belden allemaal EXTRA tijdens het hele gebeuren , gore klootzakken
quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:42 schreef indaha het volgende:
[..]
Je had gewoon een bandje in moeten spreken, dat ze na 3 uur moesten terugbellen slimke
Ja hondjes zijn ook belangrijker,quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:07 schreef oh-oh het volgende:
Multi is al bij Diaz nu denk ik![]()
Oh, ik wilde snel ff kort wandelen in de pauze, dikke faal![]()
Eerst speelden Sjon en Bil heel leuk voor de McDonalds met een Duitse herderpup van 17 weken ( Boris ), daarna kwamen we Sandor tegen en moest er even geknuffeld en gespeeld worden , en toen moest ik ff snel mn Lush ophalen maar de levering klopte natuurlijk niet dus moest ik snel ff van daaruit mailen met Lush, en toen kwamen we een vrouw met een rollator tegen met een hond van bijna 18 die op de rollator zat, en mijn honden inclusief Chico waren helemaal smoor op hem , en het was wederzijds, dus die moest ik natuurlijk echt even leuk laten spelen met zn allen
Oh, had je nu nog ergens zaadjes gevonden?quote:
k heb bolletjes idd maar voor hoeveel mensen moest ik hebben?quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh, had je nu nog ergens zaadjes gevonden?
Ik was niet helemaal helder net geloof ik
Rinske moest toen drie uur. In een boodschappenkrat naast mij op de achterbank.quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:13 schreef oh-oh het volgende:
Ik ook.
Hoop dat de terugreis een beetje soepel gaat, leuk zal ie het niet vinden, meteen zo lang in een kenneltje in de auto...
Voor mij en voor f_r als het door de brievenbus past?quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
k heb bolletjes idd maar voor hoeveel mensen moest ik hebben?
Liefquote:
en nog eens liefquote:Op vrijdag 29 april 2011 15:17 schreef oh-oh het volgende:
Spike![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Chico voelde zich meteen een jonge god![]()
[ afbeelding ]
Herenliefde![]()
[ afbeelding ]
Mn krullebol vond Spike ook leuk![]()
[ afbeelding ]
Ff slijmen bij het baasje ook![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Voor mij en voor f_r als het door de brievenbus past?
quote:
Pfffff saaie dag nu verder he?quote:
kaart voor mij?quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Is mijn kaart weer niet aangekomen vandaag?
Oh nou, dan heb ik niks gezegdquote:Op vrijdag 29 april 2011 15:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
kaart voor mij?
de post is nog niet geweest
Ja alles voelt nu zo niksig hequote:Op vrijdag 29 april 2011 15:45 schreef Nonneke het volgende:
[..]
mjah![]()
net de buggy maar uit de doos gehaald, zo de beestjes maar ff voeren, je mot wat he
quote:
nee deze had ik nog nietquote:Op vrijdag 29 april 2011 15:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
( had je m nog nie? Ik weet echt niet meer wie ik welke gestuurd heb)
Is vanavond ok, ik heb het nu drukquote:
Als je van tyfusdruk houdtquote:
vooral heel druk, vrijmarkt moet je echt al heel vroeg zijnquote:
Nouja ik ben een aantal jaar naar A'dam gegaan, is het daar drukker ?quote:
Ja ze zijn nu bang dat ze BM achter zich aan krijgen,laat ze maar zwetenquote:Op vrijdag 29 april 2011 16:15 schreef oh-oh het volgende:
Oh, ik bel nu op naam van de zaak, nu kruipen ze ineens als een gek.
Oh KUT, daar hoopte ik opquote:Op vrijdag 29 april 2011 16:22 schreef Ynske het volgende:
wat een plensbui ineens, maar goed dat ik nog niet op t balkon was gaan zitten
kerkrade zit nog in de race voor Glazen Huis 2012
Sittard-Geleen is afgevallen
Naja, zat dr dik in, dat t meer die kant op zou gaan na Eindhoven en Leiden he.quote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:27 schreef Ynske het volgende:
zo snel ff naar de bieb tussen de bui door
Ligt het aan de laptop of aan de lader?quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:35 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik ben zo blij dat ik een nieuwe laptop besteld heb.
M'n laptop is net uitgevallen en opladen doet ie niet meer.
Hopelijk kunnen bestanden er nog vanaf.
De laptop. Deze lader heb ik nog maar een paar maanden. Kreng was 80 euro.quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ligt het aan de laptop of aan de lader?(ervaringsdeskundige
)
Sawyer.quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:38 schreef tombolafan het volgende:
![]()
Ik heb 2 vd 3 tentamens van laatst gehaald![]()
En over 3 weken krijg ik mn kitten
Oh bahquote:Op vrijdag 29 april 2011 16:39 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
De laptop. Deze lader heb ik nog maar een paar maanden. Kreng was 80 euro.
Pedagogische wetenschappenquote:Op vrijdag 29 april 2011 16:40 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Sawyer.![]()
Wat studeer je eigenlijk?
Ik heb een macbook, over de garantie.quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh bah
Ik had NET een backup gemaakt en POEFMaar bij mij lag het aan de lader (en de interne batterij maar had verzekering gelukkig
)
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 29 april 2011 16:38 schreef tombolafan het volgende:
![]()
Ik heb 2 vd 3 tentamens van laatst gehaald![]()
En over 3 weken krijg ik mn kitten
quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Pedagogische wetenschappenEn het is maar mn bachelor, maar toch
Had de hoop al bijna opgegeven, nu nog 1 tentamen dan ist klaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |