Ja hequote:Op vrijdag 29 april 2011 11:24 schreef Nonneke het volgende:
oeh ik zie beckham nu ook ! (NOS inmiddels)
ja gelijk daar zou ik em doen !
Oooooowquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:24 schreef Ynske het volgende:
Hema heeft geen zaadjes meeralthans geen klavertjes meer, alleen nog die in kweekpot
ga strakjes nog ff kijken bij tuinwinkel
Ja dat heeft hij echt van zijn moederquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:28 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind het zo leuk dat Wills zo leuk sociaal loopt te doen daar![]()
Koninklijke familiequote:
Kwijlquote:
Voor de paardenquote:
attent !quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:46 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Voor de paarden
God, die Camilla is ook net een paard. Hoe onelegant kun je zijnDie is echt gebouwd voor een tweedpak en rubberlaarzen
ik sms dr net of ze niks mistquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:56 schreef indaha het volgende:
waar is oh oh, gooi die telefoon toch neer die gekken bellen vanmiddag wel terug
Raar forum dan.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:01 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ja![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar ik heb al een nieuw forum gemaakt waar al wat gebande mensen komen![]()
Ze konden niet tegen kritiek en de fokkers moesten ook opeens oprotten dus daahaag
Ik dacht die is flauwgevallen van alle emotiequote:Op vrijdag 29 april 2011 12:29 schreef oh-oh het volgende:
Wij zaten met zn allen te kijken hier, nu ff snel de honden uitlaten , dit is het saaie deel
Nee ik heb de enige pc met geluid dus het was druk hierquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:30 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik dacht die is flauwgevallen van alle emotie
Die Oscar tochquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:59 schreef DanseMacabre het volgende:
Oscar was allemaal rare dingen aan t doen met Jip terwijl die naar the wedding wilde kijken.
Nee, die Jip tochquote:
Wat lief dat Jip dat toelaat en die ogen van Jip WTF doet ie nouquote:
Ze zullen wel blij zijn dat de kerk achter de rug isquote:
Volgens mij was dat voor de openingsdans, maar daar zien wij niets van flauw hequote:Op vrijdag 29 april 2011 13:12 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik hoorde net ergens dat ze My Chemical Romance op de playlist hebben staan, ben benieuwd waarof is dat al geweest?
quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:13 schreef indaha het volgende:
[..]
Volgens mij was dat voor de openingsdans, maar daar zien wij niets van flauw he
Ik vind hem een leuke jongen , hij kijkt altijd ondeugendquote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:21 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik vind hem een leuke jongen , hij kijkt altijd ondeugend
Jip kijkt wel ernstig verstoordquote:
Nee, die nemen de lijndienstquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:31 schreef Nonneke het volgende:
zitten WimLex en Maxima ook in zo'n jostibusje ?
En dan voorin zittenquote:
Ja ik zag hetquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:39 schreef Mama_Mia het volgende:
Ze herhalen net die .gif die we hadden gepost
Arme jij tochquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:42 schreef oh-oh het volgende:
En nu moet ik de post doen , ik mis echt alles
Moet je naar de dokter?quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:42 schreef Rewimo het volgende:
Ik ga Doetinchem maar eens onveilig maken. En lekker een portie vis meenemen als ik weer naar huis ga
Morgen kun je live naar Maxima kijkenquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:46 schreef oh-oh het volgende:
Nou ik baal dr van, bij de herhalingen is de glans dr wel af he
Nee dat is me te vroeg, morgen slaap ik uitquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:48 schreef indaha het volgende:
[..]
Morgen kun je live naar Maxima kijken
Ik kijk lekker in bedquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee dat is me te vroeg, morgen slaap ik uit![]()
Nou dat krullebolletje dat linksachter liep, dat kleintje, daar was toch iets mis mee volgens mijquote:
Ik heb geen tv op de slaapkamer want zonder lenzen zie ik toch niksquote:
quote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
dat riepen wij hier dus ook in koor he!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |