Van de week liep ik langs een terras en spontaan hadden de mannen het over bloemkolenquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:21 schreef Samzz het volgende:
Ik heb nog nooit iemand naar me horen bellen
cellulitis ?quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Van de week liep ik langs een terras en spontaan hadden de mannen het over bloemkolen
Okquote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ok
* Huppelmuts pakt samzz stevig vast
Oh, grouphugg?quote:
Heerlijkquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:29 schreef Royco1 het volgende:
Heb een hele playlist in het cafe met alleen maar dit soort nummers
Waar is dat cafe?quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:29 schreef Royco1 het volgende:
Heb een hele playlist in het cafe met alleen maar dit soort nummers
Voor een uurtje is het wel leuk ja, vorige eigenaar draaide het dus constant.quote:
Foute avond in de kroegquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Voor een uurtje is het wel leuk ja, vorige eigenaar draaide het dus constant.
Verbazingwekkend hoeveel complimenten ik krijg over mijn muziek die ik draai
Hand in hand kameraden zeker?quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik heb een nummer aangevraagd voor Huppelmuts
Dan zing ik mooi niet meequote:
Nee maar je brengt me wel op een ideequote:
Liefde, ik voel hetquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij staat bovenaan de gastenlijst Hups
Gelukkig staan er ook Ajax nummers inquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nee maar je brengt me wel op een idee
Graag gedaanquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:37 schreef Karzai het volgende:
goedemorgen, wat een heerlijk nummer nummer om mee op te staan is dit
En radijsjesquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
Deze is voor jou Huppelmuts want hij zingt iets over bloemkolen toch
Wat houdt je tegenquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:41 schreef banapples het volgende:
rode kool, meloenen...
bloemkolen? Vraag dan andre van duin aan
Anytimequote:Op vrijdag 29 april 2011 10:43 schreef Huppelmuts het volgende:
1 keer trek je de conclusieeeeeeeeeee
vriendschap is een illusieeeeeeeeee
een stukje schroot met een dun laagje chroommmmmmmmmm
Ik mag datquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Anytime
Je vergeet de droomEn een pakketje schroot
quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:47 schreef -Datdus- het volgende:
De onz-radio Google Chrome extensie komt naar je toe deze zomer.![]()
[ afbeelding ]
Wat een held ben je toch ook hequote:Op vrijdag 29 april 2011 10:47 schreef -Datdus- het volgende:
[ afbeelding ]
Manuela?quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:49 schreef Samzz het volgende:
Oi oi oi, wat een zeiknummer is het ook he.
Uitleg aub?quote:
Kom maar ff kijken, kom maar ff kijken, kom maar ff kijken naar mijn nieuwe schoenenquote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:54 schreef banapples het volgende:
[..]
Kom maar ff kijken, kom maar ff kijken, kom maar ff kijken naar mijn nieuwe schoenen
Ja echt hequote:
Nee, Dinand. Ik heb zo'n hekel aan die ventquote:
En toch zou ik het best kunnen op hemquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, Dinand. Ik heb zo'n hekel aan die vent
quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:47 schreef -Datdus- het volgende:
[ afbeelding ]
Doen ze bij meer maneges toch?quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:08 schreef Samzz het volgende:
Wij rijden op de club altijd de ererondes op deze muziek!
Huppelenquote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:09 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Eerst even chrome fixen, dan ga ik naar firefox kijken.
Het leukste vind ik dat iedereen vanzelf mee gaat doen in Draakquote:
Fout uurtjequote:
Je zoekopdracht verfijnen?quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:18 schreef Samzz het volgende:
Wat wel stom is, is dat ik op deze computer niet kan scrollen in Draakje en ik dus Vlieg met me mee van Paul de Leeuw (of hoe het lied ook heet) aan kan vragen
Heb hem er ingezet voor jequote:Op vrijdag 29 april 2011 11:18 schreef Samzz het volgende:
Wat wel stom is, is dat ik op deze computer niet kan scrollen in Draakje en ik dus Vlieg met me mee van Paul de Leeuw (of hoe het lied ook heet) aan kan vragen
quote:
Goed bezig daar op kantoorquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:22 schreef Samzz het volgende:
Hahaha, komt net een advocaat m'n kantoor binnen, wij samen meezingen op deze muziek
De halve dagquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:29 schreef banapples het volgende:
Hoe lang duurt zo'n fout uurtje eigenlijk?
Weer Fransquote:
Tot we een ander genre vinden om met zn allen aan te vragenquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:29 schreef banapples het volgende:
Hoe lang duurt zo'n fout uurtje eigenlijk?
Vind het wel leuk zo.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tot we een ander genre vinden om met zn allen aan te vragen
Dan ga ik nog even een heel fout nummer aanvragen. Of het gewaardeerd wordt weet ik niet....quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind het een goed idee de hele dag zo door te gaanquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes you see knopjes
quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:37 schreef banapples het volgende:
Ik denk, ik vraag een normaal nummer aan... Staat ie er niet in
320kbps CBR versie downloaden en zelf in Draakje zettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Dat gaat nu helaas even niet (op het werk)quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
320kbps CBR versie downloaden en zelf in Draakje zetten
Sowieso staat ie niet direct na uploaden in Draak hoorquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:41 schreef banapples het volgende:
[..]
Dat gaat nu helaas even niet (op het werk)
Maar hij moet er wel bij (vind ik)quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sowieso staat ie niet direct na uploaden in Draak hoor
Jij deed het dansje?quote:
Heldquote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:34 schreef banapples het volgende:
[..]
Dan ga ik nog even een heel fout nummer aanvragen. Of het gewaardeerd wordt weet ik niet....
We hadden het al over bloemkolen en bananen gehad dus ik denk, mossels kan ook welquote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:52 schreef banapples het volgende:
[..]
We hadden het al over bloemkolen en bananen gehad dus ik denk, mossels kan ook wel
quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:52 schreef banapples het volgende:
[..]
We hadden het al over bloemkolen en bananen gehad dus ik denk, mossels kan ook wel
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Royco1
Bericht:
Voor Huppel, onze enige echte eigen Ghetto Queen
Bijna!quote:
Goed van mij hequote:
Draak gaat er om 13:00 uit dus dan mag je een uurtjequote:Op vrijdag 29 april 2011 12:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zal ik 12.30-13.30 draaien of ben ik te laat?
Okay topquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Draak gaat er om 13:00 uit dus dan mag je een uurtje
Genre?quote:
van alles?quote:
Tot 13:00 uurquote:
Maar natuurlijk zookquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:29 schreef Zokunen het volgende:
[ afbeelding ]
geinig
Hups mag ik van 14:00 tot 15:00 draaien?
Ach zet er maar op ook.quote:
ZO makkelijk is hetquote:
Hoeft niet hoor, snuff is er niet. Druk met school, examens en vakantiequote:
MI van tarrelsquote:
Hola mi amigoquote:
Dat heb ik ook maar ik ben er tochquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor, snuff is er niet. Druk met school, examens en vakantie
Heldinquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat heb ik ook maar ik ben er toch
Heb jij nog een aanvraag"slot" over Huppel?quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:39 schreef Huppelmuts het volgende:
Banapples dit nummer mag ook op vrijdag niet
quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:39 schreef Huppelmuts het volgende:
Banapples dit nummer mag ook op vrijdag niet
Ik kan eens kijken, welke wil je?quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb jij nog een aanvraag"slot" over Huppel?
Ik heb mijne verpest met dit nummerquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb jij nog een aanvraag"slot" over Huppel?
Opdoen en foto van je lippen plaatsenquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb net felroze lipstick gekocht![]()
echt fel
quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
Moeten we niet een nummer voor Kate & William aanvragen?
God Save The Queen bijv!
Ik heb hem op maar ik heb geen zin om een foto te maken gr grquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:42 schreef banapples het volgende:
[..]
Opdoen en foto van je lippen plaatsen
oke geen probleem gr gr toitoiquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb hem op maar ik heb geen zin om een foto te maken gr gr
Goed zo.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:43 schreef Zokunen het volgende:
Hups: als ik genoeg nieuwe en goede heb, wordt het een uurtje mashups.
En anders vul ik het aan met wat anders
Ik ben een poosje ziek geweest, 4 nachten niet geslapen, dus ja, net wakker. En zou nog zo door kunnen slapen.quote:
Maar hoe fel is fel? Als in je UI?quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb hem op maar ik heb geen zin om een foto te maken gr gr
Ik lag vannacht zo asociaal breeduit in mijn veel te grote bed voor mij alleenquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben een poosje ziek geweest, 4 nachten niet geslapen, dus ja, net wakker. En zou nog zo door kunnen slapen.![]()
Ah ja logisch danquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben een poosje ziek geweest, 4 nachten niet geslapen, dus ja, net wakker. En zou nog zo door kunnen slapen.![]()
Ik lag met 3 kussens.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik lag vannacht zo asociaal breeduit in mijn veel te grote bed voor mij alleen
quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:47 schreef banapples het volgende:
[..]
Maar hoe fel is fel? Als in je UI?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet mijn lippen
Ik werd wakker en toen lag ik overdwars op mn bed.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik lag met 3 kussens.![]()
2 onder mijn hoofd en 1tje hield ik vast om mee te knuffelen.![]()
Whehehe.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik werd wakker en toen lag ik overdwars op mn bed.
Had het druk vannacht
quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mooi kleurtje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet mijn lippen
Het probleem is wel dat ik hier aan ga wennen en dat ik dus iedereen die naast mij komt slapen mn bed uit ga werkenquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Whehehe.
Ik lag een paar dagen terug ineens met mijn hoofd bij mijn voeteneind.Maarja, toen was ik gewoon wanhopig aan het proberen om eindelijk eens te slapen.
Jawel hequote:
Whehehe. Dat vinden die mannen vast fijn.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het probleem is wel dat ik hier aan ga wennen en dat ik dus iedereen die naast mij komt slapen mn bed uit ga werken
Vast niet als ze opeens naast het bed liggenquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Whehehe. Dat vinden die mannen vast fijn.
Ik ga altijd de hele tijd tegen iemand aan liggen als er iemand in mijn bed slaapt, totdat ik bijna in slaap val, dan heb ik zoiets van, flikker op, en ga ik met mijn rug naar naar ze toe liggen.
Ga je op hem liggenquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vast niet als ze opeens naast het bed liggen![]()
Met mn housewarming lag ik bijna naast mn bed. Mn bedpartner besloot toen om diagonaal vanuit het midden te gaan liggen.![]()
En hem gewoon NIET aan de kant krijgen he
Naast wie lag je?quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vast niet als ze opeens naast het bed liggen![]()
Met mn housewarming lag ik bijna naast mn bed. Mn bedpartner besloot toen om diagonaal vanuit het midden te gaan liggen.![]()
En hem gewoon NIET aan de kant krijgen he
Ja dan had ie me hardhandig mn eigen bed uitgesmetenquote:
Ghehequote:Op vrijdag 29 april 2011 12:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Naast wie lag je?Ik had gedacht dat jullie wel gewoon met z'n 4en in bed zouden springen.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dan had ie me hardhandig mn eigen bed uitgesmeten
quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe
Nee want mono is eng![]()
Ik zei mono kijk ik heb een nieuw bed![]()
Kwam hij meteen al met zn broek op zn enkels de slaapkamer in geschuifeld
Whehe en ik ben aan het luisteren wat ik zo ga draaienquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:01 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Jezus, dit is gewoon echt het slechtste nummer ooit
Die stemmmm!!
Ik was toch al bezig halve zoolquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Space, doe eens normale muziek draaien mongolenmens!
Braafquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik was toch al bezig halve zool
Ik zie het ook echt voor mequote:Op vrijdag 29 april 2011 13:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe
Nee want mono is eng![]()
Ik zei mono kijk ik heb een nieuw bed![]()
Kwam hij meteen al met zn broek op zn enkels de slaapkamer in geschuifeld
Normaal kan ik er niet tegen als iemand me vast houdt in mn slaap. Inmiddels zijn er 2 van wie ik dat wel kan hebben en beiden houden ze je zo fijn vast danquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Lepeltje lepeltje liggen vind ik wel fijn alleen ik kan m'n arm (1 van de 2) meestal niet kwijtAls ik ga slapen dan draai ik me gewoon om naar de buitenkant
Ik ookquote:
Nee!quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar hij heeft dus wel ff je bed geswaffeld?
Rock / Metal. Zondag Foute Uurquote:
Hehequote:Op vrijdag 29 april 2011 13:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
Die kerel heeft een zeikstem jezus. Die moet een duet doen met rebecca black
jij wil bliepjens, jij krijgt bliepjens, wacht evenquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:10 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wat is dit, er zitten niet eens computerbliepjes inhoe durf je dit muziek te noemen ?!
DOE HET NIET!!!!!!!!!!!11111111111111quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
jij wil bliepjens, jij krijgt bliepjens, wacht even
quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
Die kerel heeft een zeikstem jezus. Die moet een duet doen met rebecca black
Is gewoon te downloaden hoor, zal de link ff zoeken voor jequote:Op vrijdag 29 april 2011 13:14 schreef Zokunen het volgende:
Die moet ik ook nog steeds eens regelen.
Ja die dusquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
http://soundcloud.com/theconflictmusic/the-conflict-waspoeder
Hihi die heb ik, da's kortquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:15 schreef Zokunen het volgende:
ty
You have requested the file:
Name: The Conflict - Waspoeder Avontuur (HARDCORE).mp3
Size: 0.84 MB
Die ga ik ook eens pakken, kijken wat dat is
Goed bezig jijquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:19 schreef Zokunen het volgende:
Sharr hoorde ik nou dat jij van 15-16 ging draaien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor de bazen
Jaja, van wie?quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:19 schreef Zokunen het volgende:
Sharr hoorde ik nou dat jij van 15-16 ging draaien?
Waarom hapt niemandquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:19 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik vind het echt helemaal niks.
Er klopt echt niks van die plaat, totaal niet muzikaal.
Je bent gewoon echt een mongool als je dat niet hoort...
Omdat we daar te vrolijk voor zijn jij pitjequote:
Hey niet mijn woorden tegen me gebruiken heh.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat we daar te vrolijk voor zijn jij pitje
hihii E.T.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hey niet mijn woorden tegen me gebruiken heh.
Ik ben dus gewoon te obviousiedereen kent me nu al te goed
En toch houden we van jequote:Op vrijdag 29 april 2011 13:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hey niet mijn woorden tegen me gebruiken heh.
Ik ben dus gewoon te obviousiedereen kent me nu al te goed
Dat was toch al duidelijk?quote:Op vrijdag 29 april 2011 04:27 schreef Viro het volgende:
[..]
Lukt je niet meer, morgen ben je er weer
Oeh das nog eens lekker wakker worden.quote:
Je mag wel bij mij logerenquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:31 schreef Myraela het volgende:
Flikker op, mijn oma komt gewoon echt hier logeren.![]()
Moet ze in mijn bed slapen. Flikker op.![]()
En ik mag niet eens bij een vriend gaan slapen.Teringtiefesklerenkutuitdebaarmoedergeruktefaalactie.
Oh. Op Winamp staat draakjequote:
Ja dat mag dus niet eens.quote:
Dit is goede muziekquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh. Op Winamp staat draakjeMaar goed, draai eens goede muziek dan
Dat is wel ruk idd.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja dat mag dus niet eens.Ik zou sowieso al bij een vriend gaan slapen, dat moet ik nu afzeggen.
Flikker op man, dit vind ik zo niet tof. Ik vind dat mens al niet gezellig, maar okay, familie. Maar als ik en dingen af moet zeggen en dan ook nog eens op de bank moet slapen.
Ik zou echt gigantisch met de kont tegen de krib gaanquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja dat mag dus niet eens.Ik zou sowieso al bij een vriend gaan slapen, dat moet ik nu afzeggen.
Flikker op man, dit vind ik zo niet tof. Ik vind dat mens al niet gezellig, maar okay, familie. Maar als ik en dingen af moet zeggen en dan ook nog eens op de bank moet slapen.
Ik nodig gewoon wat vrienden uit, waarvan ik zeker weet dat mijn oma gaat walgen omdat ze niet bepaald braaf leven. Dat is altijd gezellig.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou echt gigantisch met de kont tegen de krib gaan
quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik nodig gewoon wat vrienden uit, waarvan ik zeker weet dat mijn oma gaat walgen omdat ze niet bepaald braaf leven. Dat is altijd gezellig.
Pics van je kont zodat we ons een beeld kunnen vormenquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou echt gigantisch met de kont tegen de krib gaan
Google maar naar Ronde Kontquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Pics van je kont zodat we ons een beeld kunnen vormen
Dat zou leuk zijn.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:36 schreef Karzai het volgende:
Gaat je vriendje toch bij oma liggen? gun je omaatje ook is wat
quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:31 schreef Myraela het volgende:
Flikker op, mijn oma komt gewoon echt hier logeren.![]()
Moet ze in mijn bed slapen. Flikker op.![]()
En ik mag niet eens bij een vriend gaan slapen.Teringtiefesklerenkutuitdebaarmoedergeruktefaalactie.
Ik kreeg een MI van Eggs bij de oma van Myraela in bedquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:36 schreef Karzai het volgende:
Gaat je vriendje toch bij oma liggen? gun je omaatje ook is wat
Jawel, maarja, dat arme mensen moet wel in een goed bed. Flikker op mens. Ga naar een hotel.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Heb je geen luchtbed voor je oma?
Eggs is mijn vriendje niet.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kreeg een MI van Eggs bij de oma van Myraela in bed
quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik nodig gewoon wat vrienden uit, waarvan ik zeker weet dat mijn oma gaat walgen omdat ze niet bepaald braaf leven. Dat is altijd gezellig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |