Een Nederlander gaat één keer per jaar 'lekker gek' doen op Koninginnedag in Amsterdam en zeurt de rest van het jaar dat Nederland zo saai is. Zich niet realiserende dat hij/zij eigenlijk zeurt over zijn/haar eigen saaiheid.quote:
quote:
Toch hou ik van Nederland.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een Nederlander gaat één keer per jaar 'lekker gek' doen op Koninginnedag in Amsterdam en zeurt de rest van het jaar dat Nederland zo saai is. Zich niet realiserende dat hij/zij eigenlijk zeurt over zijn/haar eigen saaiheid.
nee serieus?quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En voor mij, want ik vind het hebben van een monarchie heerlijk sprookjesachtig
Je denkt dat dat bij Presidentjes anders is dan?quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:06 schreef Techno het volgende:
[..]
En dat allemaal omdat je toevallig door het juiste kutje bent uitgepoept.
Ik ook, maar laten we het vooral niet groter maken dan het is.quote:
over welke nederlander hebben we het nu?quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een Nederlander gaat één keer per jaar 'lekker gek' doen op Koninginnedag in Amsterdam en zeurt de rest van het jaar dat Nederland zo saai is. Zich niet realiserende dat hij/zij eigenlijk zeurt over zijn/haar eigen saaiheid.
Wat ga jij morgen doen?quote:
Ik ben een Nederlander en toch voldoe ik niet aan jouw geschetste beeld.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan gaat het over jou.quote:
Natuurlijk, iedereen kan president worden.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je denkt dat dat bij Presidentjes anders is dan?
ik doe vaker dan 1 keer per jaar wat. mijn leven is niet saai. ik zeur nooit over saaiheid...quote:
die moeten er nog iets voor doen tenminste.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
LEES NOU EEEEEEEEEEEEEEEEENS (man wat vermoeiend dit .....quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vandaag doen ze dat in Engeland en dan is de wereldwijde aandacht weer overdreven.Wat wil je nou?
En de kroonprins niet denk je?quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:15 schreef rival het volgende:
[..]
die moeten er nog iets voor doen tenminste.
Ja, die worden tenminste "democratisch" gekozen en zijn het ook niet voor de rest van hun leven.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:11 schreef Ang3l het volgende:
Wat ontzettend idealistisch gedachtquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Natuurlijk, iedereen kan president worden.
Uh nee. In Nederland hebben we geen president en doorgaans is geboren zijn in het land waar je president wil worden een vereiste. Dat maakt het voor jou en mij zo goed als onmogelijk om president te worden.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:14 schreef Samzz het volgende:
Natuurlijk, iedereen kan president worden.
Ik ook. Dan was ik nu dood of levenslang opgesloten.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:16 schreef MissMSX het volgende:
Ik ben blij dat ik Nederlander ben en geen Zimbabwaan!
wacht, ik noem alvast 1 klein verschil voor je gezellig met me in discussie wilt gaanquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En de kroonprins niet denk je?Om geboren te worden niet nee, maar voor de rest.......
Tja een zimbabwaanse homo is natuurlijk heiligschennis.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook. Dan was ik nu dood of levenslang opgesloten.
Ik zal voortaan nuanceren. In landen waar presidenten zijn, is het voor de mensen die in dat land geboren zijn gewoon mogelijk president te worden.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Uh nee. In Nederland hebben we geen president en doorgaans is geboren zijn in het land waar je president wil worden een vereiste. Dat maakt het voor jou en mij zo goed als onmogelijk om president te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |