Omdat hij geen fuck uitgevoerd heeft in de tijd dat hij op zijn post zat.quote:Op vrijdag 29 april 2011 08:56 schreef ConnorMacLeod het volgende:
Hoezo had hij dat veel eerder moeten doen?
Jammer, de man heeft lang de waarden van zijn partij en kiezers in de Kamer verdedigd, een gemis voor de politiek!
quote:André Rouvoet houdt de politiek voor gezien.
Garbage out, garbage in.quote:Zijn taak als fractievoorzitter wordt overgenomen door Arie Slob
Hij heeft het anders altijd prima gedaan en gestaan voor waar de CU voor staat. Dat dat niet de meest spannende partij is, ben ik met je eens, maar ga niet zeggen dat hij niets gedaan heeft.quote:Op vrijdag 29 april 2011 08:56 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Omdat hij geen fuck uitgevoerd heeft in de tijd dat hij op zijn post zat.
Ja, het is wel heel jammer dat we nog steeds in een democratie leven...quote:
Hij had jeugdzorg onder z'n hoede.quote:Op vrijdag 29 april 2011 08:59 schreef belsen het volgende:
[..]
Hij heeft het anders altijd prima gedaan en gestaan voor waar de CU voor staat. Dat dat niet de meest spannende partij is, ben ik met je eens, maar ga niet zeggen dat hij niets gedaan heeft.
Onzin. Misschien heeft hij niet gedaan wat jij graag ziet, maar hij is druk bezig geweest.quote:Op vrijdag 29 april 2011 08:56 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Niet als kamerlid.quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:00 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Hij had jeugdzorg onder z'n hoede.
Hij heeft niks gedaan.
Dat had hij dan ook beter niet kunnen doen. Ik snap ook niet waarom partijleiders zich met dit soort onzinposten laten afschepen. Eerder al Tom de Graaf met zijn ministerie van excuuszaken en bestuurlijke vernieuwing. Daarna Rouwvoet met zo'n verzonnen ministerie, zonder ambtenaren. Daar schiet je niets mee op.quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:04 schreef ConnorMacLeod het volgende:
[..]
als minister heeft hij het lastig gehad, omdat hij een programmaminister was, en het allemaal maar een beetje uit moest zoeken. (Bij gevestigde ministeries loopt alles al, dat is net wat makkelijker) En toch heeft hij dingen als EKD ingevoerd, en zijn centra voor jeugd en gezin.
Daarbij heeft hij voor zijn partij en kiezers in het kabinet moeilijk gedaan over embryoselectie. Hij is dus niet dood gaan liggen om zjin kiezers te verkwanselen toen hij eenmaal in de regering zat.
Zeker een gemis voor de politiek en altijd keurige man. Daar zouden we er veel meer van kunnen gebruiken, zeker in het huidige politieke klimaat.quote:Mijn partij is het niet, maar het is een goede politicus voor zijn achterban, en een gemis voor de politiek!
Omdat?quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:13 schreef FoXje het volgende:
Die hele CU moet optyfen. Het zou verboden moeten worden een politieke partij op een geloof te baseren.
Omdat?? Als jij werkelijk gelooft in een opperwezen dat jou vertelt wat je wel en niet mag doen je niet goed snik bent.quote:
Persoonlijk zie ik liever een maatschappij zonder types zoals jij.quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:13 schreef FoXje het volgende:
Die hele CU moet optyfen. Het zou verboden moeten worden een politieke partij op een geloof te baseren.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:14 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Persoonlijk zie ik liever een maatschappij zonder types zoals jij.
Zelfs als atheďst deel ik die mening niet met jequote:Op vrijdag 29 april 2011 09:13 schreef FoXje het volgende:
Oke. Of je het geloof of niet: stel dat dat opperwezen niet bestaat. Dan is dat grote boek geschreven door een mens. In dat boek worden bepaalde leefregels, normen en waarden beschreven. Mensen die achter dat boek staan, willen dat iedereen leeft volgens die normen en waarden. Net als Wilders die wil dat zijn normen en waarden de standaard worden.quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:14 schreef FoXje het volgende:
[..]
Omdat?? Als jij werkelijk gelooft in een opperwezen dat jou vertelt wat je wel en niet mag doen je niet goed snik bent.
Wat een onzin.quote:Op vrijdag 29 april 2011 08:56 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Sorry, maar ik denk niet dat er met je te discussieren valt.quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:15 schreef FoXje het volgende:
[..]
Mensen die zelf nadenken, dat is gevaarlijk natuurlijk. Liever laat je je de wet voorschrijven door een stel mafketels.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:15 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zelfs als atheďst deel ik die mening niet met jeVan mij mogen de CDA, CU en SGP gewoon bestaan. Alleen ik zal nooit op ze stemmen
quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:15 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zelfs als atheďst deel ik die mening niet met jeVan mij mogen de CDA, CU en SGP gewoon bestaan. Alleen ik zal nooit op ze stemmen
Dat vind ik dus gevaarlijk. Omdat ze geloven in 1 of ander boek moet iedereen zo leven! Daar wordt ik eng van.quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:17 schreef ConnorMacLeod het volgende:
[..]
Oke. Of je het geloof of niet: stel dat dat opperwezen niet bestaat. Dan is dat grote boek geschreven door een mens. In dat boek worden bepaalde leefregels, normen en waarden beschreven. Mensen die achter dat boek staan, willen dat iedereen leeft volgens die normen en waarden. Net als Wilders die wil dat zijn normen en waarden de standaard worden.
Als zoveel mensen in een bepaald ideaal verenigd worden, verdienen die het vertegenwoordigd te worden.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:14 schreef FoXje het volgende:
[..]
Omdat?? Als jij werkelijk gelooft in een opperwezen dat jou vertelt wat je wel en niet mag doen je niet goed snik bent.
Waar denk jij zelf na dan? Omdat je meepraat met de rest van Fok! dat opperwezens niet zouden kunnen bestaan?ook jij denkt de waarheid in pacht te hebben.quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:15 schreef FoXje het volgende:
[..]
Mensen die zelf nadenken, dat is gevaarlijk natuurlijk. Liever laat je je de wet voorschrijven door een stel mafketels.
Jij bent gelovig ?quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:17 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Sorry, maar ik denk niet dat er met je te discussieren valt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |