Jaquote:
El Caminoquote:Op vrijdag 29 april 2011 04:39 schreef McSteamy het volgende:
McSteamy gaat zn bedje opzoeken moet morgen de Chevy El Camino voor laten keuren om 09:00
Bazen autoquote:Op vrijdag 29 april 2011 04:39 schreef McSteamy het volgende:
McSteamy gaat zn bedje opzoeken moet morgen de Chevy El Camino voor laten keuren om 09:00
Koelquote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 04:41 schreef Viro het volgende:
Ik ga ook mijn nest induiken. Moet het een en ander regelen
veel plezier in dromenland negert. gedraag je daar... zorg dat ik je moet opzoeken vannachtquote:Op vrijdag 29 april 2011 04:41 schreef Viro het volgende:
Ik ga ook mijn nest induiken. Moet het een en ander regelen
quote:Op vrijdag 29 april 2011 04:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
veel plezier in dromenland negert. gedraag je daar... zorg dat ik je moet opzoeken vannacht
quote:Op vrijdag 29 april 2011 04:43 schreef Viro het volgende:
Euhm postte net dat ik mijn nest induik, maar heb net weer 2 verzoekjes gedaan
je hebt nog steeds geen foboquote:
Had ik ook alquote:Op vrijdag 29 april 2011 04:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wtf dikke faal internet hiero ineens.. grrrrbl
Oke 1 foto dan, met zonnebril.quote:Op vrijdag 29 april 2011 04:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je hebt nog steeds geen fobo![]()
bij fotobeheer.. maar je mag me ook wel een foto pm enquote:Op vrijdag 29 april 2011 04:46 schreef Skillstorm het volgende:
Eh, waar kun je fotos in je fobo zetten?
ze heeft het liefst een foto van je piemelquote:Op vrijdag 29 april 2011 04:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
bij fotobeheer.. maar je mag me ook wel een foto pm en
quote:Op vrijdag 29 april 2011 04:47 schreef Viro het volgende:
[..]
ze heeft het liefst een foto van je piemel
Ze wilt eerst een foto van je eikelquote:Op vrijdag 29 april 2011 04:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
gewoon eerst een hoofd is ook goed heur
Toffe UI trouwens, Zarakiquote:Op vrijdag 29 april 2011 04:47 schreef Viro het volgende:
[..]
ze heeft het liefst een foto van je piemel
En dan ook nog de Nasty editionquote:
Truequote:Op vrijdag 29 april 2011 04:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ook geen foto van stiffler trouwens in zijn fotoboek
serena?quote:Op vrijdag 29 april 2011 04:50 schreef Viro het volgende:
Viro, lamlul, duik je nest in.
Je maakt misbruik van mijn afwezigheid
foto in mijn pm?quote:Op vrijdag 29 april 2011 04:51 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
True. Ga ik binnenkort wel n keer mee aan de gang
Serena, af foei, ga van mijn account afquote:Op vrijdag 29 april 2011 04:50 schreef Viro het volgende:
Viro, lamlul, duik je nest in.
Je maakt misbruik van mijn afwezigheid
Ik zal kijken wat ik voor je kan doenquote:
Nou krijgen we weer de heerlijke schizofrene postsquote:Op vrijdag 29 april 2011 04:51 schreef Viro het volgende:
[..]
Serena, af foei, ga van mijn account af
Hey meissiequote:
* Stiffler1988 bedenkt zich hoe dat moet klinkenquote:Op vrijdag 29 april 2011 04:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik kan deze heul goed meekreunen
kequote:Op vrijdag 29 april 2011 04:52 schreef Skillstorm het volgende:
Ik PM het wel, verwacht een lelijk gedrocht, dan kan je niet teleurgesteld worden.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 04:52 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
* Stiffler1988 bedenkt zich hoe dat moet klinken![]()
Ja heel erg braaf, nou dus nietquote:Op vrijdag 29 april 2011 04:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Hey meissie
viro gedraagt zich perfect hoor
Ok ik duik mijn nest wel in na mijn verzoekjes, nou goed?quote:
Leuke foto hoorquote:Op vrijdag 29 april 2011 04:54 schreef Skillstorm het volgende:
Oh en ik moet ook mijn haar knippen zoals je op die foto ziet
ja wie zou ik anders willen likkenquote:
Joahhh ?!quote:
waar was jij! en waar blijft de picquote:
Rokenquote:Op vrijdag 29 april 2011 05:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
waar was jij! en waar blijft de pic
krijg ik dus nooit te zienquote:Op vrijdag 29 april 2011 05:01 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Roken. En de pic doe ik wel een keer. Nu geen zin an om 1 te maken
![]()
roken met eenquote:Op vrijdag 29 april 2011 05:01 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Roken. En de pic doe ik wel een keer. Nu geen zin an om 1 te maken
![]()
Heul welquote:Op vrijdag 29 april 2011 05:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
krijg ik dus nooit te zien![]()
Weet ik heel zekerquote:Op vrijdag 29 april 2011 05:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
roken met eenweet je zeker dat je aan het roken was
ke danquote:Op vrijdag 29 april 2011 05:02 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Heul wel. Alleen dat word op zn vroegst morgen middag
Ja dag, ik moest het ook net doen. Nu jij!quote:Op vrijdag 29 april 2011 05:02 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Heul wel. Alleen dat word op zn vroegst morgen middag
goed zo! zeg het um!quote:Op vrijdag 29 april 2011 05:03 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ja dag, ik moest het ook net doen. Nu jij!
Maar je mag wel denken dat ik wat anders deedquote:
hmm.. neh.. nu weet ik dat het niet zo was.. fun is erafquote:Op vrijdag 29 april 2011 05:03 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Maar je mag wel denken dat ik wat anders deed![]()
Ja .. maar ik heb nu morgenmiddag beloofdquote:Op vrijdag 29 april 2011 05:03 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ja dag, ik moest het ook net doen. Nu jij!
Maar.. ik moet zo nog naar bed toe , met zekere rituelenquote:Op vrijdag 29 april 2011 05:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hmm.. neh.. nu weet ik dat het niet zo was.. fun is eraf
rituelen?quote:Op vrijdag 29 april 2011 05:05 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Maar.. ik moet zo nog naar bed toe , met zekere rituelen
Die rituelen moet je iets eerder doen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 05:05 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Maar.. ik moet zo nog naar bed toe , met zekere rituelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
welke rituelen en wanneer dan?quote:Op vrijdag 29 april 2011 05:05 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Die rituelen moet je iets eerder doen.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 05:05 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Die rituelen moet je iets eerder doen.Ja, kan ook. Maar als je de hele tijd op ONZ bezig bent , dan kan dat dus nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
En terecht. Never change a winning Stiffler. - Tchock _O_
wat lame.. waarom zou je dat doenquote:Op vrijdag 29 april 2011 05:08 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Idd, hij gaat nu op Youtube naar grappige filmpjes kijken voordat hij gaat slapen.
Heb ik geen youtube voor nodigquote:Op vrijdag 29 april 2011 05:08 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Idd, hij gaat nu op Youtube naar grappige filmpjes kijken voordat hij gaat slapen.
Eigenlijk gaat hij gewoon keihard rukken.quote:Op vrijdag 29 april 2011 05:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wat lame.. waarom zou je dat doen
je hebt een moppenkalender?quote:Op vrijdag 29 april 2011 05:08 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Heb ik geen youtube voor nodig.
Dat sowieso nogquote:Op vrijdag 29 april 2011 05:08 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Eigenlijk gaat hij gewoon keihard rukken.
ohquote:Op vrijdag 29 april 2011 05:08 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Neequote:Op vrijdag 29 april 2011 05:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je hebt een moppenkalender?
maar... waarom moest dat eerder dan?quote:Op vrijdag 29 april 2011 05:08 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Dan kon hij nu gelijk gaan slapenquote:Op vrijdag 29 april 2011 05:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
maar... waarom moest dat eerder dan?
aaah op die fiets.. maar misschien zou hij dan nu nog wel een keer willenquote:Op vrijdag 29 april 2011 05:11 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Dan kon hij nu gelijk gaan slapen
Ah ja, als je mijn libido hebtquote:Op vrijdag 29 april 2011 05:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
aaah op die fiets.. maar misschien zou hij dan nu nog wel een keer willen
Ja me 2quote:Op vrijdag 29 april 2011 05:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
deze en dan nog 1 liedje omdat dieis en dan ga ik slapen
okequote:Op vrijdag 29 april 2011 05:12 schreef Stirneriaan het volgende:
Ik ga zo een broodje gehaktbal posten!
je hebt het gedaan.. klaar nuquote:
jij had het over keihard rukkenquote:
Kun je nu eindelijk vredig de slaap vatten?quote:Op vrijdag 29 april 2011 05:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je hebt het gedaan.. klaar nu
Heerlijkquote:
Ja maar....quote:Op vrijdag 29 april 2011 05:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jij had het over keihard rukken
uhm.. nee nog nietquote:Op vrijdag 29 april 2011 05:14 schreef Stirneriaan het volgende:
[..]
Kun je nu eindelijk vredig de slaap vatten?
quote:Op vrijdag 29 april 2011 05:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
uhm.. nee nog niet
dan ben ik toch wel een plaatje van nijntje voor nodig
quote:Op vrijdag 29 april 2011 05:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
uhm.. nee nog niet
dan ben ik toch wel een plaatje van nijntje voor nodig
Trusten!quote:Op vrijdag 29 april 2011 05:17 schreef Stiffler1988 het volgende:
Maar mensen. Ik wens u verder een prettige nachtrust
En Knetter, tot zo hè
dank jequote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 05:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dank jeniet helemaal wat ik bedoelde maar het werkt ook
Slaap lekker lieve mensjes.. tot later vandaag
stiffler.. zie je zo
quote:Op vrijdag 29 april 2011 06:26 schreef Melting het volgende:
Zuipen is dus een ja..... Vanavond zuipen, morgen overdag dan zeker ook zuipen, en morgenavond gaar je bed in.
Nee niet echt. maarja..quote:Op vrijdag 29 april 2011 06:33 schreef Melting het volgende:
Niet geslapen? Dat is niet slim hè? Goede morgen!
En kan jij geen ander forum gaan vervuilen, i.p.v. hier je gal te gaan spouwen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 06:33 schreef Proletariaat het volgende:
Knetterkrankjorum kan je niet gaan werken ipv geld van de staat jatten?
Donder op aub. Bedankt. gr grquote:Op vrijdag 29 april 2011 06:33 schreef Proletariaat het volgende:
Wat heb jij een leuke usernamequote:Op vrijdag 29 april 2011 06:33 schreef Proletariaat het volgende:
Huh die is de hele nacht opgebleven of wat?quote:Op vrijdag 29 april 2011 07:17 schreef Ajacied422 het volgende:
![]()
![]()
knetter heeft weer postturbo aangezet
Straks 9 dagen uitslapenquote:
Kiddo heeft thee gezet voor mequote:Op vrijdag 29 april 2011 07:37 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Ahhh, dan is je ochtend compleet
Liefquote:Op vrijdag 29 april 2011 07:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kiddo heeft thee gezet voor me![]()
Fijn laatste dagje vroeg opstaan zo
Hij is nu de hond aan het uitlatenquote:
Goed opgevoedquote:Op vrijdag 29 april 2011 07:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij is nu de hond aan het uitlaten![]()
Ideaal zo'n kind
Opgevoegdquote:
Ik zie het al voor me, hond laat kind uitquote:Op vrijdag 29 april 2011 07:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Opgevoegd
Hij wil die hond al jaren uitlaten maar Max trekt zo, nu eindelijk kan kiddo de hond vasthouden![]()
Heb ik gehad toen ik jaar of 8 was he. Eigenwijs en toch stiekem onze herder uitlaten. Hond zag een kat en vliegt achter die kat aan, ik viel en werd terwijl ik zeg maar op mn kont zat meegesleurd door die hond.quote:Op vrijdag 29 april 2011 07:42 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me, hond laat kind uit
Jezus pijnlijkquote:Op vrijdag 29 april 2011 07:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb ik gehad toen ik jaar of 8 was he. Eigenwijs en toch stiekem onze herder uitlaten. Hond zag een kat en vliegt achter die kat aan, ik viel en werd terwijl ik zeg maar op mn kont zat meegesleurd door die hond.
Dikke schaafwonden vanaf mn enkels tot mn kont![]()
Was geen pretje
quote:Op vrijdag 29 april 2011 07:49 schreef EggsTC het volgende:
GOEDEMORGEN EN WELKOM BIJ DE VERZOEKJENS AUTOMAAT.
Heel pijnlijk ook maar toch he.quote:Op vrijdag 29 april 2011 07:48 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Jezus pijnlijk![]()
Ik had vroeger ook een hond (een kleintje, friese stabij) en die ging ik uitlaten,
dus wij rennen naar het grasveldje, maar voordat het veldje begint staat er een klein paaltje
hond ging er rechts langs, en ik links, waardoor de riem achter het paaltje bleef hangen en ik keihard op mn knieen viel, het lag helemaal open
quote:Op vrijdag 29 april 2011 07:49 schreef EggsTC het volgende:
GOEDEMORGEN EN WELKOM BIJ DE VERZOEKJENS AUTOMAAT.
Draakje kiest random vaak de meest geniale nummers uitquote:
Ga zelf aanvragen danquote:Op vrijdag 29 april 2011 07:52 schreef banapples het volgende:
Ik denk dat ik maar weer ga stoppen met luisteren
quote:Op vrijdag 29 april 2011 07:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Draakje kiest random vaak de meest geniale nummers uit
Gewoon wat jij wil aanvragenquote:
Hoe werkt dat tegenwoordig?quote:Op vrijdag 29 april 2011 07:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gewoon wat jij wil aanvragen![]()
Leef je uit in Draak
De link komt voorbij in een jingle.quote:Op vrijdag 29 april 2011 07:55 schreef banapples het volgende:
[..]
Hoe werkt dat tegenwoordig?
Wanneer Draakje draait (de verzoekjesmachine) wordt de link naar de verzoekjespagina regelmatig omgeroepen. Om spamverzoekjes te voorkomen wordt de url niet hier of in het topic geplaatst.
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Huppelmuts
Bericht:
Voor mijn schatje
Deze dame snapt hetquote:Op vrijdag 29 april 2011 07:58 schreef Popje-popje het volgende:
Ochtend is niet compleet zonder rickroll
Tot vanavondquote:Op vrijdag 29 april 2011 08:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Deze dame snapt het![]()
Ik ben kiddo naar school brengen
Altijdquote:Op vrijdag 29 april 2011 08:21 schreef banapples het volgende:
[..]
Is het nog een beetje leuk in de trein?
Ik zit tegenwoordig altijd in de auto dus ik heb dan niemand meer om mee te pratenquote:
Dat doe je zelfquote:Op vrijdag 29 april 2011 08:24 schreef banapples het volgende:
[..]
Ik zit tegenwoordig altijd in de auto dus ik heb dan niemand meer om mee te praten
Geen moeilijke keuzequote:Op vrijdag 29 april 2011 08:30 schreef banapples het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar het is 30 minuten auto of 2 uur trein
Ik vond het altijd wel leuk om een beetje met mensen te praten in trein.quote:
Ik ergerde me wel altijd aan die schreeuwende koters in de treinquote:Op vrijdag 29 april 2011 08:36 schreef banapples het volgende:
[..]
Ik vond het altijd wel leuk om een beetje met mensen te praten in trein.
Die waren er nooit op de vroege ochtend. Ik zat in Haarlem op school dus ik ergerde me alleen aan mensen die onder het zand uit Zandvoort vandaan kwamen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 08:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ergerde me wel altijd aan die schreeuwende koters in de trein
Draakje heeft er genoegquote:Op vrijdag 29 april 2011 09:06 schreef Huppelmuts het volgende:
Eens kijken of ik een fout uurtje kan beginnen
Daaromquote:
Nee, ik doe een poging een fout uurtje te startenquote:Op vrijdag 29 april 2011 09:26 schreef Royco1 het volgende:
Hups, ga je nu de hele tijd Ron Brandsteder aanvragen?
You go girlquote:
Ik doe ook een beetje meequote:Op vrijdag 29 april 2011 09:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, ik doe een poging een fout uurtje te starten
Bewijsquote:Op vrijdag 29 april 2011 09:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Girl? Laatste keer dat ik keek hing er nog iets.
Lekker nummer ditquote:
Nopequote:Op vrijdag 29 april 2011 09:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik mag jou geen linkjes meer sturen toch
Jou kennende zou je dan toch zorgen dat er iets van neyefoord op te zien isquote:Op vrijdag 29 april 2011 09:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Helaas, dan kan ik ook geen foto sturen he
Hihi hoi jijquote:
Ik scheer mijn schaamhaar altijd in het logo van Feyenoord jaquote:Op vrijdag 29 april 2011 09:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jou kennende zou je dan toch zorgen dat er iets van neyefoord op te zien is
quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik scheer mijn schaamhaar altijd in het logo van Feyenoord ja
Nee joh!quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
You're welcome
Eigenlijk best een goed idee.
Hihiquote:
Het schijnt dat mannen dat doen zodat de peners groter lijkt.quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Haha, wees gerust hoor, is gewoon helemaal kaal van onderen
020quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Ezechielk
Bericht:
Omdat 020.
Kan ik nietquote:
Ik doe het voor de vrouwen, schijnt bij het pijpen wat prettiger te zijn he.quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het schijnt dat mannen dat doen zodat de peners groter lijkt.
Echte mannen hebben dat niet nodig natuurlijk. Die hebben gewoon een enorme monstercock
Ghehequote:Op vrijdag 29 april 2011 09:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik doe het voor de vrouwen, schijnt bij het pijpen wat prettiger te zijn he.
Een vrijgezel die gaat pas slapennnnnnnnnnnnquote:Op vrijdag 29 april 2011 09:57 schreef Samzz het volgende:
Oh ik tune wel op het meest briljante moment in
Flossenquote:Op vrijdag 29 april 2011 09:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik doe het voor de vrouwen, schijnt bij het pijpen wat prettiger te zijn he.
quote:
En dat ie groter lijkt is mooi meegenomen natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe
[..]
Een vrijgezel die gaat pas slapennnnnnnnnnnn
Volgens mij niet.quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:59 schreef mr-green het volgende:
Ik las vanochtend een artikel over Buma Stemra en internetradio. Hoe zit dat eigenlijk met ONZ radio. Is het eigenlijk wel toegestaan om bijvoorbeeld gedownloade muziek af te spelen?
Nee, is niet toegestaanquote:Op vrijdag 29 april 2011 09:59 schreef mr-green het volgende:
Ik las vanochtend een artikel over Buma Stemra en internetradio. Hoe zit dat eigenlijk met ONZ radio. Is het eigenlijk wel toegestaan om bijvoorbeeld gedownloade muziek af te spelen?
Wij zitten via buitenland geloof ik dus nog geen last van buma.quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:59 schreef mr-green het volgende:
Ik vind dat het mag, ik betaal me al scheel aan de Buma Stemraquote:Op vrijdag 29 april 2011 09:59 schreef mr-green het volgende:
Leuk he een kroeg hebbenquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vind dat het mag, ik betaal me al scheel aan de Buma Stemra
Nee, we zitten gewoon in Nederland. We hebben wel uitwijkmogelijkheden naar het buitenland.quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wij zitten via buitenland geloof ik dus nog geen last van buma.
Ofzo
En wanneer gaan we dat doen dan?quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:02 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, we zitten gewoon in Nederland. We hebben wel uitwijkmogelijkheden naar het buitenland.
En dat gaan we dan ook doen, simpelweg omdat de rechten daar heel wat minder kosten.
Ja en in de winkel betaal ik het ook.quote:
Als onze vrienden besluiten langs te komen. Maar momenteel zijn wij nog niet interessant genoeg daarvoor.quote:
Mooiquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:03 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Als onze vrienden besluiten langs te komen. Maar momenteel zijn wij nog niet interessant genoeg daarvoor.
Ik wil ook EDLquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja en in de winkel betaal ik het ook.
Maar kroeg spant de kroon ja.
Buma Stemra, nog 1 of andere organisatie, licentie voor Eredivisie live.
Ja en volgend seizoen heb ik het ookquote:
Volgend seizoen moet je het zeker hebben anders kan je ons geen kampioen zien wordenquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja en volgend seizoen heb ik het ook
Hoe is dat nou?quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Volgend seizoen moet je het zeker hebben anders kan je ons geen kampioen zien worden
Best lekker eigenlijkquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe is dat nou?
Constant in een droomwereld leven.
Behoorlijkquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:13 schreef Samzz het volgende:
Dit is best wel een fout lied voor op kantoor
Nee joh, lekker hard en meezingenquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:13 schreef Samzz het volgende:
Dit is best wel een fout lied voor op kantoor
Feyenoorder?quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Volgend seizoen moet je het zeker hebben anders kan je ons geen kampioen zien worden
quote:
Hij is mooi hequote:
quote:
Gelukkig zit ik redelijk achteraf, dus ze horen het nietquote:
Iedereen is zo overdonderd door jou schoonheid dat ze spontaan vergeten te bellenquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:21 schreef Samzz het volgende:
Ik heb nog nooit iemand naar me horen bellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |