quote:Op vrijdag 29 april 2011 03:34 schreef Viro het volgende:
Alle mannen hebben jullie je broek op de enkels en jongeheer al ingesmeerd met glijmiddel?
Ik ben al druk aan het fappen
Dan weet jij niet wat voor een geiser dat meid tussen dr benen heeftquote:Op vrijdag 29 april 2011 03:36 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]Ik was al klaar na een paar kreunen
Ze doet t ook zo goed
![]()
quote:Op vrijdag 29 april 2011 03:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
overdag is het ook minder flauw
Dan kom ik morgen ochtend \ middag maar niet langs.quote:Op vrijdag 29 april 2011 03:32 schreef Viro het volgende:
[..]
wel vrijwel zeker dat jij de onz radio user vermaakt ipv verveelt
Nachtploeg he, dagploeg is heel anders![]()
Maak t allemaal nog ff ergerquote:Op vrijdag 29 april 2011 03:37 schreef Viro het volgende:
[..]
Dan weet jij niet wat voor een geiser dat meid tussen dr benen heeft
sjeek det boetie sjeek det esquote:Op vrijdag 29 april 2011 03:37 schreef Skillstorm het volgende:
Haha, hoe je dat uitspreekt: that Bu-ty
quote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 03:30 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]maar dan zonder kids en zonder kleding
In de regen???quote:
Viro`s schuld. Die heeft de kerels aan het fappen gekregenquote:
Jezus je klink wel super geil zeg..quote:Op vrijdag 29 april 2011 03:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
sjeek det boetie sjeek det es
alle eer gaat naar dj koelkastquote:
Haha jij met je regenquote:Op vrijdag 29 april 2011 03:38 schreef McSteamy het volgende:
[..]
[..]
In de regen???![]()
En nope deel mn meis en mn auto niet(papa`s gouden regel)
Jij en carooltje ?quote:Op vrijdag 29 april 2011 03:38 schreef McSteamy het volgende:
[..]
[..]
In de regen???![]()
En nope deel mn meis en mn auto niet(papa`s gouden regel)
Idd, damnquote:Op vrijdag 29 april 2011 03:39 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Jezus je klink wel super geil zeg..
quote:Op vrijdag 29 april 2011 03:39 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Jezus je klink wel super geil zeg..
Mja en jou heerlijke stem die hij even leent.quote:Op vrijdag 29 april 2011 03:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
alle eer gaat naar dj koelkast
quote:
* Knetterkrankjorum gaat los met carooltjequote:Op vrijdag 29 april 2011 03:40 schreef Carooltje79 het volgende:
Huidig verzoekje aangevraagd door:
Viro
Bericht:
Lekkere nummer om op los te gaan dames
Lekker losssssss
ze had jingles ingesproken voor mij en die had ik doorgestuurd naar djkoelkastquote:Op vrijdag 29 april 2011 03:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja en jou heerlijke stem die hij even leent.
Ow ben je enige die het nog niet wist?quote:
en hij heeft ze ongevraagd gebruiktquote:Op vrijdag 29 april 2011 03:40 schreef Viro het volgende:
[..]
ze had jingles ingesproken voor mij en die had ik doorgestuurd naar djkoelkast
nou zeg datquote:
Wist het nietquote:Op vrijdag 29 april 2011 03:41 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Ow ben je enige die het nog niet wist?
en we moeten nog een paar uurtjes doorquote:
Ik weet t.quote:Op vrijdag 29 april 2011 03:40 schreef Viro het volgende:
[..]
ze had jingles ingesproken voor mij en die had ik doorgestuurd naar djkoelkast
Nachtploegquote:
Dit dus, als je eenmaal kennis hebt gemaakt met nachtploeg kom je niet zo makkelijk van ons afquote:Op vrijdag 29 april 2011 03:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Nachtploeg![]()
ongewild wordt je erin gezogen
dat is ze zeker...quote:
anders willen wij wel voor je bellen hoorquote:Op vrijdag 29 april 2011 03:43 schreef Skillstorm het volgende:
Ik kan mijn moeder me ziek laten melden, is niet zo'n probleem, al vaker gedaan. Heb de lessen morgen toch niet nodig.
Zal zijn school raar opkijken als 5 mama;s en papa;s bellen om hem ziek te meldenquote:Op vrijdag 29 april 2011 03:44 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
anders willen wij wel voor je bellen hoor![]()
Teehee, nee dat hoeft nietquote:Op vrijdag 29 april 2011 03:44 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
anders willen wij wel voor je bellen hoor![]()
Nah idd. Ik dacht bij t vorige topic echt all1 "Hier moet ik gepost hebben" maar nu ben ik nog aan t posten.quote:Op vrijdag 29 april 2011 03:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Nachtploeg![]()
ongewild wordt je erin gezogen
Ja iddquote:Op vrijdag 29 april 2011 03:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
De topics gaan vannacht wel lekker snel
Iddquote:Op vrijdag 29 april 2011 03:45 schreef Viro het volgende:
[..]
Zal zijn school raar opkijken als 5 mama;s en papa;s bellen om hem ziek te melden
quote:Op vrijdag 29 april 2011 03:45 schreef Viro het volgende:
[..]
Zal zijn school raar opkijken als 5 mama;s en papa;s bellen om hem ziek te melden
Geloof me, morgen ben je er weerquote:Op vrijdag 29 april 2011 03:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nah idd. Ik dacht bij t vorige topic echt all1 "Hier moet ik gepost hebben" maar nu ben ik nog aan t posten.
logisch.. goeie muziek en toffe usersquote:Op vrijdag 29 april 2011 03:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nah idd. Ik dacht bij t vorige topic echt all1 "Hier moet ik gepost hebben" maar nu ben ik nog aan t posten.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 03:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
oeh stiffler setting the moode
That's usquote:Op vrijdag 29 april 2011 03:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
logisch.. goeie muziek en toffe users
eensquote:Op vrijdag 29 april 2011 03:46 schreef Outpost76 het volgende:
Oh dit is een nummer daar moet je op neuken..... Zo jammer....
quote:Op vrijdag 29 april 2011 03:46 schreef Carooltje79 het volgende:
Huidig verzoekje aangevraagd door:
Stiffler1988
Bericht:
omdat Barry White
Dus daarom kon ik hem niet aanvragen
dansje erop doen dan maarquote:
Nu heb ik zin.. en woon ik in het godvergeten drenthequote:Op vrijdag 29 april 2011 03:47 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik had toch gezegd dat ik t goed ging maken
Rijden de treinen nog?quote:Op vrijdag 29 april 2011 03:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
eens![]()
maar om dat nou alleen te gaan doen
Heb jij even pechquote:Op vrijdag 29 april 2011 03:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Nu heb ik zin.. en woon ik in het godvergeten drenthe
* Stiffler1988 doet dansje met Caroolquote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 03:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Nu heb ik zin.. en woon ik in het godvergeten drenthe
ik ook nietquote:Op vrijdag 29 april 2011 03:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik kan niet aanvragen![]()
wou sexylady aanvragen
Ehm van Drenthe naar ZH dan he! Zij heeft haar behoeftes.quote:Op vrijdag 29 april 2011 03:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Weet je wat dat kost, een Taxi van ZH naar Drenthe?![]()
Fantasie Knetter.. fantasiequote:Op vrijdag 29 april 2011 03:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
this is how we do it.... maar hoe doen we het dan?
ik hoopte op een geil verhaaltje.. moet ik er zelf 1 bedenkenquote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 03:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik kan niet aanvragen![]()
wou sexylady aanvragen
Sry dames, had een paar uur geleden shaggy met would you be aangevraagdquote:
ja maar het waren toch mijn behoeftes? dan moet ik toch betalenquote:
Maar geen auto dan?quote:
ik kan niet aanvragen omdat tijdquote:Op vrijdag 29 april 2011 03:53 schreef Viro het volgende:
[..]
[..]
Sry dames, had een paar uur geleden shaggy met would you be aangevraagd![]()
![]()
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Knetter
Bericht:
jullie allemaal
Ik ookquote:Op vrijdag 29 april 2011 03:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik kan niet aanvragen omdat tijd
quote:
Weet ik, daarom zei ik t ook zo.quote:Op vrijdag 29 april 2011 03:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja maar het waren toch mijn behoeftes? dan moet ik toch betalen![]()
lijkt wel een beetje op pros.....dan
zal hem niet verbazen als hij ziet wie er postquote:Op vrijdag 29 april 2011 03:55 schreef Viro het volgende:
als koelkast naar de verzoekjes van gisteren en van vandaag gaat kijken zal hij een patroon herkennen![]()
Hij zal dan zoiets hebben van: Die nachtploeg is 1 grote opgeil ploeg
jij wilt niet betalen voor knetters omdat je dat vies vind?quote:Op vrijdag 29 april 2011 03:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Weet ik, daarom zei ik t ook zo.
Mja das niet nodig want die vind ik vies....
same here maar de volgende 2quote:
schuldig, het is altijd de schuld van de negerquote:Op vrijdag 29 april 2011 03:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zal hem niet verbazen als hij ziet wie er post
ik ben ook niet zo onschuldigquote:Op vrijdag 29 april 2011 03:56 schreef Viro het volgende:
[..]
schuldig, het is altijd de schuld van de neger
quote:Op vrijdag 29 april 2011 03:56 schreef Viro het volgende:
[..]
schuldig, het is altijd de schuld van de neger
Oeh tijd voor een geil dansjequote:
hahaha moet de request tijd inkortenquote:Op vrijdag 29 april 2011 03:55 schreef Viro het volgende:
als koelkast naar de verzoekjes van gisteren en van vandaag gaat kijken zal hij een patroon herkennen![]()
Hij zal dan zoiets hebben van: Die nachtploeg is 1 grote opgeil ploeg
stripperdansjequote:
Kom maar ff hier jijquote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 03:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
stripperdansje![]()
* Knetterkrankjorum trekt gauw kleren aan om uit te trekken
Voor knetter wel maar ze is geen prosti dus ik vind t vergelijk een beetje raar.quote:Op vrijdag 29 april 2011 03:56 schreef Viro het volgende:
[..]
jij wilt niet betalen voor knetters omdat je dat vies vind?
Nachtploeg blijft raar en flauw, niet serieus nemenquote:Op vrijdag 29 april 2011 04:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Voor knetter wel maar ze is geen prosti dus ik vind t vergelijk een beetje raar.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 04:01 schreef Viro het volgende:
[..]
Nachtploeg blijft raar en flauw, niet serieus nemen
Mja that's me.quote:Op vrijdag 29 april 2011 04:01 schreef Viro het volgende:
[..]
Nachtploeg blijft raar en flauw, niet serieus nemen
Dat is de hele dag door zoquote:Op vrijdag 29 april 2011 04:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
al is het feit dat we allemaal reuze geil zijn natuurlijk gewoon waarheid
Slaap zequote:Op vrijdag 29 april 2011 04:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mensen, ik nok hem voor vandaag, raak een beetje vermoeid en frusty etc..
geeft niet schat.. je bent nieuw.. dan mag het nogquote:
Truste Jofuquote:Op vrijdag 29 april 2011 04:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
Trustequote:Op vrijdag 29 april 2011 04:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
sex frusty?quote:Op vrijdag 29 april 2011 04:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 04:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
Allebei met Oops!quote:Op vrijdag 29 april 2011 04:02 schreef McSteamy het volgende:
wie hoort de overeenkomst van dit nr en de vorige ...ben benieuwd
Allebei nummers hebben Oops erinquote:Op vrijdag 29 april 2011 04:02 schreef McSteamy het volgende:
wie hoort de overeenkomst van dit nr en de vorige ...ben benieuwd
en op allebei is geil te dansenquote:
Slaap ze!quote:Op vrijdag 29 april 2011 04:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
hahaha goed zo Stiffler en Viroquote:
quote:
Hoe kom je aan die bazen titel eigenlijk?quote:Op vrijdag 29 april 2011 04:06 schreef Viro het volgende:
Bewijs toch dat ik baas der relaxte muziek ben ook al draai ik niet
We told youquote:Op vrijdag 29 april 2011 04:06 schreef Skillstorm het volgende:
Niet te geloven, denk dat ik me maar echt ziek ga laten melden.
* Carooltje79 wil viro wel ff mee onder de douche nemenquote:
Door mijn trouwe fan/groupiequote:Op vrijdag 29 april 2011 04:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die bazen titel eigenlijk?
geeft nietquote:Op vrijdag 29 april 2011 04:05 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]Alleen maar naar de titel gekeken
* Viro kijkt of McSteamy in de buurt isquote:Op vrijdag 29 april 2011 04:06 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
* Carooltje79 wil viro wel ff mee onder de douche nemen
Oeh das gaaf! Een vrouw die je rot klusjes oplost.quote:Op vrijdag 29 april 2011 04:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
geeft niet schat.. je bent nieuw.. dan mag het nog
en ik heb besloten jouw bescherm vrouwe te zijn in de radio reeks
Dus als je problemen met iemand hebt.. roep mij maar
quote:Op vrijdag 29 april 2011 04:06 schreef Skillstorm het volgende:
Niet te geloven, denk dat ik me maar echt ziek ga laten melden.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 04:07 schreef Viro het volgende:
[..]
* Viro kijkt of McSteamy in de buurt is
Neuh die zit een heul eind hiervandaanquote:Op vrijdag 29 april 2011 04:07 schreef Viro het volgende:
[..]
* Viro kijkt of McSteamy in de buurt is
Dat betekent dat je voorover moet bukken...quote:Op vrijdag 29 april 2011 04:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oeh das gaaf! Een vrouw die je rot klusjes oplost.
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 04:07 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Neuh die zit een heul eind hiervandaan
quote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 04:07 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Neuh die zit een heul eind hiervandaan
Oke dan. Als jij belooft je geile stem te gebruiken.quote:Op vrijdag 29 april 2011 04:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik ook , ben ook ziek trouwens
![]()
Kom jij mij morgen verzorgen?
quote:
quote:
verwacht je nu wel vaker in het topic heur.. iig snachts begin van de nachtquote:Op vrijdag 29 april 2011 04:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oeh das gaaf! Een vrouw die je rot klusjes oplost.
![]()
![]()
ik zal geheid pratenquote:Op vrijdag 29 april 2011 04:08 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Oke dan. Als jij belooft je geile stem te gebruiken.
hahahaha stoute caroolquote:
Moet je morgen van 18 t/m 20 luisteren naar SuriWeekend showquote:Op vrijdag 29 april 2011 04:08 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Oke dan. Als jij belooft je geile stem te gebruiken.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 04:08 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat betekent dat je voorover moet bukken...En heb je mij horen zeggen hier, dat ik daar problemen mee heb?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wordt weer zonder voorbereiding hequote:Op vrijdag 29 april 2011 04:10 schreef Viro het volgende:
[..]
Moet je morgen van 18 t/m 20 luisteren naar SuriWeekend show
Told yaquote:
Heb maar 15 minuten nodigquote:Op vrijdag 29 april 2011 04:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wordt weer zonder voorbereiding he![]()
epic faal
quote:
Ga ik het weer missenquote:Op vrijdag 29 april 2011 04:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wordt weer zonder voorbereiding he![]()
epic faal
quote:Op vrijdag 29 april 2011 04:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En heb je mij horen zeggen hier, dat ik daar problemen mee heb?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie je dat ik niet overdrijfquote:Op vrijdag 29 april 2011 04:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
![]()
Broek naar beneden en bukken jij![]()
-edit-
who am i kidding, i know i like it![]()
We hebben een snelle leerlingquote:
Komt er nog wat vanquote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 04:13 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Die ook nog eens gaat spijbelen voor jullie!
Slaap zequote:Op vrijdag 29 april 2011 04:13 schreef Carooltje79 het volgende:
Maar goed ik ga toch maar ff liggen... voordat het morgen echt niks meer gaat worden![]()
Houden jullie het netjesgeen dingen doe die ik ook niet zou doen....
![]()
![]()
![]()
al spijt dat je je eerste post hebt gedaan in de radio reeks?quote:Op vrijdag 29 april 2011 04:13 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Die ook nog eens gaat spijbelen voor jullie!
Oh dear lord, ze is boos. Dan douwt ze 'm er droog inquote:Op vrijdag 29 april 2011 04:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Komt er nog wat van![]()
Over de knie zul je![]()
Truste Carooltjequote:Op vrijdag 29 april 2011 04:13 schreef Carooltje79 het volgende:
Maar goed ik ga toch maar ff liggen... voordat het morgen echt niks meer gaat worden![]()
![]()
![]()
![]()
slaap lekker meisquote:Op vrijdag 29 april 2011 04:13 schreef Carooltje79 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Bloed smeert ookquote:Op vrijdag 29 april 2011 04:14 schreef Viro het volgende:
[..]
Oh dear lord, ze is boos. Dan douwt ze 'm er droog in
Trusten!quote:Op vrijdag 29 april 2011 04:13 schreef Carooltje79 het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 29 april 2011 04:13 schreef Carooltje79 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik moet morgen ook nog 1,5 uur naar schoolquote:Op vrijdag 29 april 2011 04:14 schreef Skillstorm het volgende:
Niet dat mijn slaapritme goed was maar na vannacht zal die helemaal fucked up zijn
Ik heb nog geen blote billen of excuses gezienquote:Op vrijdag 29 april 2011 04:14 schreef Viro het volgende:
[..]
Oh dear lord, ze is boos. Dan douwt ze 'm er droog in
Dan ga je toch niet?quote:Op vrijdag 29 april 2011 04:15 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik moet morgen ook nog 1,5 uur naar school. Maar dan is t wel vakantie
Dat idee had ik alquote:Op vrijdag 29 april 2011 04:15 schreef Viro het volgende:
[..]
ze vind het leuk als je je slaafs gedraagt
Krijg je niet, punish me as much you wantquote:Op vrijdag 29 april 2011 04:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik heb nog geen blote billen of excuses gezien![]()
Is pas om 12 uurquote:
quote:
Nooit beweerd dat dat vervelend isquote:Op vrijdag 29 april 2011 04:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heb er anders geen klachten over gehoord
Geen boobzzz meer voor jou on the webcamzzquote:Op vrijdag 29 april 2011 04:16 schreef Viro het volgende:
[..]
Krijg je niet, punish me as much you want
Ze gebruikt een ananas om het bloeden te stelpenquote:Op vrijdag 29 april 2011 04:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Ik zeg toch ook nergens dat ik dat leuk of lekker vind?
Dat zijn allemaal jou conclusies.
ow had nog verzoekjes voor jou en knetter...quote:Op vrijdag 29 april 2011 04:13 schreef Carooltje79 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Got my own boobiesquote:Op vrijdag 29 april 2011 04:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Geen boobzzz meer voor jou on the webcamzz
Maar `s avonds nog wel Koninginnennacht vierenquote:
Slaap lekker schatjequote:
maar dat zijn niet de mijnequote:
BIER!!!!!quote:Op vrijdag 29 april 2011 04:17 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Maar `s avonds nog wel Koninginnennacht vieren![]()
Hell Yeahquote:
quote:
nou dan zijn ze voor jou knetterquote:Op vrijdag 29 april 2011 04:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Carooltje.. wat veel verzoekjes voor ons vannacht
Oh sorryquote:Op vrijdag 29 april 2011 04:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
iedereen gaat een tof weekend krijgen.. en ik ga ziek zijn![]()
Hou eens op met over leuke dingen praten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
En terecht. Never change a winning Stiffler. - Tchock _O_
Edit is QFTquote:
Zelfs als IK helemaal lam ben durf ik halfdronken chicks niet eens aan te spreken.quote:Op vrijdag 29 april 2011 04:18 schreef Viro het volgende:
[..]
Piemels!!!!
Bedoel geile chicks die half dronken zijn
Ze spreken mij aanquote:Op vrijdag 29 april 2011 04:21 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Zelfs als ik helemaal lam ben durf ik chicks niet eens aan te spreken.
No sex and booze for mequote:Op vrijdag 29 april 2011 04:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik hoop dat iedereen een leuke koninginnedag/nacht heeft met veel sex en drank,
ik haal het volgend jaar wel in
Ik sta dan met mijn fiets te dansen en te lallen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet zij weten.quote:Op vrijdag 29 april 2011 04:17 schreef Viro het volgende:
[..]
Ze gebruikt een ananas om het bloeden te stelpen
dan veel lol en gelach gewenstquote:Op vrijdag 29 april 2011 04:22 schreef Viro het volgende:
[..]
No sex and booze for me
Cause girlfirend and only one with driver license
Er spoot ice tea uit mijn neus van het lachenquote:Op vrijdag 29 april 2011 04:22 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ik sta dan met mijn fiets te dansen en te lallen.
veel plezier in dromenlandquote:
Slaap zequote:
Serieus?quote:Op vrijdag 29 april 2011 04:23 schreef Viro het volgende:
[..]
Er spoot ice tea uit mijn neus van het lachen![]()
![]()
Dat deed ik echt de eerste keer toen ik dronken wasquote:
Oeh mocht ik zo gelukkig zijn wordt ik morgen iig wakker met een odol waar je U tegen zegt.quote:Op vrijdag 29 april 2011 04:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
veel plezier in dromenlandmisschien kom ik je wel tegen
tot morgen/vandaag
truste kerelquote:Op vrijdag 29 april 2011 04:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oeh mocht ik zo gelukkig zijn wordt ik morgen iig wakker met een odol waar je U tegen zegt.
Tot morgen\vandaag.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 04:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oeh mocht ik zo gelukkig zijn wordt ik morgen iig wakker met een odol waar je U tegen zegt.
Tot morgen\vandaag.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 04:25 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Dat deed ik echt de eerste keer toen ik dronken wasEn toen kwamen er fietsers aan terwijl mijn vrienden met chicks aan het praten waren.
Ik: OMG WIE ZIJN DAT DAAR?! *wijst naar onbekende fietsers*
Hij blijft baasquote:
Ja kallem an. Kom nog een keer weerquote:
Ja iddquote:Op vrijdag 29 april 2011 04:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Hij blijft baas![]()
dat skaaipgesprek toen ook
Ik mag jou welquote:Op vrijdag 29 april 2011 04:25 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Dat deed ik echt de eerste keer toen ik dronken wasEn toen kwamen er fietsers aan terwijl mijn vrienden met chicks aan het praten waren.
Ik: OMG WIE ZIJN DAT DAAR?! *wijst naar onbekende fietsers*
hihi kom nog een keer weer.. hihiquote:Op vrijdag 29 april 2011 04:26 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ja kallem an. Kom nog een keer weer![]()
quote:
Lukt je niet meer, morgen ben je er weerquote:Op vrijdag 29 april 2011 04:27 schreef Outpost76 het volgende:
Nou ga ik echt want anders kom ik nooit weg hier.
geile kusquote:Op vrijdag 29 april 2011 04:27 schreef Outpost76 het volgende:
Nou ga ik echt want anders kom ik nooit weg hier.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 04:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hihi kom nog een keer weer.. hihi
Omdat dat het soort opmerkingen zijn ik ook maakquote:
Oh!quote:Op vrijdag 29 april 2011 04:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Omdat dat het soort opmerkingen zijn ik ook maak![]()
waarom heb jij trouwens geen fobo.. zo kan ik niet eens lurkenquote:
Omdat buitenlands en geen zin in gebasht wordenquote:Op vrijdag 29 april 2011 04:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
waarom heb jij trouwens geen fobo.. zo kan ik niet eens lurken
surinamer meld zich en heeft een foboquote:Op vrijdag 29 april 2011 04:30 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Omdat buitenlands en geen zin in gebasht worden
als ik bezopen ben dan heb ik ook altijd dat soort dingenquote:Op vrijdag 29 april 2011 04:29 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Oh!Dacht dat ik de enige was die dat deed
Ik ben dan echt geïntegreerd door alles.
wordt je daar voor gebasht?quote:Op vrijdag 29 april 2011 04:30 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Omdat buitenlands en geen zin in gebasht worden
Oh MG!quote:Op vrijdag 29 april 2011 04:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
als ik bezopen ben dan heb ik ook altijd dat soort dingen
vraag aan wildvreemden of ze wel ondergoed dragen![]()
ga op een standbeeld zitten en doe of ik paardje rij![]()
loop een willekeurige tuin in.. en plak een briefje op de deur met hoi ik was hier
Niets aantrekken wat andere mensen zeggenquote:Op vrijdag 29 april 2011 04:31 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ja, maar ik kom uit het Midden-Oosten.
Neem aan dat ik daarvoor gebasht ga worden ja, het is wel apart omdat mijn familie christelijk is. Zelf ben ik atheistquote:Op vrijdag 29 april 2011 04:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wordt je daar voor gebasht?
Ik kom uit drenthe en wordt daarvoor gebasht
Zometeen nog Greg Parysquote:
alleen op die manier overleef ik op fok! met al die doodverwensingen had ik allang in een hoekje kunnen zitten huilenquote:Op vrijdag 29 april 2011 04:33 schreef Viro het volgende:
[..]
Niets aantrekken wat andere mensen zeggen
Het zal geheid een keer gebeuren, het is aan jou hoe jij ermee omgaat. Zoals ik zei niets van aantrekkenquote:Op vrijdag 29 april 2011 04:33 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Neem aan dat ik daarvoor gebasht ga worden ja, het is wel apart omdat mijn familie christelijk is. Zelf ben ik atheist
Ik gaat tegen 5 uur denk ik ook wel gestrekt. Of mss wel eerderquote:
Ja moet morgen nog vroeg op om papieren in te leveren anders moet ik 2 weken wachten voor ik mijn motor rijbewijs kan ophalenquote:
ik 5 uur.. samen gaan?quote:Op vrijdag 29 april 2011 04:36 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik gaat tegen 5 uur denk ik ook wel gestrekt. Of mss wel eerder![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |